Stoute Meisjes 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb de mail met de agenda voor oktober nog niet ontvangen.

🤩😋'Alle mannen gingen lekker langs de rand van het zwembad zitten, en je nymfo's kwamen vanuit het water lekker deepthroaten'🤩😋 dat klinkt lekker.

Ongelukjes met condooms? 😱
Klopt, ik hoorde dat die mail snel komt! En die condooms, jammer maar dames gingen er wel goed mee om..

Edit: mail heb ik net ontvangen, jij ook? Misschien in de spam.
 
Laatst bewerkt:
Zeker leuke lineup die zaterdag! Maar vergeet ook niet het feestje aankomende maandag (morgen dus) daar kunnen echt nog wel wat mannen bij hoorde ik, en daarna is Elvira ff weg! Dus die heeft een goed geil afscheid nodig mannen..!
Die schat verdient toch wel even rust, hoop dat er genoeg mannen zijn voor eind oktober dan is Elvira ook inzetbaar 😌
 
Veel meegemaakt maar deze GB wil ik snel weer vergeten. Ongeveer 9 mannen aanwezig. 2 dames Eva en Gigi. kamer op 1 hoog beschikbaar vanwege de groepsgrootte. Na 50 minuten begon de eerste pauze al. De mannen werden van de kamer heengezonden naar de bar. De dames moesten even tijd voor elkaar hebben. Veel emotie en tranen. Gigi moest om de 10 minuten naar het toilet. op zich niet zo raar als je zag hoeveel witte wijn ze aan het drinken was. Pauze na pauze volgde. Mannen weer van de kamer weggestuurd, weer in tranen. De ene na de andere man vertrok. Zelf ben ik toen ook maar weggegaan want je merkte aan Eva dat ze geïrriteerd begon te worden op het gedrag van Gigi en begon het steeds minder op een gangbang te lijken maar een soap. Jammer van de 175 euro. die had ik veel liever anders besteed. Voor mij was dit de eerste keer bij de stoute meisjes. volgende keer ga ik naar andere feestjes waar het wel leuk is.
 
Veel meegemaakt maar deze GB wil ik snel weer vergeten. Ongeveer 9 mannen aanwezig. 2 dames Eva en Gigi. kamer op 1 hoog beschikbaar vanwege de groepsgrootte. Na 50 minuten begon de eerste pauze al. De mannen werden van de kamer heengezonden naar de bar. De dames moesten even tijd voor elkaar hebben. Veel emotie en tranen. Gigi moest om de 10 minuten naar het toilet. op zich niet zo raar als je zag hoeveel witte wijn ze aan het drinken was. Pauze na pauze volgde. Mannen weer van de kamer weggestuurd, weer in tranen. De ene na de andere man vertrok. Zelf ben ik toen ook maar weggegaan want je merkte aan Eva dat ze geïrriteerd begon te worden op het gedrag van Gigi en begon het steeds minder op een gangbang te lijken maar een soap. Jammer van de 175 euro. die had ik veel liever anders besteed. Voor mij was dit de eerste keer bij de stoute meisjes. volgende keer ga ik naar andere feestjes waar het wel leuk is.
Enig idee waarom ze in tranen was?
Klinkt wel vreemd, jammer van de gangbang 🙄
 
Veel meegemaakt maar deze GB wil ik snel weer vergeten. Ongeveer 9 mannen aanwezig. 2 dames Eva en Gigi. kamer op 1 hoog beschikbaar vanwege de groepsgrootte. Na 50 minuten begon de eerste pauze al. De mannen werden van de kamer heengezonden naar de bar. De dames moesten even tijd voor elkaar hebben. Veel emotie en tranen. Gigi moest om de 10 minuten naar het toilet. op zich niet zo raar als je zag hoeveel witte wijn ze aan het drinken was. Pauze na pauze volgde. Mannen weer van de kamer weggestuurd, weer in tranen. De ene na de andere man vertrok. Zelf ben ik toen ook maar weggegaan want je merkte aan Eva dat ze geïrriteerd begon te worden op het gedrag van Gigi en begon het steeds minder op een gangbang te lijken maar een soap. Jammer van de 175 euro. die had ik veel liever anders besteed. Voor mij was dit de eerste keer bij de stoute meisjes. volgende keer ga ik naar andere feestjes waar het wel leuk is.

Ook ik van vandaag van de partij bij de Stoute Meisjes…ik kan bevestigen dat wat er is gezegd door transport, ook voorgevallen is. Ik heb echter een andere beleving gehad vandaag.
Volgens de planning zouden Iris en Eva vandaag de gangbang doen maar Iris werd door omstandigheden overvallen en vervangen door Gigi. Op zich niet erg want 10 mannen op Eva was wel beetje veel voor haar geweest denk ik…alhoewel ik er niet aan twijfel dat ze dit ook wel zou aankunnen.
Ik weet nog van een feestje een tijd terug dat de combinatie van alcohol en Gigi niet de allerbeste is. Helaas bleek dat ook vandaag het geval te zijn en kwamen en heftige emoties op bij haar waardoor ze niet meer in staat was mee te doen met het feestje. Ik heb geen idee wat er is voorgevallen want alles lekker goed te gaan tussen haar, Eva en de aanwezige heren. Enige wat ik hoop voor Gigi is dat zij er snel weer bovenop komt want een meid er zo doorheen te zien zitten, is echt niet leuk.
In het begin van het feestje heb ik me kostelijk vermaakt met beide dames waarbij ik het heerlijk vind om samen met Eva net ff wat verder te gaan dan wat er gebeurt tussen haar en de andere mannen. Uiteraard met haar toestemming en wederzijds vertrouwen want anders zou ik het wel uit mijn hoofd laten bepaalde zaken te doen.
Het viel mij ook op dat halverwege al best wat mannen weg waren. Iedereen zal daar wel zijn redenen voor hebben maar dat betekende wel harder werken voor diegenen die er nog waren haha. Uiteindelijk afgesloten met 3 heren en Eva.
Na afloop merkte ik dat emoties bij Eva erg hoog zaten en die moest even afkoelen. Na nog wat aan de bar te hebben gezeten en wat gekletst met andere aanwezigen was Eva weer afgekoeld en heb ik haar vrolijk gedag gezegd wat gewaardeerd werd door haar.
Ik moet zeggen dat bepaalde dames op locatie ook erg uitdagend waren en wellicht dat zij ook eens kunnen aansluiten bij de Stoute Meisjes.
Conclusie van de dag: prima locatie, geil feestje met Eva en ik hoop dat Gigi er snel bovenop komt
 
Wel grappig, als dit bij ramontiek was gebeurt had boos voor de deur gestaan…..ow wacht dat is ook gebeurt.
Je kan toch serieus niet spelen met een dame die in tranen is mensen, we zijn toch beter als dat.
Bij Ramon heb ik ze niet zien huilen…echt…dat is toch niet normaal, en moet je als man toch ook niet willen
 
Wel grappig, als dit bij ramontiek was gebeurt had boos voor de deur gestaan…..ow wacht dat is ook gebeurt.
Je kan toch serieus niet spelen met een dame die in tranen is mensen, we zijn toch beter als dat.
Bij Ramon heb ik ze niet zien huilen…echt…dat is toch niet normaal, en moet je als man toch ook niet willen
dat is ook zeker niet gebeurd! Gigi heeft, nadat dit is voorgevallen, niet meer met de gangbang meegedaan. En er was ook geen enkele man die dacht: nou, even je tranen opdrogen en doorgaan....zulke eikels zijn wij echt niet!

Bijzonder dat jij de woordkeuze "grappig" gebruikt want zo leuk was dit niet.... En weet jij precies wat bij Ramon is gebeurd of wat hier is voorgevallen?
 
Nou in het bericht van transport word het toch echt zo uitgelegd anders hoor.
En ja, als buitenstaander vind ik dat idd grappig, je weet wel, sarcasme enzo of is dat iets wat jij niet bezit?
Dat klopt dat het uit zijn bericht zo overkomt echter is dat niet het hele verhaal….daarom mijn "uitgebreidere" verslag. Ik bezit ook genoeg sarcasme, maak je niet druk😉
Maar laten we het erover eens zijn dat dit soort zaken hopelijk niet meer zullen voorvallen en we gewoon lekker kunnen genieten met elkaar👍🏻
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan