Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste mensen ik zou graag de naam willen weten van een meisje die in de nacht werkt op Vingerlingstraat 1/3 blond c cup denk ik ik zie die altijd maar weet de naam niet danku vriendelijk
 
Dat hebben de meisjes niet graag ze willen dat je binnenkomt zonder veel vragen te stellen
Sommigen hebben daar geen probleem mee en indien wel is het een reden om niet binnen te gaan!
Enkele jaren geleden wilde in het Gentse zelfs een dame haar naam niet zeggen, ik ging dus niet binnen en lang zat ze er niet, het leek om een te mijden meid te gaan.
Ge kunt ook vragen naar haar naam maar zeggen dat je net nog maar bij iemand bent binnen geweest en mss dat zij de volgende kan zijn.
Dan heb je een reden om nog niet meteen binnen te gaan.
 
Waarom zou een dame haar naam niet zeggen? Nog nooit voorgehad. Ze werken toch allemaal onder een valse naam, so what.
Er zijn dames die uit de hoogte doen, nog maar een keer voorgehad dat de dame niet haar naam wilde zeggen, de fysieke looks is één ding en tijdens een klein praatje kan je al snel doorhebben dit wordt iets of niets, maar haar naam niet willen zeggen is uitzonderlijk en dan kan je doorhebben hier ben ik niet welkom.
 
Je kan toch ook vrienden worden via Facebook ?
Nooit gevraagd, maar ik denk dat er niet veel dames dat stukje van hun privacy willen prijsgeven? En ook zullen mannen waarschijnlijk liever niet hebben dat hun familie en vriendenkring op facebook ineens onbekende en dikwijls veel jongere meisjes van vreemde nationaliteiten ziet verschijnen. Naar de mokkels gaan is iets dat ze liever doen zonder sporen na te laten denk ik dan.
 
Ik kom niet zo vaak in Antwerpen. Maar telkens weer zag ik de zelfde dame in de schippersstraat 22. Ze werkt overdag. Zwart haar, vanaf de straat te zien, D cup borsten. Vrij klein van stuk. Ze draagt stilletto's. En een zwarte body; Gesofisticeerd maar geen SM uitstraling. Had telkens de indruk dat ze niet zo gauw oogcontact zoekt met potentiële klanten. Bestaat er een recensie of draadje over deze dame?
 
Ik kom niet zo vaak in Antwerpen. Maar telkens weer zag ik de zelfde dame in de schippersstraat 22. Ze werkt overdag. Zwart haar, vanaf de straat te zien, D cup borsten. Vrij klein van stuk. Ze draagt stilletto's. En een zwarte body; Gesofisticeerd maar geen SM uitstraling. Had telkens de indruk dat ze niet zo gauw oogcontact zoekt met potentiële klanten. Bestaat er een recensie of draadje over deze dame?
Bruin getinte huid en donker bruin of zwart haar? Ze staat tegenover dat Selena SM mokkel, bedoel je de die?
 
Ik kom niet zo vaak in Antwerpen. Maar telkens weer zag ik de zelfde dame in de schippersstraat 22. Ze werkt overdag. Zwart haar, vanaf de straat te zien, D cup borsten. Vrij klein van stuk. Ze draagt stilletto's. En een zwarte body; Gesofisticeerd maar geen SM uitstraling. Had telkens de indruk dat ze niet zo gauw oogcontact zoekt met potentiële klanten. Bestaat er een recensie of draadje over deze dame?
22/2 is Claudia. 22/3 is Maya
 
Terug
Bovenaan Onderaan