Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag was in in Antwerpen dus ja dan moet je ook gewoon als die hard hoerenloper even het SKW in.
Het was voor een maandag in de middag nog een redelijke bezetting al heb ik het weleens drukker gezien.
Het aantal bordjes met nog kamers te huur spreken denk ik ook wel in de wandelaar zijn nadeel, en nog een paar zaken dicht wegens...

Al met al zaten er schat ik een dame of 40 toch nog wel en een stuk of 7/8 goede optick fucks.
Waarvan 1 voor mij met afstand de lekkerste was ze had een body die was gewoon voor mij een 10 zo mooi en een heel mooi gezicht.
Maja het was wel een jong Roemeentje en ondanks een vriendelijk gesprek toch voor een andere gekozen.
Ze was gewoon eigenlijk te mooi om voor 50 euro te kunnen pakken dus ik vreesde voor een catch.
Uiteindelijk een dame genomen waarvan ik de naam intussen al niet meer weet in de Villa Tinto.
Maar achteraf spijt dat ik voor die 50 euro toch niet de gok gewaagd heb :cry: :poop:
Waar ergens stond Maja of Maya, onder beide schrijfwijzen niks te vinden hier bij de reviews?
 
40 meiden? Is voor daar wel erg lage bezettingsgraad hoor.
Het was wel in op de maandag namiddag omstreeks half 5 misschien ook niet het beste moment rondom een shiftwissel.
En gesloten gordijnen ( al zijn in de villa Tinto bijna alle gordijnen gesloten waar geen dames werkzaam zijn heb ik het idee ) en lege ramen idd. niet meegeteld verder was ik er met wip van 15 a 20 minuten maar een dik half uur geweest zal gegarandeerd een aantal dames gemist hebben...
 
Het was wel in op de maandag namiddag omstreeks half 5 misschien ook niet het beste moment rondom een shiftwissel.
En gesloten gordijnen ( al zijn in de villa Tinto bijna alle gordijnen gesloten waar geen dames werkzaam zijn heb ik het idee ) en lege ramen idd. niet meegeteld verder was ik er met wip van 15 a 20 minuten maar een dik half uur geweest zal gegarandeerd een aantal dames gemist hebben...
Meestal op een maandag namiddag is dat gene vette .
 
Iemand ervaring met het meisje dat overdag op Villa Tinto 23 staat? Jong, donker haar, grote bril.
 
Der zit toch geen slot op ? Werkt prima rapporteerknop is voor niks nodig alleen adres aanpassen
Er zit wel een slot op dat topic, dus voor heropening kan de rapporteerknop worden gebruikt
 
Eens kijken hoe lang het duurt ...
Een tijdje geleden (vorige zaterdag) werd via de beruchte rapporteerknop gesignaleerd dat er 2 topics waren van de Suzanna in VT.
Deze topics zijn nog steeds niet samengevoegd. Ze hebben het heel druk de moderators of er is onderstaffing.
Als ik een melding doe wordt dat meestal snel opgepakt, dus misschien is er iets misgegaan.
Ik zie overigens maar één topic van Suzanna.
 
Als ik een melding doe wordt dat meestal snel opgepakt, dus misschien is er iets misgegaan.
Ik zie overigens maar één topic van Suzanna.



Gaat over dezelfde en is inmiddels weer verhuistd van kamer in VT
 
Het eerste topic vind je niet als je op "Suzanna Antwerpen" zoekt en ik zou dit ook niet echt een recensietopic willen noemen.
Maar als je hebt gerapporteerd zou je daar wel een melding van moeten krijgen.
Ik zie wel dat het eerste bericht in het eerste topic is gerapporteerd.
 

Dan moeten deze 2 ook samengevoegd worden?
Dit zijn 2 verschillende Maya's beste !
 
Hij is gevallen maar als ze op het zelfde moment zeggen dat er iemand met dezelfde naam terug zou komen en het is een andere maar de laatste keer dat ik bij Claudia was voorspelde ze al dat ze zou terugkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan