Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelukkig dat de meeste nog onderscheid kan maken tussen realiteit en fake love. Dat is inderdaad goed advies en ik weet dat de meeste dvp in SKW alleen van geld houden en dus je moet niet teveel van je privé vertellen of anders denken ze een prooi hebben gevonden.
Wat heeft 'privé vertellen' met geld te maken?
Het is hun job zoals ieder van ons. Er zitten er inderdaad die het onderste uit de kan proberen te halen via alle gekende trucjes van de foor.
Kerels die gepluimd huiswaarts keren, daar spreek ik me niet over uit. Eigen schuld, dikke bult (beter in de broek, lol).
Reken maar uit wat een dame maandelijks moet betalen: huur pand (500€ per week?)/huur flatje (reken maar het dubbele) en dan heb je nog niet gegeten, hé?
Logisch dat ze de manipuleerbare types eruit plukken? Ergens wel... (wat ik niet goedspreek, laat dit duidelijk zijn).

Als je rijk bent en je gunt het aan een dame, who cares? Dat is ieders goed recht.
Ik doe ook met mijn centen wat ik wil (ik betaal voor de minuten waar ik recht op heb, niet meer/niet minder).
Ik heb meerdere hobbies waaronder o.a. skw.

Ja, ik heb ook een nauwere band met 2 dames. Denk je dat die 1 keer extra hebben gevraagd omdat zogezegd 'de bomma ziek is?'. Dat heeft met je eigen ingesteldheid te maken.
Wees maar zeker dat dames ook genieten van een leuk babbeltje zonder gezeur over geld. Die prik ik er zo uit.
Ik ga niet enkel om te neuken, het sociale is zelfs even belangrijk om een geslaagde date te creëren.
Als ik voel dat er meer achter zit (geld) ga ik gewoon op een ander, simpel.
 
Je kan een sociale band opbouwen met een dame maar zo iets vraagt heel veel tijd vooral het vertrouwen over winnen met haar . Ze moeten op u kunnen rekenen in tijden van nood en je moet ze correct behandelingen zo als het hoort . Het is wel met vallen en opstaan. Ik ben daar ook ernstig mee bezig met mijn vaste dvp . Om een goede band met haar te hebben . Ik doe mijn best voor haar.
 
Wat heeft 'privé vertellen' met geld te maken?
Het is hun job zoals ieder van ons. Er zitten er inderdaad die het onderste uit de kan proberen te halen via alle gekende trucjes van de foor.
Kerels die gepluimd huiswaarts keren, daar spreek ik me niet over uit. Eigen schuld, dikke bult (beter in de broek, lol).
Reken maar uit wat een dame maandelijks moet betalen: huur pand (500€ per week?)/huur flatje (reken maar het dubbele) en dan heb je nog niet gegeten, hé?
Logisch dat ze de manipuleerbare types eruit plukken? Ergens wel... (wat ik niet goedspreek, laat dit duidelijk zijn).

Als je rijk bent en je gunt het aan een dame, who cares? Dat is ieders goed recht.
Ik doe ook met mijn centen wat ik wil (ik betaal voor de minuten waar ik recht op heb, niet meer/niet minder).
Ik heb meerdere hobbies waaronder o.a. skw.

Ja, ik heb ook een nauwere band met 2 dames. Denk je dat die 1 keer extra hebben gevraagd omdat zogezegd 'de bomma ziek is?'. Dat heeft met je eigen ingesteldheid te maken.
Wees maar zeker dat dames ook genieten van een leuk babbeltje zonder gezeur over geld. Die prik ik er zo uit.
Ik ga niet enkel om te neuken, het sociale is zelfs even belangrijk om een geslaagde date te creëren.
Als ik voel dat er meer achter zit (geld) ga ik gewoon op een ander, simpel.
Dat is pas gesproken van de heer Holledrolleke. Ik ben het volledig met hem eens.

Soort zoekt soort. Je trekt aan wat je uitstraalt.

Je hebt ook van die mensen die zich om de één of andere reden altijd in de problemen weten te werken. Keep your shit together boys en denk niet dat de dames moeten gered worden.

Hun geluk is hun eigen verantwoordelijkheid, zoals jouw geluk jouw verantwoordelijkheid is. Geniet van het verleidingsspel maar laat je niet meeslepen in de fantasie.
 
Laatst bewerkt:
Mr Hollebolleke moet weten dat mensen tegenwoordig zeer makkelijk manipuleren is. De eerste keer zou inderdaad niets gebeuren en dat gebeurt pas na meerdere keren van een bezoekje aan dezelfde dvp. Ik ga niet bemoeien hoe je geld uitgeeft aan dvp of andere zaken maar dat lid dogielover zegt is dichter bij de waarheid en meeste uit schaamte niet vertellen of hulp ga zoeken. De dvp van ss 20 liet me haar gsm zien hoe een "verliefde" klant haar elke dag haar een bericht stuurt.

@Hot-Lover: Sociale band opbouw is normaal en dat ben ik mee eens.

@Ruiz Ramirez: Verliefd zijn is moeilijk onderschatten en is bijna dezelfde als je een buitenlandse dating site ga in hoop een de liefde vind.
 
Wat heeft 'privé vertellen' met geld te maken?
Het is hun job zoals ieder van ons. Er zitten er inderdaad die het onderste uit de kan proberen te halen via alle gekende trucjes van de foor.
Kerels die gepluimd huiswaarts keren, daar spreek ik me niet over uit. Eigen schuld, dikke bult (beter in de broek, lol).
Reken maar uit wat een dame maandelijks moet betalen: huur pand (500€ per week?)/huur flatje (reken maar het dubbele) en dan heb je nog niet gegeten, hé?
Logisch dat ze de manipuleerbare types eruit plukken? Ergens wel... (wat ik niet goedspreek, laat dit duidelijk zijn).

Als je rijk bent en je gunt het aan een dame, who cares? Dat is ieders goed recht.
Ik doe ook met mijn centen wat ik wil (ik betaal voor de minuten waar ik recht op heb, niet meer/niet minder).
Ik heb meerdere hobbies waaronder o.a. skw.

Ja, ik heb ook een nauwere band met 2 dames. Denk je dat die 1 keer extra hebben gevraagd omdat zogezegd 'de bomma ziek is?'. Dat heeft met je eigen ingesteldheid te maken.
Wees maar zeker dat dames ook genieten van een leuk babbeltje zonder gezeur over geld. Die prik ik er zo uit.
Ik ga niet enkel om te neuken, het sociale is zelfs even belangrijk om een geslaagde date te creëren.
Als ik voel dat er meer achter zit (geld) ga ik gewoon op een ander, simpel.
Volledig mee eens.
 
Mr Hollebolleke moet weten dat mensen tegenwoordig zeer makkelijk manipuleren is. De eerste keer zou inderdaad niets gebeuren en dat gebeurt pas na meerdere keren van een bezoekje aan dezelfde dvp. Ik ga niet bemoeien hoe je geld uitgeeft aan dvp of andere zaken maar dat lid dogielover zegt is dichter bij de waarheid en meeste uit schaamte niet vertellen of hulp ga zoeken. De dvp van ss 20 liet me haar gsm zien hoe een "verliefde" klant haar elke dag haar een bericht stuurt.

@Hot-Lover: Sociale band opbouw is normaal en dat ben ik mee eens.

@Ruiz Ramirez: Verliefd zijn is moeilijk onderschatten en is bijna dezelfde als je een buitenlandse dating site ga in hoop een de liefde vind.
Je bent alleen makkelijk te manipuleren als je je wil laten manipuleren, en niet sterk in je schoenen staat. Als je duidelijk laat merken dat je niet gevoelig bent voor hun zielige verhaaltjes gaan ze het ook niet proberen.
 
Je bent alleen makkelijk te manipuleren als je je wil laten manipuleren, en niet sterk in je schoenen staat. Als je duidelijk laat merken dat je niet gevoelig bent voor hun zielige verhaaltjes gaan ze het ook niet proberen.
Sommigen zullen het wel proberen maar dat kost ook klanten.
Er zullen altijd klanten denken dat zij verliefd op hen werden.
Als je een beetje nuchter in het leven staat weet je dat dit zo niet is, ook zij hebben hun prins op het witte paard!
 
Je bent alleen makkelijk te manipuleren als je je wil laten manipuleren, en niet sterk in je schoenen staat. Als je duidelijk laat merken dat je niet gevoelig bent voor hun zielige verhaaltjes gaan ze het ook niet proberen.

Mensen denken vaak "zielige" verhaaltjes wat maar half waar is en geloof mij vrij dan zou je geen klanten hebben die zelfs cadeaus geven aan hun favoriete dvp of op dinner date gaan. Je zou denken dat jouw niet kan overkomen maar dat is bijna zelfde als met internetoplichting.
 
Dan blijf je te lang hangen bij een meiske als je zielige verhaaltjes hoort.
Ik hoor die eigenlijk nooit. Ik vind de dames ook niet zieliger dan een dwarsdoorsnede mensen in het dagelijkse leven. Daar hebben velen het ook niet zo tof.
De dames zijn over het algemeen goed gezond , en verdienen leuk geld.
Straks maar weer eens een bezoekje brengen....
 
Je kan een sociale band opbouwen met een dame maar zo iets vraagt heel veel tijd vooral het vertrouwen over winnen met haar . Ze moeten op u kunnen rekenen in tijden van nood en je moet ze correct behandelingen zo als het hoort . Het is wel met vallen en opstaan. Ik ben daar ook ernstig mee bezig met mijn vaste dvp . Om een goede band met haar te hebben . Ik doe mijn best voor haar.
Een goede band bouw je niet op in skw (daar is het enkel money, money money) maar erbuiten in de privé sfeer. Binnen skw zie je een actrice, buiten haar werkuren valt het masker af en ontmoet je een doodgewone vrouw in gewone kledij.
Als er dan wordt gezwegen over geld, weet je dat het gemeend (kan) zijn.
Zoiets creëer je niet op 1, 2, 3.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom al ongeveer 40 jaar in het skw, en heb al heel wat dames zien komen en gaan. Ik ken niet alle dames, maar met een goede omschrijving van het raam kan ik er zo goed als zeker het juiste adres bij noemen. :ROFLMAO:
Een goede band bouw je niet op in skw (daar is het enkel money, money money) maar erbuiten in de privé sfeer. Binnen skw zie je een actrice, buiten haar werkuren valt het masker af en ontmoet je een doodgewone vrouw in gewone kledij.
Als er dan wordt gezwegen over geld, weet je dat het gemeend (kan) zijn.
Zoiets creëer je niet op 1, 2, 3.
Morgenavond vertrek ik in verlof met een ex dvp uit de avondshift die meerdere van jullie vermoedelijk wel eens bezocht hebben. Ik spreek over de periode voor Covid.
Denk je dat wij elke dag neuken tot je doodvalt? Neen, hoor, daar draait het echt niet om.
Warme vriendschap, ja, het bestaat uitzonderlijk met een (ex) dvp.

Tot binnen 2 weken :)
 
Een goede band bouw je niet op in skw (daar is het enkel money, money money) maar erbuiten in de privé sfeer. Binnen skw zie je een actrice, buiten haar werkuren valt het masker af en ontmoet je een doodgewone vrouw in gewone kledij.
Als er dan wordt gezwegen over geld, weet je dat het gemeend (kan) zijn.
Zoiets creëer je niet op 1, 2, 3.
Volledig mee eens. Ook al soortgelijke ervaringen gehad met een ex dvp. Zij is al enkele keren bij mij op verlof geweest. Het eerste wat ze deed toen we bij mij thuis waren, was me een paar honderd geven om mee te betalen in de kosten van haar verblijf.
 
Volledig mee eens. Ook al soortgelijke ervaringen gehad met een ex dvp. Zij is al enkele keren bij mij op verlof geweest. Het eerste wat ze deed toen we bij mij thuis waren, was me een paar honderd geven om mee te betalen in de kosten van haar verblijf.
Een stuk van mijn vorig bericht is verdwenen door mijn eigen domme fout.
'Kieken' zeggen ze dan.
Vriendschap met een (ex) dvp, het zijn eerder uitzonderingen doch het kan.
De aard van het werk doet er zelfs niet toe, 'een vrouw is een vrouw'.
Zo vertrek ik morgenavond op verlof met een ex dvp uit skw (avondshift) die tijdens Covid verdween, er de brui aan gaf en huiswaarts keerde richting Roemenie.
In principe hoef ik dit niet te melden doch wil enkel duidelijk maken dat warme vriendschap buiten de skw muren wel degelijk kan ALS de seks niet prioriteit is. Profiteren staat niet vermeld in mijn woordenboek.
Geld of profiteren van een snoepreisje? Als ze niet zou mogen meebetalen, gaat ze bij wijze van spreken niet mee. Dan weet en voel je dat het gemeend is.
 
Een vraagje over Brussel en Antwerpen. Waarom bestaat de aarschotstraat nog steeds populair terwijl je voor bijna dezelfde geld naar SKW kan gaan in Antwerpen?
Waarom bestaat het glazen straatje in Gent nog of die stationsbuurt in Oostende?

Geen idee maar dat het SKW de beste wandelbuurt ter wereld is een feit.

Buiten Antwerpen is trouwens alles parking, en wie wil er nu seks op een parking, de Roemeense truck chauffeurs niet in acht genomen?
 
Waarom bestaat het glazen straatje in Gent nog of die stationsbuurt in Oostende?

Geen idee maar dat het SKW de beste wandelbuurt ter wereld is een feit.

Buiten Antwerpen is trouwens alles parking, en wie wil er nu seks op een parking, de Roemeense truck chauffeurs niet in acht genomen?
nog zo een pater die nog denkt da ge na t[stad der afvalt 😂 nog nooit in Thailand geweest neem ik aan
 
Waarom bestaat het glazen straatje in Gent nog of die stationsbuurt in Oostende?

Geen idee maar dat het SKW de beste wandelbuurt ter wereld is een feit.

Buiten Antwerpen is trouwens alles parking, en wie wil er nu seks op een parking, de Roemeense truck chauffeurs niet in acht genomen?
Het Glazen Straatje in Gent bestaat nog omdat er gisterenavond veel meisjes achter de ramen zaten en er wel wat volk ( mannen ) rondliep. Er zal dus wel een stuiver te verdienen zijn.
Natuurlijk minder dan in Antwerpen. Dat wel.
 
Zeker de zaterdagavond is het in Gent zeker niet onaardig en zie je sneller nieuwe gezichten.
Jammer genoeg zijn er veel dames die het snel voor bekeken houden wat je in Antwerpen minder hebt!
Voor veel Noord Fransen is dit een interessante buurt ook omdat je zelf met de auto nog door de Schepenenvijverstraat en Belgradostraat kunt rijden en nog altijd een stuk dichter is dan Antwerpen maar in Antwerpen loop je nog altijd meer op uw gemak door geen verkeer te hebben en nog altijd meer keus te hebben en dikwijls een betere dienstverlening hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan