Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dames weten ook wel dat er 's nachts een 'ander soort volk' rond loopt in het SKW en ze zullen eerst nog wat de kat uit de boom kijken denk ik.
Ander soort volk en laaghangend fruit. Zatte sloebers en de nachtwerkers weten daar wel raad mee... Ik heb een voorkeur voor de nacht omwille van die speciale sfeer van de neonlampen. Hoewel, over dag in een geile bui een lekker grietje neuken weet ons Aitorreke ook wel te appreciëren! ;)

Ik ken ook wel wat adresjes waar ze me in het paradijs brengen. Ik heb dinsdag nog één van die adresjes bezocht. Die dame heeft me naar het paradijs gebracht. Of was het de zevende hemel. Dat mag ik kwijt zijn. :p :D ;) Kleine Janus gaat nog steeds in de houding staan als ik er aan terug denk.:p;)
Interessant @Janus boy. En mogen wij ook weten bij wie dit was? Sharing is caring bruur.

Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?

Trouwens, iedereen heeft zo zijn eigen definitie van een "paradijs". Ik ken persoonlijk enkele adresjes in het SKW waar ik me alleszins in het paradijs voel. Deze voormiddag nog een onvergetelijke date gehad met 1 van de topdames in het SKW, ik zit er nog van na te genieten. ?
SKW was en is nog steeds een paradijs. Geef het maar toe @hansgelderland boy...

@Sakis R. boy, mogen wij ook weten bij welke dame jij die onvergetelijke date hebt mogen beleven?

@Aitor Alvarez Als ik je verklap dat deze date 350 Eur gekost heeft ben je dan nog geïnteresseerd? ?
Ik wel ? mijn extreemste date met de toen knapste dame van het skw (vond ik) misschien wel van heel belgie en roemenie was in de nightshift voor corona, tikte met plezier 7 groene briefjes af, was gelijk de laatste klant die nacht, haha haar buurvrouw, ook bloedmooi, was laaiend, gooide met de deur en ging eerder weg, dat was omdat ik ook vaak bij haar kwam maar nooit zo lang ? en zij had mij van haar afgepikt dacht ze. Je gelooft het niet maar de keer daarna wou ze me niet binnenlaten omdat ze geen ruzie wou met haar buurvrouw. Dus ik naar buurvrouw, beetje ouwehoeren en toen was het ok, ze liet me naar binnen, wat er nog meer allemaal gebeurt is ... pfff, te bizar ?
En dat vindt ik nou de charme van de "echte" nightshift je weet nooit hoe de nacht verloopt, althans ik niet ?

Ik wel ? mijn extreemste date met de toen knapste dame van het skw (vond ik) misschien wel van heel belgie en roemenie was in de nightshift voor corona, tikte met plezier 7 groene briefjes af, was gelijk de laatste klant die nacht, haha haar buurvrouw, ook bloedmooi, was laaiend, gooide met de deur en ging eerder weg, dat was omdat ik ook vaak bij haar kwam maar nooit zo lang ? en zij had mij van haar afgepikt dacht ze. Je gelooft het niet maar de keer daarna wou ze me niet binnenlaten omdat ze geen ruzie wou met haar buurvrouw. Dus ik naar buurvrouw, beetje ouwehoeren en toen was het ok, ze liet me naar binnen, wat er nog meer allemaal gebeurt is ... pfff, te bizar ?
En dat vindt ik nou de charme van de "echte" nightshift je weet nooit hoe de nacht verloopt, althans ik niet ?
Om welke dame(s) gaat het hier? ?

Vanmiddag de knappe, blonde Bulgaarse Daisy gespot op de Verversrui 7/1.Zag er verrukkelijk uit in zwarte lingerie ...
Al heel lang geleden niet meer gezien, was nog voor corona "gestopt", vroeger had ze haar vaste stek op nr 4 van hetzelfde adres.
Nu we toch bezig zijn ook kleine blonde Mery (moldavische)teruggezien, dat was rond 18u30 op dezelfde plek waar ze vroeger haar laatste werkplaats had, VT 35.
Beiden paar keer bezocht voor corona en zeker niet slecht

Terug
Bovenaan Onderaan