Stoute Meisjes 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag maar eens aangesloten bij de Stoute Meisjes, en dat is mij prima bevallen moet ik zeggen. Door een verbouwing van de club (Weizigt) was het zwembadgedeelte afgesloten en speelde de actie zich af op een ruime kamer op voorzien van airco. Enfin; volle bak actie, NMC en PZC met Elvira, Gigi en (uiteindelijk ook) Iris. Met een mannetje of 12 a 13 waren de verhoudingen wat mij betreft prima, en met voldoende ruimte voor de dames onderling om ook nog een beetje samen te spelen (met- en zonder zaad😜) Airco had uiteindelijk een standje hoger gemogen wat mij betreft. Maar goed, wellicht volgende keer weer bij het zwembad... groot herhalingsgevaar zeker weten
 
Vandaag maar eens aangesloten bij de Stoute Meisjes, en dat is mij prima bevallen moet ik zeggen. Door een verbouwing van de club (Weizigt) was het zwembadgedeelte afgesloten en speelde de actie zich af op een ruime kamer op voorzien van airco. Enfin; volle bak actie, NMC en PZC met Elvira, Gigi en (uiteindelijk ook) Iris. Met een mannetje of 12 a 13 waren de verhoudingen wat mij betreft prima, en met voldoende ruimte voor de dames onderling om ook nog een beetje samen te spelen (met- en zonder zaad😜) Airco had uiteindelijk een standje hoger gemogen wat mij betreft. Maar goed, wellicht volgende keer weer bij het zwembad... groot herhalingsgevaar zeker weten
Was inderdaad weer super gezellig met (uiteindelijk) drie dames. Vandaag ook veel interactie tussen Elvira, Gigi en Iris. Heerlijk om te zien! Prima onderlinge sfeer ook tussen de heren.
 
Ik was ook bij het feestje met de Stoute meisjes en dat is me prima bevallen! Supergeil om met stel mannen deze drie nimphen lekker te verwennen die er zicht- en hoorbaar van genoten. Ik heb met de meisjes om- en om in allerlei standjes gespeeld. Gigi nog even buiten gesproken op het terras, wat een lieve en knappe meid is het. Air-cooler was niet opgewassen tegen zoveel warmte en daarom veel gezweet. Hoe dan ook, een geslaagd feestje;)
 
staan nu 4 gangbangs gepland, dus het is wekelijks, maar ze zijn op zoek naar meer locaties, dus er kunnen nog een paar bijkomen.
belgie is ook te ver voor mij vanaf het noorden, maar 2,5 uur met de trein is meer regel dan uitzondering voor mij in nederland.
en heb het er wel voor over.
En kun jij me meer vertellen over de meisjes? Ben nogal kieskeurig.....😇🙈
Vond dat Ramon altijd hele mooie dames had!
Heb een goed uitzicht nodig tijdens t neuken,zeg maar.
Werd altijd enorm geil van "Lana"!!! Iemand enig idee waar zij is? Kreeg wel t vermoeden dat ze er oprecht van genoot... stoppen lijkt me dan geen optie
 
En kun jij me meer vertellen over de meisjes? Ben nogal kieskeurig.....😇🙈
Vond dat Ramon altijd hele mooie dames had!
Heb een goed uitzicht nodig tijdens t neuken,zeg maar.
Werd altijd enorm geil van "Lana"!!! Iemand enig idee waar zij is? Kreeg wel t vermoeden dat ze er oprecht van genoot... stoppen lijkt me dan geen optie
snap dat je fan bent van anal queen lana, maar ze is wel een stuk ouder dan elvira en gigi, dit zijn gewoon toppers, leuke jonge meiden, maar doen geen anaal, dus misschien niet jou ding, maar zeker wel de moeite waard.
 
snap dat je fan bent van anal queen lana, maar ze is wel een stuk ouder dan elvira en gigi, dit zijn gewoon toppers, leuke jonge meiden, maar doen geen anaal, dus misschien niet jou ding, maar zeker wel de moeite waard.
Gaat me niet alleen om anaal. Van Veertje, Meyrem, Jane etc. Werd ik net zo hard!!! Vind DP en DV Gewoon wel leuke extra.
Neuk ook graag de dames van aanwezige stelletjes. In Maarssen (bij de kleinschalige Nymhomania)was er een heel gewillig meisje "Samira" pwoh!!!
Komen er op de feestjes van Elvira ook stellen?

Sorry voor de vele vragen....
 
Bij deze nog een verlate reactie voor de feestjes van 26 en 29 augustus! ik loop al lang mee met gangbangs, maar eigenlijk nooit reviews gepost. Maar dit was toch wel erg geil..

26 augustus - Elvira, Gigi en Iris

Ik had tot nu toe steeds de lekkere feestjes van de Stoute Meisjes gemist, dus eindelijk afgereisd naar Dordrecht. Daar aangekomen liep ik gelijk tegen het leuke snoetje van Elvira aan, dat ging wat worden..!:sneaky: Gigi was iets later, maar op tijd voor het feestje.

Het feestje was in een kamer met ca. 15-20 man, dus Iris deed ook mee uiteindelijk. Wat volgde was een enorm neukfestijn, waarbij ik vooral veel wisselde tussen de heerlijke Elvira en haar vriendinnetje Gigi. Wat een geilerds zijn dat..ik had ze nog niet eerder ontmoet, maar ik was helemaal ondersteboven. Een aantal hoogtepuntjes: double blowjob van Elvira en Gigi samen, die twee geilerds die met zaad gingen spelen samen, en Gigi die opeens niet meer kon praten als je haar opvulde. Wat een geile bedoening..!🤤

De kamer was wel net iets te warm en vol, maar dat kwam door de verbouwing en kon Elvira echt niet zoveel aan doen. Dus dat reken ik haar ook totaal niet aan. Het is best prijzig, maar dubbel en dwars waard! Vooral de klik tussen Elvira en Gigi en de geile spelletjes die ze doen..pff veeg mij maar op!

29 augustus - Elvira en Zoe

Ik was zo enthousiast dat ik de maandag erop gewoon maar weer ben gegaan!:D Elvira was er weer, superenthousiast natuurlijk! Ze had Zoe meegenomen, ook zeker een erg leuke dame. Er waren iets minder mannen, in dezelfde kamer. Tijdens dit feestje heb ik weer uitgebreid Elvira uitgewoond, goed afgewisseld met alle mannen. Het was weer super, en ik heb allemaal extra spannende dingen met Elvira gedaan. Het was awesome en te kort! Aan het eind was het misschien een beetje intiem en waren de meeste mannen al klaar, maar daar stoorde ik me totaal niet aan..😬

Morgen weer haha! Echt waard mannen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan