Algemeen StamcafĂ©

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zouden er dames zijn die echt respect voor een wandelaar hebben , en dan bedoel ik niet zijn portemonnee ?
Ja, die zijn er ook. Waarschijnlijk een minderheid, maar toch.
ga gewoon vriendelijk en correct met de dames om , en ga niet op zoek naar meer. Dan toon je het meeste respect.
Merkwaardig dat er hier een aantal mannen komen praten over respect naar de dames toe, maar dat ze dan zelf naar andere wandelaars-forumleden weinig van dat respect vertonen. Hoe een kut en een paar tieten het gedrag van mannen toch kan veranderen, een wonder.
 
Laatst bewerkt:
Ja, die zijn er ook. Waarschijnlijk een minderheid, maar toch.

Merkwaardig dat er hier een aantal mannen komen praten over respect naar de dames toe, maar dat ze dan zelf naar andere wandelaars-forumleden weinig van dat respect vertonen. Hoe een kut en een paar tieten het gedrag van mannen toch kan veranderen, een wonder.
Positieve of negatieve reacties maakt voor mij persoonlijk niks uit . Want wij leven in een vrije democratie waarin alle meningen gerespecteerd worden. Zo lang het maar deftig blijft.
 
Het verwondert me dat je moeiteloos pooiers herkent en daar alles over weet, maar dat je dan blijkbaar nog niet door hebt dat ik de pooier van Ina ben. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

De man zelf profiteert daarvan en leeft volledig op haar kap. Hij vult zijn dagen met nutteloze dingen zoals poetsen, koken, in de tuin werken, de kinderen van school halen, enz.

En dat noem U NUTTELOZE dingen! Onder welke kei leeft U?
 
Ja, die zijn er ook. Waarschijnlijk een minderheid, maar toch.

Merkwaardig dat er hier een aantal mannen komen praten over respect naar de dames toe, maar dat ze dan zelf naar andere wandelaars-forumleden weinig van dat respect vertonen. Hoe een kut en een paar tieten het gedrag van mannen toch kan veranderen, een wonder.
Dat is op de meeste fora ook met andere onderwerpen dan prostitutie
 
Heeft iemand enig idee wie de mooie jong blonde dame is die dinsdag en woensdag in de dag op VT 34, de kamer van Ioanna stond, en of zij eventueel al een topic heeft. Ik heb haar al op diverse plaatsen in VT gezien. Zij is Ă©Ă©n van de dames die ik in het vizier heb voor de komende paar weken nu al mijn vaste dames in verlof zijn.
 
Heeft iemand enig idee wie de mooie jong blonde dame is die dinsdag en woensdag in de dag op VT 34, de kamer van Ioanna stond, en of zij eventueel al een topic heeft. Ik heb haar al op diverse plaatsen in VT gezien. Zij is Ă©Ă©n van de dames die ik in het vizier heb voor de komende paar weken nu al mijn vaste dames in verlof zijn.
Skank met iets bredere heupen en lichte krul in haar haar, vriendelijk glimlachend?
 
Slank. Niet echt brede heupen. Blond haar tot ongeveer op de schouders. Niet of nauwelijks een krul of slag in het haar, redelijk stijl haar dus. Draagt altijd wat ruimere lingerie waardoor onder andere de cupmaat wat moeilijker in te schatten is, maar heeft zeker geen grote borsten. Ik schat maximaal een bescheiden B cup. Vaak bestaat haar bovenstukje uit groen strapless stukje met allemaal plooien. Ze heeft wel vrijwel altijd aandacht voor de passanten en lacht vriendelijk met een bescheiden lachje.
 
Heeft iemand enig idee wie de mooie jong blonde dame is die dinsdag en woensdag in de dag op VT 34, de kamer van Ioanna stond, en of zij eventueel al een topic heeft. Ik heb haar al op diverse plaatsen in VT gezien. Zij is Ă©Ă©n van de dames die ik in het vizier heb voor de komende paar weken nu al mijn vaste dames in verlof zijn.
Ik heb daar ooit iets over gelezen(stamcafe) maar dat was erder over dat ze in Gent had gewerkt en terug was gekomen want voor cor0na was die al aanwezig ge zult er zelf iets over moeten schijven.
 
Laatst bewerkt:
Geeft niet. Misschien kan ik binnenkort dan wat meer over haar vertellen. Zij staat in elk geval op mijn lijstje om te bezoeken de komende tijd samen met enkele andere dames.
 
Laatst bewerkt:
Geeft niet. Misschien kan ik binnenkort dan wat meer over haar vertellen. Zij staat in elk geval op mijn lijstje om te bezoeken de komende tijd samen met enkele andere dames.
Ze heet dus Jasmine. Ze komt zoals de meesten uit Roemenië, en is 3 jaar weg geweest.

In het raam komt ze wat stilletjes over, misschien mag je het zelfs een beetje verlegen noemen, maar op de kamer is het een redelijk hete donder, en ze verstaat haar vak goed. Ze weet hoe ze haar klanten moet behagen. Het was dus weer een schot in de roos. Ik moet nog gaan zoeken of ze al een topic heeft.
 
Ze heet dus Jasmine. Ze komt zoals de meesten uit Roemenië, en is 3 jaar weg geweest.

In het raam komt ze wat stilletjes over, misschien mag je het zelfs een beetje verlegen noemen, maar op de kamer is het een redelijk hete donder, en ze verstaat haar vak goed. Ze weet hoe ze haar klanten moet behagen. Het was dus weer een schot in de roos. Ik moet nog gaan zoeken of ze al een topic heeft.
u bent toch tegen dame's die de service ZC aanbieden, awel dan moet ge zoals u zelfs al verteld hebt eens kijken op die andere site, deze dame is ook gekend om die service toe te dienen en ik kan er uit het verleden ervan meespreken hahaha
 
u bent toch tegen dame's die de service ZC aanbieden, awel dan moet ge zoals u zelfs al verteld hebt eens kijken op die andere site, deze dame is ook gekend om die service toe te dienen en ik kan er uit het verleden ervan meespreken hahaha
Niets van gemerkt. Ze heeft er ook helemaal geen opmerking over gemaakt of vraag over gesteld. Alles is veilig met condoom gebeurd. Dus weer een extra reden om de betrouwbaarheid van dat andere forum in twijfel te trekken. Maar dat is niets nieuws. Daar twijfel ik al jaren aan.

Edit: jij zit er dus duidelijk naast. Op dat andere forum geen enkel topic gevonden van een Jasmine in VT. Alleen van de Jasmine op SS 34, en daar ga ik nog niet binnen als zij mij €100 betaalt.
 
Laatst bewerkt:
Wie kan helpen. Wie is het meisje in de verversrui. Aan de overkant van villa tinto. (kant van nachtwinkel. ). Ongeveer midden in de straat. Nachtdienst. Draagt brilletje. Donker haar. Best een grote. Staat meestal 2de of 3de raam. Draagt meestal ook sneakers. Ook het 1ste raam heeft soms een mooie meid met zwart haar(deze eerder in de avond .) Ook bij deze heb ik intresse. Bestaan er recensies over deze meiden...
 
Hoi wandelaars

Hoe zit het met bezetting in een periode als deze? (bedoelende op de feestdagen uiteraard...)

Los van deze avond en morgen (en uiteraard Oudjaar zelf) heb ik voor de verandering eens niets te doen en kan ik SKW vaker bezoeken.

Heb dat nooit eerder gedaan tussen de feestdagen heen... vandaar de vraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan