Algemeen StamcafĂ©

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als de dames slim zijn...............zakken ze met hun prijzen! (of verlengen de tijd)
Komen dan meer wandelaars naar het stille SKW.

Door de leegstand van de ramen, zijn de huuropbrengsten al ruim 20.000Euro per dag minder. Dat is op jaarbasis 8miljoen, terwijl hun kosten grotendeels gelijk blijven!

De verhuurders hebben alleen WITTE inkomsten, de DVP veel ZWART!!!
Als ik dit lees zou ik nog compassie krijgen met die verhuurders. Ocharme toch.
 
Ja, en dan heb je een topic met meer dan 100 berichten en dan kan je alles gaan lezen.
Op bijna elk recensieforum is een sterrenbeoordeling verplicht.
Buiten respect en correct zijn is er helemaal niets verplicht.

En als het daar aan ontbreekt bij een aantal leden, en de forumleiding niet ingrijpt, gaan degenen die wel respect tonen en correct zijn automatisch minder schrijven.
 
Laatst bewerkt:
@johny
Mijn dank voor je reviews, binnenkort heb ik het genoegen een aantal dagen in Antwerpen te mogen verblijven, mijn hotel uitgezocht dat ik op loopafstand van het SKW zit. Een deel van mijn voorpret zit hem in het lezen hier.

Mijn beeld tot nu toe:
- zoals overal moet je een beetje geluk hebben met de dames
- grootste deel is oost-europees, enkele zuid amerikaanse

beetje zoals alle wandelgebieden tegenwoordig... (helaas)
 
Nederlandse dames zitten vooral in privehuizen. Je kan via recensies in grote lijnen wel een bepaald kwaliteitsniveau scannen, en als je dan zelf goed hygienisch verzorgd bent, respectvol en vriendelijk naar de dames bent, heb je de factor geluk niet eens echt nodig hoor.
Buiten respect en correct zijn is er helemaal niets verplicht.

En als het daar aan ontbreekt bij een aantal leden, en de forumleiding niet ingrijpt, gaan degenen die wel respect tonen en correct zijn automatisch minder schrijven.
Precies, zoveel prostitutie fora zijn er niet in Nederland en Belgie en ken er geen 1 waar een recensieformulier verplicht is. En dat gaat dan iemand beweren die zelf 0 recensies schrijft maar wel steeds anderen probeert te corrigeren wat ze wel en niet moeten doen, beetje apart wel.

En er zijn altijd mensen die vaak alleen maar commentaar op anderen hebben. Mis een recensieformulier, je schrijft te korte recensies, je schrijft lange recensies, je schrijft te overdreven, je snapt er niks van, etc etc het is voor een paar van die zeurpieten nooit goed of ze doen het puur om te gallen hier en vaak schrijven ze zelf amper recensies. Dat zijn juist de leden waar je weinig aan hebt.

Beetje respectvol met elkaar omgaan of gewoon leuk en vriendelijk tegen elkaar doen staat schijnbaar niet in hun woordenboek. 🙄
Als ik dit lees zou ik nog compassie krijgen met die verhuurders. Ocharme toch.
De verhuurders hebben sinds een jaar wel 3x zo hoge energiekosten, nog los van alle andere stijgende kosten waar wij ook allemaal last van hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nederlandse dames zitten vooral in privehuizen. Je kan via recensies in grote lijnen wel een bepaald kwaliteitsniveau scannen, en als je dan zelf goed hygienisch verzorgd bent, respectvol en vriendelijk naar de dames bent, heb je de factor geluk niet eens echt nodig hoor.

Precies, zoveel prostitutie fora zijn er niet in Nederland en Belgie en ken er geen 1 waar een recensieformulier verplicht is. En dat gaat dan iemand beweren die zelf 0 recensies schrijft maar wel steeds anderen probeert te corrigeren wat ze wel en niet moeten doen, beetje apart wel.

En er zijn altijd mensen die vaak alleen maar commentaar op anderen hebben. Mis een recensieformulier, je schrijft te korte recensies, je schrijft lange recensies, je schrijft te overdreven, je snapt er niks van, etc etc het is voor een paar van die zeurpieten nooit goed of ze doen het puur om te gallen hier en vaak schrijven ze zelf amper recensies. Dat zijn juist de leden waar je weinig aan hebt.

Beetje respectvol met elkaar omgaan of gewoon leuk en vriendelijk tegen elkaar doen staat schijnbaar niet in hun woordenboek. 🙄
Inderdaad. Volledig mee eens.

Zal ik nog eens een recensie schrijven? Wedden dat ze weer commentaar hebben, omdat ik minder positief ben over Ă©Ă©n van hun favorietjes. :)
 
Ja of het is reclame , lol. Snap soms niet hoe zuur die azijnzeikerds door het leven gaan. Gunnen anderen niks, hebben overal commentaar op en delen zelf hun info amper. Als je zo dagelijks de dag door moet komen, omg. . Of smileys met rollende eyes plaatsen bij anderen. Best triest.
De dames die in Nederland werken, moeten elk kwartaal aangifte doen.
Ja maar daar geven ze grootste gedeelte niet op hoor
 
Inderdaad. Volledig mee eens.

Zal ik nog eens een recensie schrijven? Wedden dat ze weer commentaar hebben, omdat ik minder positief ben over Ă©Ă©n van hun favorietjes. :)
Daar moet je toch maling aan hebben?

Ja maar daar geven ze grootste gedeelte niet op hoor.
Daar gaat het toch niet over, er werd geschreven dat ze jaarlijks aangifte moeten doen.
 
Inderdaad. Volledig mee eens.

Zal ik nog eens een recensie schrijven? Wedden dat ze weer commentaar hebben, omdat ik minder positief ben over Ă©Ă©n van hun favorietjes. :)
Ja graag. En ik zal geen kritiek hebben , want als jij een slechte ervaring had , dan is dat toch zo.
Ik hoef geen enkele dame te beschermen of zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En zonder formulier heeft een recensie weinig waarde .....
Een recensie, met of zonder formulier, heeft alleen waarde als je weet hoe je het moet interpreteren. En dan bedoel ik niet of hij klopt, maar of de schrijver het zelfde soort service zoekt als jij, of heel andere. Pas als je dat weet kun je een beetje inschatten of je bij die dame de service kan verwachten die jij zoekt, of dat beter naar een andere dame kunt gaan.
 
Een recensie, met of zonder formulier, heeft alleen waarde als je weet hoe je het moet interpreteren. En dan bedoel ik niet of hij klopt, maar of de schrijver het zelfde soort service zoekt als jij, of heel andere. Pas als je dat weet kun je een beetje inschatten of je bij die dame de service kan verwachten die jij zoekt, of dat beter naar een andere dame kunt gaan.
Dus vanaf heden ga jij nergens meer commentaar op geven...want je kan nooit inschatten wat de schrijver bedoelde.
 
Inderdaad. Volledig mee eens.

Zal ik nog eens een recensie schrijven? Wedden dat ze weer commentaar hebben, omdat ik minder positief ben over Ă©Ă©n van hun favorietjes. :)

Jij blijft toch wel grappig hoor.
Waarschijnlijk zonder dat je het zelf beseft of wil, ik heb de indruk dat jij jezelf heel serieus neemt ...

En wie zijn "ze " en " Ă©Ă©n van hun favorietjes.
Je mag hier gerust man en paard benoemen hoor, anders blijft het toch altijd jouw zelfde riedeltje " ik heb het vroeger al geschreven en op andere fora ...
 
Jij blijft toch wel grappig hoor.
Waarschijnlijk zonder dat je het zelf beseft of wil, ik heb de indruk dat jij jezelf heel serieus neemt ...

En wie zijn "ze " en " Ă©Ă©n van hun favorietjes.
Je mag hier gerust man en paard benoemen hoor, anders blijft het toch altijd jouw zelfde riedeltje " ik heb het vroeger al geschreven en op andere fora ...
Ja lijkt me leuk te horen welke dames bij @Janus niet in de smaak vallen. Hoorde ook wel van vaste wandelaars in de wandelgangen dat ie best vaak geweigerd wordt.
Das niet erg ik word er ook door een stuk of 4 geweigerd, NIkki, Jiulia en die mollige vrouw die altijd in die lange jurken staat bijvoorbeeld.
Jij blijft toch wel grappig hoor.
Waarschijnlijk zonder dat je het zelf beseft of wil, ik heb de indruk dat jij jezelf heel serieus neemt ...

En wie zijn "ze " en " Ă©Ă©n van hun favorietjes.
Je mag hier gerust man en paard benoemen hoor, anders blijft het toch altijd jouw zelfde riedeltje " ik heb het vroeger al geschreven en op andere fora ...
Vrouw en paard
 
Laatst bewerkt:
Ja lijkt me leuk te horen welke dames bij @Janus niet in de smaak vallen. Hoorde ook wel van vaste wandelaars in de wandelgangen dat ie best vaak geweigerd wordt.
Das niet erg ik word er ook door een stuk of 4 geweigerd, NIkki, Jiulia en die mollige vrouw die altijd in die lange jurken staat bijvoorbeeld.

Vrouw en paard
Ik ben nog nooit door een dame geweigerd. Integendeel.
 
Ik mag Janus toch feliciteren met het feit dat hij zo geliefd is bij vele hoeren is het SKW ?

Ik verzin dit toch niet ? Hij schrijft het zelf.

Of hij het verzint dat weet ik natuurlijk niet ...
Hij is met afstand de populairste en best geĂŻnformeerde hoerenloper van het Schipperskwartier .
Op zich een hele prestatie.

Misschien heeft ie ook nog wel de grootste daar beneden.
Ons rest niks als respect.
 
Nou dit kinderachtige gedoe bedoel ik dus. En de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Recensies heren, met of zonder formulier. Ps vanmiddag 30% bezetting, vanavond 60% bezet met dames. Mijn recensies zullen volgen nu ff op de bank languit ff snacken
 
Hij is met afstand de populairste en best geĂŻnformeerde hoerenloper van het Schipperskwartier .
Op zich een hele prestatie.

Misschien heeft ie ook nog wel de grootste daar beneden.
Ons rest niks als respect.
Via dergelijk wederkerende berichten die we tot vervelens toe in onze strot krijgen geduwd, vraag ik me soms af waar 'sommige wandelaars/schrijvers' zich het liefst mee bezighouden op dit forum: Bepaalde schrijver(s) die veel nuttige info blijven geven over dames de grond in blijven boren en bewust den boel opstoken OF ...?
Betreft dit niet een forum over dames waar het soms nog nauwelijks over gaat?

Indien die negatief ingestelde individuen hun mondje zouden houden (please), zouden anderen met zekerheid terug actiever info doorgeven. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Zielig
 
Laatst bewerkt:
Al dat gearmworstel om de interessantste van het forum te zijn is zo'n nutteloze strijd.
Ik haal bruikbare info uit zowel @Janus als @swtdisposition als uit zovele andere hun berichten.
Het recentie formulier is een handig hulpmiddel maar ook niet meer dan dat. Van een beschrijving van een ervaring zonder recentie formulier kan je misschien meer leren dan van enkel een recentie formulier of omgekeerd.
Er bestaat weinig subjectievers dan een bezoek aan een dvp denk ik. Dus lees en interpreteer elke bijdrage hier met de nodige terughoudendheid en de voor jouw gepaste waardering en je vindt hier een schat aan informatie.
De vele onnozele vragen zijn soms wel wat vervelend, de meeste antwoorden erop evenzeer...
Ga gewoon zelf op ontdekking bij al die fijne dvp's in het skw! Niets plezanter dan dat. Laat daarna hier eventueel weten hoe het was.

Aan iedereen hier een mooi eindejaar.
 
Welke dame zouden jullie me aanraden (zondagnamiddag), liefst wat vriendelijk type, niet te grote borsten.
Christina, VTC.
Kleine borsten, vriendelijk, zeer goede pijpster en de rest is ook prima.
NB: ze werkt nog tot 19/12.
Maar of het jouw type is moet je zelf gaan zien aan het raam.

En er zijn er natuurlijk nog vele anderen.
 
Via dergelijk wederkerende berichten die we tot vervelens toe in onze strot krijgen geduwd, vraag ik me soms af waar 'sommige wandelaars/schrijvers' zich het liefst mee bezighouden op dit forum: Bepaalde schrijver(s) die veel nuttige info blijven geven over dames de grond in blijven boren en bewust den boel opstoken OF ...?
Betreft dit niet een forum over dames waar het soms nog nauwelijks over gaat?

Indien van die sommige negatief ingestelde individuen hun mondje zouden houden (please), zouden anderen met zekerheid terug actiever info doorgeven. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Zielig
Amen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan