Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, Cataleya staat op VVR 26/4. Maar werkt niet altijd.
Voor privé ontvangst is het Cataleya maar aan het raam ontvangt ze de mensen met de naam Georgiana.
Hetzelfde met Irina in de SS 10, aan het raam is het Valentina en in privéontvangst Irina.
Ik weet het wordt op den duur ingewikkeld, ze zouden beter dezelfde naam behouden dan is het niet zo ingewikkeld.
 
Laatst bewerkt:
Wie kan helpen. Wie is het meisje in de verversrui. Aan de overkant van villa tinto. (kant van nachtwinkel. ). Ongeveer midden in de straat. Nachtdienst. Draagt brilletje. Donker haar. Best een grote. Staat meestal 2de of 3de raam. Draagt meestal ook sneakers. Ook het 1ste raam heeft soms een mooie meid met zwart haar(deze eerder in de avond .) Ook bij deze heb ik intresse. Bestaan er recensies over deze meiden...
Het is volledig gratis om een meid aan te spreken en haar (werk)naam te vragen.
 
Ongeveer midden in de straat. Nachtdienst. Draagt brilletje. Donker haar. Best een grote. Staat meestal 2de of 3de raam.

eerder rond nummer 10 of 12. Huis met 3 ramen. Meer in midden van straat

Dat is mogelijk Sara want ze voldoet aan al het bovenstaande.
Heeft ze een wat meer uitgesproken neus?

Bestaat nog geen recensie topic over. Ben er nog maar één keer bij geweest, tijdje geleden. Was van plan er iets over te schrijven na het herkansingsbezoek dat er nog niet van gekomen is...
 
Dat is mogelijk Sara want ze voldoet aan al het bovenstaande.
Heeft ze een wat meer uitgesproken neus?

Bestaat nog geen recensie topic over. Ben er nog maar één keer bij geweest, tijdje geleden. Was van plan er iets over te schrijven na het herkansingsbezoek dat er nog niet van gekomen is...
Het kan ook Carmela zijn, grote Roemeense vrouw met bril. Die werkt alleen in het weekend VR 24 denk ik
 
Tuurlijk... 40 euro benzine opgebruiken. Haar naam vragen....100 euro spenderen en dan weten dat het msh op niks trekt.....Dit forum bestaat uit recensies ..om msh voordelen uit te halen....Maar toch bedankt voor je enorm grappige reactie. 👍 . Ofwel reageren hier enkel mensen van Antwerpen. Maar soms ligt het walhalla van belgie niet zo dicht bij de deur....
 
Tuurlijk... 40 euro benzine opgebruiken. Haar naam vragen....100 euro spenderen en dan weten dat het msh op niks trekt.....Dit forum bestaat uit recensies ..om msh voordelen uit te halen....Maar toch bedankt voor je enorm grappige reactie. 👍 . Ofwel reageren hier enkel mensen van Antwerpen. Maar soms ligt het walhalla van belgie niet zo dicht bij de deur....
Heb de kastanjes voor jou uit het vuur gehaald. Het is 100% zeker Sara. Recentie volgt nog wel maar hier alvast de korte versie: blijf er weg! Waardeloos 😤
 
Heb de kastanjes voor jou uit het vuur gehaald. Het is 100% zeker Sara. Recentie volgt nog wel maar hier alvast de korte versie: blijf er weg! Waardeloos 😤
Bedankt voor je reactie. Ik verwachte al zoiets. Ze negeerde de mensen die langer kijken aan het raam. Niks spontaan of een aantrekelijke lach... Was al geen goed teken. Daarom ander raam gekozen laatste keer. Wel heeft ze soms een roemeense buurvrouw aan raam 1. zwart haar,moedervlek dichtbij borsten. enorm aantrekkelijk . Maar deze is er niet altijd. En zeker nu niet in deze periode.
 
Tuurlijk... 40 euro benzine opgebruiken. Haar naam vragen....100 euro spenderen en dan weten dat het msh op niks trekt.....Dit forum bestaat uit recensies ..om msh voordelen uit te halen....Maar toch bedankt voor je enorm grappige reactie. 👍 . Ofwel reageren hier enkel mensen van Antwerpen. Maar soms ligt het walhalla van belgie niet zo dicht bij de deur....
Zegt de kerel die al 4 maand lid is met een teller van recensies die op 0 staat ...
 
Tuurlijk... 40 euro benzine opgebruiken. Haar naam vragen....100 euro spenderen en dan weten dat het msh op niks trekt.....Dit forum bestaat uit recensies ..om msh voordelen uit te halen....Maar toch bedankt voor je enorm grappige reactie. 👍 . Ofwel reageren hier enkel mensen van Antwerpen. Maar soms ligt het walhalla van belgie niet zo dicht bij de deur....
Hoezo? De vraagsteller heeft duidelijk die dame zien staan maar hij heeft niets gevraagd. Hij WAS dus ter plaatse. Maar nee. Hij komt op het forum daarmee uitpakken. Zelfs als je met een lege zak al ergens buiten komt, kan je toch gewoon al eens een vraag stellen aan een andere dame, die je mogelijk ziet zitten voor een volgende keer. Is dat nu zo een onlogische redenering?
 
Hoezo? De vraagsteller heeft duidelijk die dame zien staan maar hij heeft niets gevraagd. Hij WAS dus ter plaatse. Maar nee. Hij komt op het forum daarmee uitpakken. Zelfs als je met een lege zak al ergens buiten komt, kan je toch gewoon al eens een vraag stellen aan een andere dame, die je mogelijk ziet zitten voor een volgende keer. Is dat nu zo een onlogische redenering?
Zeker weten. Goeie tip.Wist niet dat ik aan bepaalde regels moest houden voor ik iets poste . Bedankt nu weet ik dat ik in topic antwerpen best me wat aanpas aan strengere regels. Groetjes
 
Bedankt voor je reactie. Ik verwachte al zoiets. Ze negeerde de mensen die langer kijken aan het raam. Niks spontaan of een aantrekelijke lach... Was al geen goed teken. Daarom ander raam gekozen laatste keer. Wel heeft ze soms een roemeense buurvrouw aan raam 1. zwart haar,moedervlek dichtbij borsten. enorm aantrekkelijk . Maar deze is er niet altijd. En zeker nu niet in deze periode.
Dat is zijn versie , ik heb er persoonlijk altijd een geweldige kinky tijd mee gehad , maar er is een topic over haar ook , lees die dan of stuur een WhatsApp berichtje
 
Deze avond was de bezetting niet geweldig, redelijk wat donkere ramen/panden. Is ook wel te verwachten met de feestdagen en zeker op een maandag/Eerste Kerstdag. Voor ieder zit er nog wel wat tussen. De komende dagen zal het waarschijnlijk wel wat drukker zijn.
Gisteren ook gaan kijken tussen 20u en 22u. Stelde zoals verwacht niet veel voor. Het gros van de ramen was gesloten, lichten uit. Van de bekende toppers alleen Maria en Karla aanwezig, maar veel bezet. In VIlla Tinto maximaal 5 ramen open. Het pleintje van Villa Tinto 100% gesloten.

Daarom ben ik dan ook bij een voor mij onbekende binnen geweest. Drama. 0/10. Blond poppetje Alina (of zo?) op Verversrui 12/4. Gegokt en verloren.

Wachten maar weer op de terugkeer van de toppers.

In het meest rechtse raam van Vingerlingstraat 14 zal een slanke brunette, fijn dingetje, met gekruiste benen op haar stoel te wachten. Intrigeerde mij ook wel. Weet iemand wie dat is?
 
In het meest rechtse raam van Vingerlingstraat 14 zal een slanke brunette, fijn dingetje, met gekruiste benen op haar stoel te wachten. Intrigeerde mij ook wel. Weet iemand wie dat is?
Is dit een grap :LOL:
Indien niet, dat is Sara. Recentie volgt nog.

Daarom ben ik dan ook bij een voor mij onbekende binnen geweest. Drama. 0/10. Blond poppetje Alina (of zo?) op Verversrui 12/4. Gegokt en verloren.
Deze heeft m'n avond goed gemaakt na het waardeloze bezoek bij Sara. Allicht volgt hier ook nog een recentie over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan