Recensie Stella, Doubletstraat 75/75A K11

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jonno01 (aka Geilleder)

Wandelaar
Forumpionier
43
08/07/21
45
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€ 40
Gisteren einde van de ochtend (11 u) deze dame bezocht. Was eigenlijk onderweg naar Saskia maar die was wel aanwezig maar in gebruik om het maar eens zo te zeggen.

Rondlopend terwijl ik aan het wachten was passeerde ik deze mooie dame. Omdat de tijd begon te dringen na een derde rondje lopen besloot ik naar binnen te gaan maar, ook bezet.

Nog even dralen en hopen op Saskia toch nog even naar boven kijken en jawel terug naar binnen. Ken Stella al een hele tijd maar kon mij niet meer alles goed herinneren. Teveel gespeeld met andere DVP's. Had het kunnen weten. Lieve meid. Mooie ogen. Lekkere forse borsten, puur natuur. Net geen afwerksex maar toch redelijk snel weer buiten.
Geen bijzondere ervaring, maar het is het net allemaal niet.
Wel het regenjasje flink gevuld maar je kent het wel. Had ik nou maar…
 
Dat is die met die Lange blonde haren, toch. Inderdaad best mooi. Wat ik me herinner ook aardig....... Heel lang geleden eens bezocht..... Maar nooit terugegaan.
Inderdaad. Ik herken dat. Meestal investeerde altijd een paar bezoekjes in dames als ik de indruk heb dat het beter wordt naarmate ze je beter leren kennen. Na een keer of 6-7 ben ik daar toen mee gestopt. Absoluut een lieve dame, zeker niet onaardig om mee te spelen maar het blijft op hetzelfde niveau. Jammer maar wij (zij en ik) hebben geen klik denk ik. Maar wie weet een andere wandelaar wel.
 
Ik ben donderdag middag bij het rondwandelen langs Stella gelopen en ben gevallen voor deze wonderschone dame. Dus ik naar binnen en afgesproken voor €50 p+n mc voor een half uurtje. Een prachtig jong en slank lichaam van een 31-jarige vrouw. Origine voor mij net bekend, maar zeer waarschijnlijk Oost-Europees. Spreektaal was Engels. Ik heb genoten van haar prachtige jonge lijf en uitgebreid gekust. Het pijpen en neuken was maar net voldoende en werd met weinig enthousiasme gedaan. Het kon allemaal net voor een éénmalige ervaring. Een heerlijke jongedame is ze.
 
@d.du
Bedankt voor je recensie, maar zie je nog kans om het voorvoegsel recensie en een recensieformulier toe te voegen?
Overigens werkt deze dame soms ook in de Geleenstraat 126a.
 
Toen ik Stella zag staan, heb ik nog even de openingsrecensie van @Jonno01 goed gelezen . Ik dacht bij mezelf : ach wat kan het schelen , het is een lekkere meid en zit het tegen , dan zit het tegen.

Als ik Jonno's verhaal nu zou kopiëren dan zou dat plagiaat zijn , maar het is wel de juiste weergave van mijn belevenis (behalve het zoeken naar Saskia,want die is helaas nog op vakantie).

Ik wat kwijt ,
En zij wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan