Nightwalker
Newbie
Werkt Alleen nog in de dag. Teveel kabaalmakers in de avond . Voor de DVP s lijken Dagwandelaars een betere garantie op werk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan missen ze in ieder geval @Nachtjager , een topklant.Werkt Alleen nog in de dag. Teveel kabaalmakers in de avond . Voor de DVP s lijken Dagwandelaars een betere garantie op werk.
Want jij gaat dan bij iedere dame langs?
Je mag gerust schrijven dat de helft leeg staat, maar wel pas als dat ook daadwerkelijk zo is. Ik heb regelmatig een heel ander beeld dan jij terwijl ik uit je berichten opmaak dat we toch minstens rond dezelfde tijd aanwezig waren, zo niet zelfs echt gelijktijdig. Ik denk dan ook dat jij ook dezelfde veel gemaakte fout maakt door alleen te kijken naar de ramen waar je een dame ziet staan, en geen rekening houd met de lege ramen waar tekenen van activiteit zijn, maar de bewuste dame dus bezig is.Bezetting is overal minder is gewoon een feit. Maar als men dat benoemt worden aantal gek hier, waarom? En waarom dan steeds vergelijken met situatie elders? Als ik in Antwerpen loop en constateer dat helft leeg staat dan interesseert mij de situatie in andere steden niet. Ik constateer alleen dat de helft leeg staat. Dus hooguit vergelijken met situaties dat het ooit vol stond in dezelfde stad.
Nochtans wordt er vooral op weekendavonden heel dikwijls supergoed gecasht. Kabaalmakers kunnen door de dames geweigerd worden. Zij vallen op door het kabaal. Maar er lopen ook veel stille genieters rond.Werkt Alleen nog in de dag. Teveel kabaalmakers in de avond . Voor de DVP s lijken Dagwandelaars een betere garantie op werk.
nooit geen problemen in de nacht,het zelfde soort volk loopt daar in het weekend in de dag ookIk kom in de late uren bijna ook niet meer in het skw ,
Steeds meer lastige groepen mannen , minder dames waar ik geïnteresseerd in ben en diegene waar ik wel ben geïnteresseerd zijn bijna nooit vrij . Waardoor ik weleens extra rondjes wil wandelen , maar door de luidruchtige en lastige groepjes man en dat er dan nog rondloopt , ga ik naar huis .
Ik heb toch liever die stille genieters , die zo gezegd nergens binnen gaan , zo heb ik meer de kans .
Je moet heel mijn bericht lezen om te besluiten wat ik zelf zeg. Als de stille genieters nergens binnen zouden gaan, dan zouden de meisjes in de weekendavonden niet aan meer dan behoorlijke inkomsten geraken.Je zegt het zelf : stille genieters die nergens binnengaan
80% van die "stille gluurders( noem ik ze) gaat nergens binnen ! Ik zie er genoeg toertjes lopen en nergens binnengaan , die komen thuis en doen : een twee drie ander handJe moet heel mijn bericht lezen om te besluiten wat ik zelf zeg. Als de stille genieters nergens binnen zouden gaan, dan zouden de meisjes in de weekendavonden niet aan meer dan behoorlijke inkomsten geraken.
Dat schrijf je gisteren, maar vandaag mogelijk op dezelfde manier bezig?????????????????????????????????????Gaat om ervaringen bij de dames niet om de domme ego gevechtjes onderling van mannen
80% van die "stille gluurders( noem ik ze) gaat nergens binnen ! Ik zie er genoeg toertjes lopen en nergens binnengaan , die komen thuis en doen : een twee drie ander handzoals de pastoors
![]()
Sterk dat je daar een percentage kan op plakken. Dat moet heel wat telwerk en rekenwerk gekost hebben.80% van die "stille gluurders( noem ik ze) gaat nergens binnen ! Ik zie er genoeg toertjes lopen en nergens binnengaan , die komen thuis en doen : een twee drie ander handzoals de pastoors
![]()
Ik zeg het de laatste keer : s'avonds ambrasvolk en vreemdelingen en rondjeslopers ! Ik ben zowel dag als avond BEZOEKER en geen gluurder zoals die JA 80% dat daar rondloopt ! En ja de dag is aangenamer om te BEZOEKENSterk dat je daar een percentage kan op plakken. Dat moet heel wat telwerk en rekenwerk gekost hebben.![]()
Het gesprek ging niet over het percentage binnenkomers, maar over het feit dat er ook in de avondshiften genoeg onopvallende mannen rondlopen, die geen kabaal maken en niet bijdragen aan de algemene indruk die je over het avondpubliek krijgt, maar die de dames wel komen bezoeken. Er zijn ook heel wat meisjes die vaste klanten hebben, die weinig of geen toertjes wandelen maar die rechtstreeks naar hun favorietje trekken. Als iemand bv enkele meisjes graag bezoekt, loopt hij misschien een toertje rond om te zien wie er is, en dan maakt hij zijn keuze en gaat binnen. Zo zijn er vele.
ALLEE Likker wees eens lief voor je mede sloebers. Wie bezoek je zelf zoal in de avondshift?Ik zeg het de laatste keer : s'avonds ambrasvolk en vreemdelingen en rondjeslopers ! Ik ben zowel dag als avond BEZOEKER en geen gluurder zoals die JA 80% dat daar rondloopt ! En ja de dag is aangenamer om te BEZOEKEN
Ik zeg het de laatste keer : s'avonds ambrasvolk en vreemdelingen en rondjeslopers ! Ik ben zowel dag als avond BEZOEKER en geen gluurder zoals die JA 80% dat daar rondloopt ! En ja de dag is aangenamer om te BEZOEKEN
Alleen in de dag nu.Weet iemand of Jiulia vvr13 ook in de avond werkt of alleen in de dag ?
Man, Man, Man..... Gelukkig geloof je je eigen gezever... Blijkbaar loop jij in een ander Skw rond tussen 20 en 01u.Ik zeg het de laatste keer : s'avonds ambrasvolk en vreemdelingen en rondjeslopers ! Ik ben zowel dag als avond BEZOEKER en geen gluurder zoals die JA 80% dat daar rondloopt ! En ja de dag is aangenamer om te BEZOEKEN
wat een gezeverAvond en met nacht is vaak geen fijne sfeer, ik ga al minder dan en dames klagen er ook over.
Hoe is de avondsfeer vergeleken met doublet?Avond en met nacht is vaak geen fijne sfeer, ik ga al minder dan en dames klagen er ook over.
Dat is geen eenvoudige vraag .Hoe is de avondsfeer vergeleken met doublet?
Laten we zeggen het SKW is 10x meer sfeer dan in die simpele Doublet.Kan je niet vergelijken. De Doubletstraat heeft een sluitingsuur, het SKW niet.