Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren overdag nog eens een rondje gedaan. Uiteindelijk alleen kebabu gegeten 😂
Wie weet hoe de dame heet op verversrui 9 ik denk 2. Jong, zwart haar, bril. Gisteren stond ze eerst in een soort latexpak en laten in een rood geruit meisjes school uniform.
 
Gisteren overdag nog eens een rondje gedaan. Uiteindelijk alleen kebabu gegeten 😂
Wie weet hoe de dame heet op verversrui 9 ik denk 2. Jong, zwart haar, bril. Gisteren stond ze eerst in een soort latexpak en laten in een rood geruit meisjes school uniform.
Dat is de 21-jarige Ariana, is meer voor kinky dingen te vinden dan voor normale s&f .
 
Wie weet hoe de dame heet op verversrui 9 ik denk 2. Jong, zwart haar, bril. Gisteren stond ze eerst in een soort latexpak en laten in een rood geruit meisjes school uniform.

Dat is de 21-jarige Ariana, is meer voor kinky dingen te vinden dan voor normale s&f .
Is inderdaad Ariana. Bezoek haar vrij regelmatig. Altijd voor normale s&f want kinky zegt me helemaal niets. Dat kan dus zeker ook bij haar.

 
Is inderdaad Ariana. Bezoek haar vrij regelmatig. Altijd voor normale s&f want kinky zegt me helemaal niets. Dat kan dus zeker ook bij haar.

Ze lijkt mij behoorlijk wispelturig en ik kan me nog herinneren dat ze een klant buiten aanviel en hem volgde tot waar Elena werkt heel de buurt stond errond tot de klant werd afgevoerd .
 
Ze lijkt mij behoorlijk wispelturig en ik kan me nog herinneren dat ze een klant buiten aanviel en hem volgde tot waar Elena werkt heel de buurt stond errond tot de klant werd afgevoerd .
Wispelturig was ze misschien wel in haar begin periode. Lijkt me nu toch niet meer het geval.
Ze zal niet met haar laten sollen, daar twijfel 'k niet aan. Het is een eigenzinnige met een wat speciaal karakter misschien maar ik kan het wel goed met haar vinden. Al heel wat afgelachen daar.

Daar zal dan wel een goede reden voor geweest zijn
Misschien was het wel op vraag van die (kinky) klant 😅
 
Weet iemand dat Alina SS 30/3 (avond/nacht) of jasmine SS 29/1 ( dag + avond) nog aanwezig zijn tijdens orthodox Pasen? Of wanneer ze evt terug zijn?
Donderdag Alina, nog met veeeeel tevredenheid bezocht, dus ja, is nog aanwezig.
Eigenlijk meestal maar 10 minuten actie, zo bezie ik het....of gaan jullie naakt binnen en buiten? 😁
Inderdaad, naakt binnen en buiten, maar wel 20 volle min. actie;)
 
Ja, maar waarom stelde je je vraag aan @chantal1988 , die er niet was?
Man, man, wat wil je hiermee beweren?
De vraag werd gesteld om 19u34. Dit is voor de avondshift begon.
Hij vraagt of ze die avond zal werken.
Lijkt mij niets abnormaal aan. Blijkbaar voor jou wel.
In ieder geval heeft je post geen enkele meerwaarde.
 
Volgens mij was het een reactie op B200 zijn vraag aan Chantal, en die staat er nog gewoon. Het lijkt mij dat juist Paulus2 zijn bericht verwijderd heeft. Dat zie ik tenminste zo snel niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan