Ik ben nu zelf ook wel voetbalsupporter maar ik ga mijn bezoekjes daarvoor niet minderen!
Als ik moet kiezen scoor ik liever zelf!
Als ik moet kiezen scoor ik liever zelf!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk het niet!!?? België 1ste ronde der al uit! Onze buitenlanders zitten allemaal oep de bankAbsoluut dat zijn weken dat het daar en ook op andere plaatsen waar commercieel sex gebeuren plaats vind het heel rustig zal zijn.
Erg weinig dames vanavond. In de hele Verversrui maar een stuk of 7 a 8 .En veel geile mannen dus ze hadden veel klantenDruk met wandelaars maar de line-up is zeer matig momenteel.
Bedoel je op Verversrui 13/3? Dat is het voorlaatste raam voor Villa Tinto. Prachtig ding, maar zelf vond ik ze niet bepaald goed. Het bezoekje was bot en kil. In haar recensietopic heeft ze anderzijds andere, positieve reacties.Wie is die blonde Roemeense met haar witte outfit op de Verversrui aan de kant van villa tinto ,is zij de moeite waard om binnen te gaan ?zij werkt in de avond
Dat is op VR9/4. Heb ze zondag zien staan in de namiddag. Nog nooit in de avondshift, waar ik messtal wandel, gespot.Zij had een witte broekpak aan met gaten in
Wordt cat fight!!!Vandaag een nieuwe verschijning gespot Villa tinto 50. Toonde haar borsten aan de voorbijgangers en vele wandelaars gingen een praatje met haar maken en trokken naar binnen. Aan de overzijde kon een dame de show niet appreciëren en deed haar deur open en riep dat ze de politie zou bellen waarop de nieuwe dame nog uitdagender in haar raam ging staan. Benieuwd hoe lang deze het gaat volhouden.
Inderdaad, was een aangenaam zicht om te bewonderen, mij heeft ze zo ook binnengekregen... en ik kan je verzekeren, dat haar ongelooflijke borsten niet haar enige troef is... .Vandaag een nieuwe verschijning gespot Villa tinto 50. Toonde haar borsten aan de voorbijgangers en vele wandelaars gingen een praatje met haar maken en trokken naar binnen. Aan de overzijde kon een dame de show niet appreciëren en deed haar deur open en riep dat ze de politie zou bellen waarop de nieuwe dame nog uitdagender in haar raam ging staan. Benieuwd hoe lang deze het gaat volhouden.
Vanavond heb ik Karina gezien.Karina, vrijwel altijd gekleed in de Schotse ruit die normaal op 22/3 stond in de avondshift.. heeft iemand haar al gezien?
Iedere meid mag zelf bepalen, hoeveel ze van haar borsten laat zien. Het actief tonen van tepels is tegen de regels in van het SKW.Toonde haar borsten aan de voorbijgangers en vele wandelaars gingen een praatje met haar maken en trokken naar binnen. Aan de overzijde kon een dame de show niet appreciëren en deed haar deur open en riep dat ze de politie zou bellen waarop de nieuwe dame nog uitdagender in haar raam ging staan.
Heb haar in de avond ook eens zien staan ,zondag was ik In dagshift ik twijfel ook om binnen te gaan,maar vind ze wel een mooie verschijning,we zullen zien...Dat is op VR9/4. Heb ze zondag zien staan in de namiddag. Nog nooit in de avondshift, waar ik messtal wandel, gespot.
Ben er niet binnen gegaan omdat ze steeds met haar kontje naar het raam stond. Haar gezicht met moeite gezien (viel wel mee).
En ik heb er enkelen gekend die dit deden en waardeloos waren. Ik beweer niet dat dit bij haar het geval is, maar ik wil het risico niet lopen.
Over de veiligheid moet je niet wakker liggen. Afhankelijk van waar je komt, moet je wel momenteel wat in het oog houden waar er gewerkt wordt. Mensen die vanaf de richting Brussel komen, komen toe in Antwerpen Zuid en zullen traditioneel langs de kade van het Zuid naar het SKW rijden. Dat gaat momenteel niet wegens werken op de kaai. De kaaien zijn tot einde oktober enkelrichting. Je kan enkel van Noord (SKW dus) naar Zuid maar niet omgekeerd.NIeuwe bezoeker hier. Is het veilig om je auto te parkeren in de late avond aan het Schipperskwartier ?
Of veel diefstal ? Beveiliging ?
Dank.
Dat is Raissa, op vr 9/4 tijdens de dag en het eerste deel van de avondshift.Dat is op VR9/4. Heb ze zondag zien staan in de namiddag. Nog nooit in de avondshift, waar ik messtal wandel, gespot.
Ben er niet binnen gegaan omdat ze steeds met haar kontje naar het raam stond. Haar gezicht met moeite gezien (viel wel mee).
En ik heb er enkelen gekend die dit deden en waardeloos waren. Ik beweer niet dat dit bij haar het geval is, maar ik wil het risico niet lopen.
Je kan haar toch gewoon even bellen...Is cindy van schippersstraat 23 of 25 aanwezig of is zij op verlof? En wanneer begint zij meestal?
oké merci voor de infoJe kan haar toch gewoon even bellen...
![]()
Sindy _Xoxo
For incall- Privee (read bio and price/service before in the web-page ) 1. I kindly recommend to make appointment in advance to be sure youwww.redlights.be
Ben onderweg. Voorpret!Als je er toch bent , dan kan je het toch zelf zien![]()
![]()
![]()
Service van M. is niet meer wat het geweest is!Ben onderweg. Voorpret!
En misschien mis ik een dame als ze net bezet is oid
Sowieso heb ik de tijden al een beetje genoteerd, hoewel die van Eva en Maissa vaster staan dan van Samia volgens mij.
Ik heb het topic gevolgd, maar kom zelf niet uit Antwerpen, heb haar nog nooit in het SKW gezien maar de online omschrijving van haar looks spreekt me wel aan.Service van M. is niet meer wat het geweest is!
Laat maar weten hoe het wasIk heb het topic gevolgd, maar kom zelf niet uit Antwerpen, heb haar nog nooit in het SKW gezien maar de online omschrijving van haar looks spreekt me wel aan.
Sommigen waren tevreden over haar service, anderen zeiden dat haar benadering iets te pro was, als ze er staat en de looks zijn inderdaad mijn smaak dan kan het voor mij toch de moeite waard zijn.
spreek je over het topic op dit forum?Ik heb het topic gevolgd, maar kom zelf niet uit Antwerpen, heb haar nog nooit in het SKW gezien maar de online omschrijving van haar looks spreekt me wel aan.
Sommigen waren tevreden over haar service, anderen zeiden dat haar benadering iets te pro was, als ze er staat en de looks zijn inderdaad mijn smaak dan kan het voor mij toch de moeite waard zijn.