Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
was vanmiddag in het skw en zag in vt 3 mooie poppetjes voor mij onbekend.
op nr vt 14 eentje in een roze body, vt 16 eentje met een geelgroenachtig bikinisetje en op vt nr 30 eentje met een lichtpaars bikinisetje alle 3 redelijk lang donkere haren. wie kent deze mooie dames ?Ik had mijn kruid helaas al verschoten bij Helena waar ik van de week even een recensie over ga schrijven.
 
Klagen, dat is iets wat ze graag doen gewoon.
Vorige week had ik hetzelfde geklaag bij eentje, het was juist 13.00u en ze had nog maar 450€ verdiend.
Dus ja, ze verdienen inderdaad weinig geld tegenwoordig ;)
Ja dat begrijp ge niet ? Wij moeten veel meer uren werken voor die 450 € te kunnen verdienen.. Te veel gewoon zijn die allemaal.
 
ik had een typ foutje gemaakt helaas vandaar even opnieuw.
was vanmiddag in het skw en zag in vt 3 mooie poppetjes voor mij onbekend.
op nr vt 14 eentje in een roze body, vt 16 eentje met een geelgroenachtig bikinisetje en op vt nr 31 eentje met een lichtpaars bikinisetje alle 3 redelijk lang donkere haren. wie kent deze mooie dames ?Ik had mijn kruid helaas al verschoten bij Helena waar ik van de week even een recensie over ga schrijven.
 
Aangezien het aanbod in de Aerschotstraat in Brussel dramatsch wordt, dacht ik even poolshoogte te nemen in het schipperskwartier. Vorige week (of is het ondetussen twee weken geleden?) was ik er dan eindelijk nog eens, een namiddag. Er was amper iemand achter de ramen. en wat er te zien was, was al even erg als in Brussel. Om werkelijk geen nutteloze verplaatsing heb ik er een 15 rondjes gewandeld, maar het hielp niet. Er was iemand in de Verversrui, rechtover Villa Tinto, waar ik een praatje mee ging maken, maar toen zag ik dat haar borsten harde kokosnoten waren... Ik heb haar dan ook gezegd dat ik om die reden niet binnenstap. Ze kon er niet om lachen. Ik ben dan op de hoek van Villa Tinto, ik denk nummer 48 binnengewandeld omdat de dame (haar naam ben ik ondertussen vergeten) er iets of wat schattig uitzag, maar op de kamer (trapjes op), eenmaal betaald en zij uitgekleed, was er nog weinig opwindends aan. Zij bleef wel vriedelijk, maar ik kwam niet tot een orgasme. Globaal besluit. Schipperskwartier is voor mij geen alternatief voor de Aerschotstraat en is dus de verplaatsing vanuit Brussel niet waard. Ik heb jaren geleden andere tijden meegemaakt.
 
Aangezien het aanbod in de Aerschotstraat in Brussel dramatsch wordt, dacht ik even poolshoogte te nemen in het schipperskwartier. Vorige week (of is het ondetussen twee weken geleden?) was ik er dan eindelijk nog eens, een namiddag. Er was amper iemand achter de ramen. en wat er te zien was, was al even erg als in Brussel. Om werkelijk geen nutteloze verplaatsing heb ik er een 15 rondjes gewandeld, maar het hielp niet. Er was iemand in de Verversrui, rechtover Villa Tinto, waar ik een praatje mee ging maken, maar toen zag ik dat haar borsten harde kokosnoten waren... Ik heb haar dan ook gezegd dat ik om die reden niet binnenstap. Ze kon er niet om lachen. Ik ben dan op de hoek van Villa Tinto, ik denk nummer 48 binnengewandeld omdat de dame (haar naam ben ik ondertussen vergeten) er iets of wat schattig uitzag, maar op de kamer (trapjes op), eenmaal betaald en zij uitgekleed, was er nog weinig opwindends aan. Zij bleef wel vriedelijk, maar ik kwam niet tot een orgasme. Globaal besluit. Schipperskwartier is voor mij geen alternatief voor de Aerschotstraat en is dus de verplaatsing vanuit Brussel niet waard. Ik heb jaren geleden andere tijden meegemaakt.
Ik ben gisteren avond in het Schipperskwartier geweest. Er waren toch veel meisjes van dienst. Er was keuze genoeg. Om er eentje uit te kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan