Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bezetting is overal minder is gewoon een feit. Maar als men dat benoemt worden aantal gek hier, waarom? En waarom dan steeds vergelijken met situatie elders? Als ik in Antwerpen loop en constateer dat helft leeg staat dan interesseert mij de situatie in andere steden niet. Ik constateer alleen dat de helft leeg staat. Dus hooguit vergelijken met situaties dat het ooit vol stond in dezelfde stad.
Je mag gerust schrijven dat de helft leeg staat, maar wel pas als dat ook daadwerkelijk zo is. Ik heb regelmatig een heel ander beeld dan jij terwijl ik uit je berichten opmaak dat we toch minstens rond dezelfde tijd aanwezig waren, zo niet zelfs echt gelijktijdig. Ik denk dan ook dat jij ook dezelfde veel gemaakte fout maakt door alleen te kijken naar de ramen waar je een dame ziet staan, en geen rekening houd met de lege ramen waar tekenen van activiteit zijn, maar de bewuste dame dus bezig is.

En vergelijken met andere buurten mag wel, dat maakt nog meer duidelijk dat het in het skw helemaal zo slecht nog niet is. Iets wat veel dames ook beseffen en ook uitspreken.

Ik tel goed hoor en meer schrikven dat en of het nu rond de 40 50 of 60 % is maakt niet echt uit toch, het is gewoon zo dat dan ongeveer de helft niet bezet is met name op de dag leger dan avond. We zullen het ermee moeten doen.

Ik kom in de late uren bijna ook niet meer in het skw ,
Steeds meer lastige groepen mannen , minder dames waar ik geïnteresseerd in ben en diegene waar ik wel ben geïnteresseerd zijn bijna nooit vrij . Waardoor ik weleens extra rondjes wil wandelen , maar door de luidruchtige en lastige groepjes man en dat er dan nog rondloopt , ga ik naar huis .
Ik heb toch liever die stille genieters , die zo gezegd nergens binnen gaan , zo heb ik meer de kans .

Ik kom in de late uren bijna ook niet meer in het skw ,
Steeds meer lastige groepen mannen , minder dames waar ik geïnteresseerd in ben en diegene waar ik wel ben geïnteresseerd zijn bijna nooit vrij . Waardoor ik weleens extra rondjes wil wandelen , maar door de luidruchtige en lastige groepjes man en dat er dan nog rondloopt , ga ik naar huis .
Ik heb toch liever die stille genieters , die zo gezegd nergens binnen gaan , zo heb ik meer de kans .
nooit geen problemen in de nacht,het zelfde soort volk loopt daar in het weekend in de dag ook

Je moet heel mijn bericht lezen om te besluiten wat ik zelf zeg. Als de stille genieters nergens binnen zouden gaan, dan zouden de meisjes in de weekendavonden niet aan meer dan behoorlijke inkomsten geraken.
80% van die "stille gluurders( noem ik ze) gaat nergens binnen ! Ik zie er genoeg toertjes lopen en nergens binnengaan , die komen thuis en doen : een twee drie ander hand 🍆🍆 zoals de pastoors😂😂😂

Ik moest vandaag nog eens denken aan Melissa, Nederlandse uit Eindhoven.
Ze werkte op de Schipperstraat 30.
Wat een mooie, lieve meid was dat toch.
Was ook voor veel in.
Jammer, ik mis wel een beetje meiden van dit kaliber in het SKW momenteel.

80% van die "stille gluurders( noem ik ze) gaat nergens binnen ! Ik zie er genoeg toertjes lopen en nergens binnengaan , die komen thuis en doen : een twee drie ander hand 🍆🍆 zoals de pastoors😂😂😂
Sterk dat je daar een percentage kan op plakken. Dat moet heel wat telwerk en rekenwerk gekost hebben. :)
Het gesprek ging niet over het percentage binnenkomers, maar over het feit dat er ook in de avondshiften genoeg onopvallende mannen rondlopen, die geen kabaal maken en niet bijdragen aan de algemene indruk die je over het avondpubliek krijgt, maar die de dames wel komen bezoeken. Er zijn ook heel wat meisjes die vaste klanten hebben, die weinig of geen toertjes wandelen maar die rechtstreeks naar hun favorietje trekken. Als iemand bv enkele meisjes graag bezoekt, loopt hij misschien een toertje rond om te zien wie er is, en dan maakt hij zijn keuze en gaat binnen. Zo zijn er vele.

Sterk dat je daar een percentage kan op plakken. Dat moet heel wat telwerk en rekenwerk gekost hebben. :)
Het gesprek ging niet over het percentage binnenkomers, maar over het feit dat er ook in de avondshiften genoeg onopvallende mannen rondlopen, die geen kabaal maken en niet bijdragen aan de algemene indruk die je over het avondpubliek krijgt, maar die de dames wel komen bezoeken. Er zijn ook heel wat meisjes die vaste klanten hebben, die weinig of geen toertjes wandelen maar die rechtstreeks naar hun favorietje trekken. Als iemand bv enkele meisjes graag bezoekt, loopt hij misschien een toertje rond om te zien wie er is, en dan maakt hij zijn keuze en gaat binnen. Zo zijn er vele.
Ik zeg het de laatste keer : s'avonds ambrasvolk en vreemdelingen en rondjeslopers ! Ik ben zowel dag als avond BEZOEKER en geen gluurder zoals die JA 80% dat daar rondloopt ! En ja de dag is aangenamer om te BEZOEKEN

Ik zeg het de laatste keer : s'avonds ambrasvolk en vreemdelingen en rondjeslopers ! Ik ben zowel dag als avond BEZOEKER en geen gluurder zoals die JA 80% dat daar rondloopt ! En ja de dag is aangenamer om te BEZOEKEN

Ik hoop het inderdaad van harte dat het de laatste keer was dat je deze melding maakte, zijn we van dat gezeur ook vanaf.
Waar jij je toch druk om maakt.. Ik ga voor de dames, niet voor hetgeen rond/achter/langs/voor mij wandelt.
Ik amuseer me rot.
Wat is het probleem met rondjeslopers?? Dat is toch logisch in skw en doet toch iedereen, niet?
Nog een prettige (veilige ;) ) avond.

Man, Man, Man..... Gelukkig geloof je je eigen gezever... Blijkbaar loop jij in een ander Skw rond tussen 20 en 01u.
😪😪😪

Merkwaardig dat sommige mensen al de wandelaars van de avond en de nacht over één kam blijven scheren.
Ik maak me daarbij de volgende bedenking: ofwel heeft zo iemand als Likker alleen maar informatie "van horen zeggen" ofwel heeft hij informatie uit eerste hand, doordat hij er zelf ook rondwandelt bij avond of nacht. Dan is hij dus ook een ambrasman, een vreemdeling (is er iets mis met vreemdelingen dan???) of een rondjesloper (de meesten lopen toch eerst rondjes?).
Als hij zichzelf daar niet bij rekent, dan moet hij eens goed kijken: tussen de minderheid van mannen die zich niet kunnen inhouden om op te vallen, loopt ook nog een grote meerderheid aan mannen die gewoon braaf komen wandelen, rondjeslopen en kiezen, en binnengaan.
Ik denk dat sommige mensen een beetje een racisitische schrik hebben van vreemdelingen. Vergeet niet bijna elk meisje dat je gaat bezoeken ook niet Belgisch of Nederlands is van origine. Heb je daar dan ook schrik van? Veel vreemdelingen weten zich perfect te gedragen op de kamer, betalen netjes en zijn helemaal niet vies of ambetant. Meisjes hebben ook een speciaal geoefend zintuig om aan de deur al te selecteren wie binnen mag en wie niet.

Terug
Bovenaan Onderaan