Gisteren op de Vingerlingstraat 15/1-2-3 (???) een argentijnse mogen bezoeken die zich Bella noemde. Gezocht maar geen draadje, jammer want ik heb me vermaakt met die vrouw
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom bestaat het glazen straatje in Gent nog of die stationsbuurt in Oostende?Een vraagje over Brussel en Antwerpen. Waarom bestaat de aarschotstraat nog steeds populair terwijl je voor bijna dezelfde geld naar SKW kan gaan in Antwerpen?
Zolang er nog iets te verdienen valt zal het blijven bestaan anders bestond het niet meer!Een vraagje over Brussel en Antwerpen. Waarom bestaat de aarschotstraat nog steeds populair terwijl je voor bijna dezelfde geld naar SKW kan gaan in Antwerpen?
nog zo een pater die nog denkt da ge na t[stad der afvaltWaarom bestaat het glazen straatje in Gent nog of die stationsbuurt in Oostende?
Geen idee maar dat het SKW de beste wandelbuurt ter wereld is een feit.
Buiten Antwerpen is trouwens alles parking, en wie wil er nu seks op een parking, de Roemeense truck chauffeurs niet in acht genomen?
Het Glazen Straatje in Gent bestaat nog omdat er gisterenavond veel meisjes achter de ramen zaten en er wel wat volk ( mannen ) rondliep. Er zal dus wel een stuiver te verdienen zijn.Waarom bestaat het glazen straatje in Gent nog of die stationsbuurt in Oostende?
Geen idee maar dat het SKW de beste wandelbuurt ter wereld is een feit.
Buiten Antwerpen is trouwens alles parking, en wie wil er nu seks op een parking, de Roemeense truck chauffeurs niet in acht genomen?
Ze is op verlofMaya ss30/2 verlof of werkt ze niet op woe? Zag er precies een anderecdame.
Ik weet wie je bedoelt .Ze heeft me een keer geweigerd, toen ik haar naam vroeg. Ze is 1 van de knapste , maar staat erg vaak vrij.Beste mensen ik zou graag de naam willen weten van een meisje die in de nacht werkt op Vingerlingstraat 1/3 blond c cup denk ik ik zie die altijd maar weet de naam niet danku vriendelijk
Dat bepaal je toch zelf voor een flink deelNa corona willen ze alles kapotmaken nu dat nog ze willen alle plezier afpakken van mensen en ze willen dat wij alleen werken en niet genieten
Enig idee tot wanneer?Ze is op verlof![]()
MIsschien moet je haar even vragen wat haar naam is als je er rondloopt?Ik weet ook niet haar naam zo mooie moet toch ergens een commentaar hebben denk ik ik wacht mischien weet iemand haar naam
Denk dat hij ook niet echt mee is.Hier ben ik niet helemaal mee