Dat zou kunnen, aangezien ik bij sommige dames wel eens hebt meegemaakt dat ze zeggen jij was toch eerder hier bij mij geweest? Ik zeg dan: "nee nooit", dan denk ik hoe kom je daar nou weer bij?….Als ik voor mezelf spreek dan weet ik wel of ik met iemand seks hebt gehad of niet als ik die dame ook zie.
Ahah, nou ik doe helemaal niets verkeerds zoals ik al eerder had vermeld in mijn bericht.
Beter voor jou dat je het tegenovergestelde ervaart, want wat ik meemaak word niemand vrolijk van.
En ik weet niet wat voor raad ze weten over verschillende type wandelaars? Maar dan vind ik al dat je fout zit, want je kan niet iemand zomaar oordelen als je de feiten niet kent en hem nog niet hebt leren kennen etc, dan ben je bevooroordeeld. En je kan ook niet een soort type wandelaar allemaal over 1 kam scheren, dan zit je gewoon fout.
Maarja mijn ervaring is en blijft heel bizar en is voor mij onbegrijpelijk.
Ik ben niet extreem groot of gespierd, en ook geen flamboyante boy, en dat zou in principe ook niet uit moeten maken vind ik, groot zou ik nog wel begrijpen maar die andere dingen niet.
Andere straten bedoel ik in Nederland en in Duitsland. In Gent en Brussel ben ik nog nooit geweest en wil ik ook niet heen gaan, want ik had ergens gelezen dat ze je daar alleen maar oplichten.
Maar ik ben ook alleen maar in de middag shift geweest en de dames van de avondshift heb ik nog nooit gezien. Misschien moet ik het een keer bij de dames van de avondshift proberen.