Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Verversrui 9 stond vorig jaar in de avond shift, zo rond november een erg jonge(19), redelijk skinny dame, Julia genaamd. Ze ontving in de kamer met de vele SM meubelen. (Het is niet de Julia van Verversrui 9 waar er een recentie topic over bestaat) Ze droeg vaak een pruik. Rookte crack alvorens ze vakkundig aan haar kunsten begon. Leverde echt een geweldige service!

Vermoed dat ze uit het skw verdwenen is maar misschien heeft iemand haar toch nog ergens opgemerkt?
Drugs is het begin van het einde voor een dvp.
Ik bezocht vorig jaar ook eens een jongedame die werkelijk stijf van de drugs stond. Wie dit was, doet er niet toe. De ene na de andere positieve recensie volgde. Enkele weken nadien was ze niet meer te bespeuren ondanks ze een vaste kamer had. Ja, ook zij gaf me een overenthousiaste service. Dan HOOP je nadien dat ze net op tijd wakker werd en uit het wereldje stapte.
Uiteraard leverde ze ook bij jouw (ondanks een andere dame, ik ken ze niet) een geweldige service. Dergelijke troep brengt je in een roes. Ik neem je vooral niets kwalijks, hoor, zoiets merk je pas als je binnen bent.

De reden dat ik niet meer in skw kom, heeft (on)bewust dan ook met dergelijks in skw te maken. Daar hoef ik niet verder op in te gaan. Ik heb gezien welke aftakeling drugs teweegbrengen. Onverwacht een 'Happy Private End', laten we het zo stellen. Net op tijd bij deze 'cleane knaller'. Punt.

Ach, eigenlijk heeft dit niet enkel met skw te maken doch een problematiek in het algemeen.
 
Verschoot van de bezetting vandaag was redelijk genoeg keuze. dus kon niet makkelijk kiezen , dus eerst die gedaan die in mijn hoofd zat was er gelukkig aan de vlingeringsstraat (nr 2) (naam was en caterina ofso iets uit Roe) slank ,blond en 33-34 Maar wel lekker! en zag niet naar de tijd. pss let wel op voor en dame daar geluid naar' Valentina' (roe) aan de overkant gok bij vlingerlingsstraat 12-10 (brunetje , leer, sneakers, tattoo's). Tenzij je van dominate vrouwen hou , enkel soft gepijpt nog geen vijf m en dan zitte verder rukken en begon te slaan en keel knijpen ..beetje en gekke dus 😄 je bent hier bij gewaarshuwd dus . vond niet meteen en aparte topic er van dus via hier ..
 
Verschoot van de bezetting vandaag was redelijk genoeg keuze. dus kon niet makkelijk kiezen , dus eerst die gedaan die in mijn hoofd zat was er gelukkig aan de vlingeringsstraat (nr 2) (naam was en caterina ofso iets uit Roe) slank ,blond en 33-34 Maar wel lekker! en zag niet naar de tijd. pss let wel op voor en dame daar geluid naar' Valentina' (roe) aan de overkant gok bij vlingerlingsstraat 12-10 (brunetje , leer, sneakers, tattoo's). Tenzij je van dominate vrouwen hou , enkel soft gepijpt nog geen vijf m en dan zitte verder rukken en begon te slaan en keel knijpen ..beetje en gekke dus 😄 je bent hier bij gewaarshuwd dus . vond niet meteen en aparte topic er van dus via hier ..
Vingerling 2 bestaat niet.
 
Nee ? op plattegrond dacht ik van wel , bedoel daar aan linkse kant van als je vila tino buite gaat .. 2de venster van boven
Villa tinto komt uit in de Schippersstraat (tussen nummer 24 en 30) en in de Verversrui . Daar heb je Vt 1 en vt2 bovenaan en aan andere kant met rolstoel oprit heb je ook nog enkele VT nummers ergens in de 50. De overkant van de straat is Verversrui 22 en 24.
 
Villa tinto komt uit in de Schippersstraat (tussen nummer 24 en 30) en in de Verversrui . Daar heb je Vt 1 en vt2 bovenaan en aan andere kant met rolstoel oprit heb je ook nog enkele VT nummers ergens in de 50. De overkant van de straat is Verversrui 22 en 24.
Ah oke dan was ik mis ik heb het dus over vt 2 en ververs rui 😅 mijn excuses
Verschoot van de bezetting vandaag was redelijk genoeg keuze. dus kon niet makkelijk kiezen , dus eerst die gedaan die in mijn hoofd zat was er gelukkig aan VT (nr 2) (naam was en caterina ofso iets uit Roe) slank ,blond en 33-34 Maar wel lekker! en zag niet naar de tijd. pss let wel op voor en dame daar geluid naar' Valentina' (roe) aan de overkant gok bij verversrui 12-10 (brunetje , leer, sneakers, tattoo's). Tenzij je van dominate vrouwen hou , enkel soft gepijpt nog geen vijf m en dan zitte verder rukken en begon te slaan en keel knijpen ..beetje en gekke dus 😄 je bent hier bij gewaarshuwd dus . vond niet meteen en aparte topic er van dus via hier ..
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ni gezien en vorige keer door haar geweigerd misschien is ze dat volgende keer wel vergeten dan hoop ik dat ik iets positief kan schrijven en natuurlijk niet geweigerd worden
Dat moet raar zijn als een dame u weigert. Had je haar dan slecht aangesproken ofzo? Je moet altijd ergens respectvol en vriendelijk zijn natuurlijk. Alle lijkt me logisch.
 
In de avondploeg zit op Verversrui 7/4 Maria uit Roemenie. Ze heeft een kenmerkende tattoo boven haar borsten letter met "Own Muse". Heeft iemand ervaring met deze dame? Ziet er zeer smakelijk uit en ze kijkt iedereen uitdagend aan die voorbij loopt.
 
Voor wie haar naam nog bekend klinkt: Moldavische Maya, die vroeger op Schippersstraat 10 stond, stuurde me een berichtje. Ze is vanaf maandag weer (even?) in het SKW te vinden. Zelfde pand als voorheen, of daar vlakbij.
De laatste twee jaar werkte ze als Alice in Den Haag:

Deze nm gespot in Schipperstraat 6, k heb twee keer dienen te kijken. Na 2 jaar in NL zijn er enkele kg. bijgekomen.
Weet iemand of Maya nog steeds in Antwerp werkt. Ik ben er al lang niet meer geweest. En voor zou ik graag omrijdsn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan