Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja Schipperskwartier is echt top
Er zitten daar ook nog volop frisse , ietwat verlegen jonge naturelle dames. Heel veel keus.
Wandel eerst een uurtje rond en sla dan toe.
Ik begin ook altijd met 50 € en zie wel hoe de dame is. Zeker nu alles dicht is om 17 uur in ons land de koers richting Antwerpen gezet.
Heb ook de mazzel niet te ver voor mij
 
Ja Schipperskwartier is echt top
Er zitten daar ook nog volop frisse , ietwat verlegen jonge naturelle dames. Heel veel keus.
Wandel eerst een uurtje rond en sla dan toe.
Ik begin ook altijd met 50 € en zie wel hoe de dame is. Zeker nu alles dicht is om 17 uur in ons land de koers richting Antwerpen gezet.
Heb ook de mazzel niet te ver voor mij
Ach zo, daarom bleken zoveel Hollanders afgezakt naar skw ;)
Wees welkom (y) de dames kunnen elke extra euro gebruiken doch iets minder luidruchtig aub (grapje, hoor)
 
Al de recensies onthouden als je daar loopt is lastig. Kijk meestal toch naar het koppie. Vind het erg leuk daar. En heb absoluut geen onveilig gevoel. De combies rijden ook door de straat. Maar (helaas of gelukkig) is het nogal ver rijden voor mij.
En toch heb ik al meerdere pareltjes ontdekt na het lezen van recensies. Je leest, gaat eens piepen aan het pand als ze aanwezig blijkt en je kan nog op je stappen terugkeren en ergens anders binnenstappen.
Soms kijk ik ook enkel naar het koppie (wat een mooi woord, toch ;)), of zeg gerust het fysieke deel van de dame. Lijkt ze je sexy. kan je beslissen er al dan niet binnen te stappen.
Opgeblazen ballonnen ontwijk ik, geef mij maar een puur naturel dametje. Gelukkig zijn die er nog in overvloed.
 
Bij vele kinky girls is d'en entree inderdaad 100€ per 30 min. Maar bij vele anderen is het inderdaad 50€ per 20min.
Qua tips heb je hier toch al heel wat recensies om de juiste keuze te maken.;)
Wat ik persoonlijk vaak doe, is de gewone entree ticket betalen, en bijbetalen als ik nog langer wil blijven.
Gisterenavond bij een zekere Erika geweest. Blijkt een nieuwe Roemeense blondine te zijn. Erika bivakkeert op SS 25/1. Hetzelfde pand als Selena maar jammer genoeg niet van hetzelfde niveau, snik. Aitorekke is een 50 EUR sloeber maar hij had toevallig nog een extra briefje op zak. Toen ons madam dat zag bood ze aan om een uur te blijven...

Erika kon mij helaas niet bekoren. Babbelt te veel over zichzelf, tot het vervelende toe, en toont weinig sexuality. Boooo-ringggg. Dat was dus money down the drain.

E79C0AA2-FA2E-4AC5-8020-64AE94717318.gif
 
Latina met kleine tattoo op sleutelbeen, ik dacht Verversrui 8, stond alleen in ruimte voor drie, weet iemand wie dit is ? Quasi de enige die verleidelijk lachte in de avondshift, de rest boeide mij totaal niet.
 
En toch heb ik al meerdere pareltjes ontdekt na het lezen van recensies. Je leest, gaat eens piepen aan het pand als ze aanwezig blijkt en je kan nog op je stappen terugkeren en ergens anders binnenstappen.
Soms kijk ik ook enkel naar het koppie (wat een mooi woord, toch ;)), of zeg gerust het fysieke deel van de dame. Lijkt ze je sexy. kan je beslissen er al dan niet binnen te stappen.
Opgeblazen ballonnen ontwijk ik, geef mij maar een puur naturel dametje. Gelukkig zijn die er nog in overvloed.
Ik heb de beste pareltjes ontdekt op pure intuïtie. Mijn slechtste ervaringen heb gehad door te veel op de recensies af te gaan. Ik lees recensies dus alleen nog om te kijken of die overeenkomen met mijn intuïtie.

De opgeblazen ballonnen kunnen mij ook niet bekoren. Mijn voorkeur gaat ook uit naar puur natuur, of toch zo naturel mogelijk.
 
Latina met kleine tattoo op sleutelbeen, ik dacht Verversrui 8, stond alleen in ruimte voor drie, weet iemand wie dit is ? Quasi de enige die verleidelijk lachte in de avondshift, de rest boeide mij totaal niet.
Bedoel je de dame met enorm grote borsten meest linkse van het pand?
Lachertjes vind je overal, kijk maar eens goed rond. Begrijp je reactie niet volledig.
Zoek wat oogcontact en de reactie komt wel. Ik ken geen enkele dame die heel haar shift staat te glimlachen. Dat doe ik ook niet op mijn werk.
 
Geen enkele Duitse ook.
Ik wil hier niet te chauvinistisch zijn, maar ik denk dat geen enkel ramenbuurt in
Nederland kan tippen aan SKW Anterpen. (y) ;)
Smaken verschillen, maar in de goede oude tijd zat ik liever in de Aarschostraat. (Nu niet meer, uiteraard).
De Vulkaan in Duisburg heeft veel meer dames dan het SKW (voor Corona althans). Het is er wel een pak rauwer.
 
Smaken verschillen, maar in de goede oude tijd zat ik liever in de Aarschostraat. (Nu niet meer, uiteraard).
De Vulkaan in Duisburg heeft veel meer dames dan het SKW (voor Corona althans). Het is er wel een pak rauwer.

Zoals je zelf zegt "smaken verschillen" maar eigenlijk bevestig je zélf wat SKWkenner schreef:

..... in de goede oude tijd ..... Aarschotstraat (nu niet meer uiteraard)

..... Duisburg meer dames (vóór Corona) maar een pak rauwer

Wat is dan de logische conclusie? Dat het daar dus niet beter is dan in het SKW. ;) :D
 
Smaken verschillen, maar in de goede oude tijd zat ik liever in de Aarschostraat. (Nu niet meer, uiteraard).
De Vulkaan in Duisburg heeft veel meer dames dan het SKW (voor Corona althans). Het is er wel een pak rauwer.
Ik heb me in de Aarschotstraat nooit op mijn gemak gevoeld. Zaten vroeger wel veel mooie dames.

Duisburg zaten wel veel dames, maar niet mooier of beter dan in het skw.

Ik moet Skwkenner en Kladderadatch dan ook volledig gelijk geven.
 
Ik wil hier niet te chauvinistisch zijn, maar ik denk dat geen enkel ramenbuurt in
Nederland kan tippen aan SKW Anterpen. (y) ;)
Ik heb het al eerder gezegd: SKW beste raambuurt van de Benelux? Ik dénk het niet!
Ik weet het wel zéker dat het SKW ver boven de Nederlandse buurten uitsteekt. Daar proef je nog de authentieke sfeer zoals een raambuurt van oorsprong is. En ik lees hier wel eens berichten over ongure toestanden. Er zal vast wel eens een keer wat gebeuren, maar waar niet? Ik heb er nog nooit last van gehad en ik vind de sfeer helemaal top. Ik hou van dat buurtje.
 
Heren, nu in Nederland de ramen om 17:00 gesloten zijn en ik toch echt een avondwandelaar ben. Wil ik graag hier eens informeren naar het skw.. Zijn de openingstijden nog steeds tot 01:00 's nachts en heeft iemand een tip mbt makkelijk in de buurt parkeren? Ten slotte ben ik erg benieuwd of het weekend veel verschil maakt met doordeweekse avonden wat betreft bezetting?
 
Heren, nu in Nederland de ramen om 17:00 gesloten zijn en ik toch echt een avondwandelaar ben. Wil ik graag hier eens informeren naar het skw.. Zijn de openingstijden nog steeds tot 01:00 's nachts en heeft iemand een tip mbt makkelijk in de buurt parkeren? Ten slotte ben ik erg benieuwd of het weekend veel verschil maakt met doordeweekse avonden wat betreft bezetting?
Nee momenteel is in het skw alles dicht om 11 uur in de avond.
theo
 
Dat is nu toch een heel ander verhaal. Duisburg is momenteel een drama. Die vele mooie dames zijn er niet meer. En in het SKW zie je ze nog wel. Dus conclusie…?
Dat alle raambuurten zwaar achteruit zijn gegaan, en het SKW om één of andere reden blijft standhouden.

De Aarschotstraat zit al meer dan 5 jaar in een negatieve spiraal. Ik vrees dat de steeds meer rondhangende daklozen en vluchtelingen daar de definitieve nekschot gaan geven aan de buurt. Klanten blijven weg, dames trekken weg.
Ook Gent lijkt ondertussen nergens meer op.

Duisburg gaat naar de kloten door de strenge coronamaatregels en steeds strenger wordende prostitutiewetgeving.

Nerderlandse buurten ken ik niet zo. Ik ben eens langs de Wallen en het zandpad gepasseerd en dat was best wel gezellig toen, maar dat is helaas ook verleden tijd...
 
In Brussel zie ik het ooit wel nog goedkomen. Eenmaal de werken daar achter de rug zijn, zal het er misschien aangenamer wandelen worden.
In Brussel staan volgens mij de knapste grieten, met regelmatiger aanvoer van nieuw bloed (da poept goed ), in vergelijking met het SKW waar het aanbad niet zo veelvuldig verandert .
 
Dan zal er daar toch heel veel moeten veranderen. De nabijheid van zoveel onguur en vaak papierloos volk doet er geen goed aan. De auto's, de louche cafés en vooral die kleinere, schabouwelijke straten, zoals de Linnéstraat, zijn allemaal hinderlijk voor een goede ervaring, vind ik.

Het viel mij ook al op dat daar wel veel echt knappe grieten staan, en dat het er vaker wisselt dan in het SKW. Alleen lijkt veel verloop mij niet bepaald een kwaliteitskenmerk. Waarom ze daar zo snel weg zijn, kan iedereen wel raden.

De vele vaste dvp's in het SKW zijn toch wel een heel grote troef. Carrièreneuksters met een vast adres, met dozijnen bij elkaar in een nette, goed gesurveilleerde buurt. Wat wil een mens nog meer?

(Dat dat virus eindelijk weg is :LOL: )
 
Ik heb mij dikwijls afgevraagd vermits ze daar in Bxl niet lang blijven , werken ,waarom ze Antwerpen niet bezoeken zou het komen omdat er meer id controle is in skw tegenover in Bxl want er werken echt heel mooie vrouwen af en toe
 
Ik heb mij dikwijls afgevraagd vermits ze daar in Bxl niet lang blijven , werken ,waarom ze Antwerpen niet bezoeken zou het komen omdat er meer id controle is in skw tegenover in Bxl want er werken echt heel mooie vrouwen af en toe

Schrikt het HookUp registratiesysteem in samenwerking met de Antwerpse Politie bepaalde groepen dames af?
 
Nu een ander vraagje voor de wandelaars ,met de feestdagen voor kerst plan ik een uitstapje naar Amsterdam
maar vorige keer was er bijzonder weinig dames op de wallen ,zijn ze meestal naar hun thuisland?of is dat de niet gunstige periode om een bezoek te plannen? ook de prijzen liggen anders dan in SKw ,en bij navraag was 50 voor neuken of pijpen en niet inclusief ,dus 100 voor beide of beter wat spenderen in skw bij onze toppers ?!:)alle tips welkom
 
Volgens mij werken de dames in Bxl meer met pooiers, meer via één of ander circuit dan in het SKW, en hierdoor is er een groter verloop.
En idd de Linnéstraat is niet aangenaam, ik kom er nu zelfs gedurende de dag niet meer, laat staan 's avonds.

De kamers in de Astraat, 't ja ook hier loopt het SKW enkele jaren voor. In Bxl ist soms nog neuken achter 't gordijn.

Maar ik hou van afwisseling, heb het niet zo voor vaste dames, dus Bxl heeft voor mij zijn voordelen, maar ik ga het meest en liefst naar Antwerpen.
 
In Brussel zie ik het ooit wel nog goedkomen. Eenmaal de werken daar achter de rug zijn, zal het er misschien aangenamer wandelen worden.
In Brussel staan volgens mij de knapste grieten, met regelmatiger aanvoer van nieuw bloed (da poept goed ), in vergelijking met het SKW waar het aanbad niet zo veelvuldig verandert .
Dat los je niet op met die werken afmaken. Die hele buurt zou opgekuist moeten worden.

SKW vind ik met afstand de beste raambuurt. Zowel qua aanbod als qua buurt zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan