Subforum waarin alleen DVP's kunnen schrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Moet er een forum komen waarin DVP's kunnen schrijven en overige leden alleen lezen?

  • Ja, goed idee

    Stemmen: 47 61,0%
  • Nee, slecht idee

    Stemmen: 16 20,8%
  • Boeit niet

    Stemmen: 14 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.761
30/06/21
4.389
62
De topics in "Dames aan het woord" kunnen alleen door dames gestart worden, maar zijn meestal binnen de korte keren gevuld met reacties van heren.
Niet helemaal onverwacht misschien met (ruw geschat) 99,9% heren en 0,01% DVP's op het forum, maar het blijft gek dat er in "Dames aan het woord" voornamelijk heren aan het woord zijn.
Zou het een idee zijn om een subforum in het leven te roepen dat iedereen mag lezen, maar waarin alleen DVP's mogen schrijven?
Overige leden zouden dan wel kunnen reageren met de diverse "vind-ik-leuks" maar verder niet.
 
Nee ik vind het geen goed idee helaas, komt op mij over als een categorie waar wandelaars dan monddood worden gemaakt. Alleen maar mogen toekijken. Ik vind de huidige situatie prima.

Als je de categorie alleen zichtbaar maakt voor de dames zelf, dan vind ik het wel goed.
 
@Lisa Lefèvre wat vinden wij daarvan he?😛
Soms vind ik het wel een meerwaarde als mannen reageren. Anderzijds zou het mss wel meer aanmoedigen voor andere dames om lid te worden van het forum om verhalen neer te pennen waar enkel mede-prosti's op kunnen reageren. Soms heb ik wel specifieke vragen of noden waarbij ik een reactie van een vrouw wil krijgen en niet van mannen die 'dingen denken te weten' en snel even een meningske neerpennen waar je dan als TS niks mee bent (maar da's op de rest van het forum ook zo natuurlijk).
Ik denk dat dit wel een overweging waard kan zijn.
 
Persoonlijk vindt ik een hoekje voor de dvp's geen slecht idee dat ze onderling eens kunnen praten waar wij wandelaars niet op kunnen reageren ik denk wel dat sommige dames daar wel nood aan hebben. Daar mee bedoel ik dat dames soms bepaalde zaken met elkaar willen bespreken en ook enkel antwoord vragen van een vrouw. Dus waarom niet . De dames een apart hoekje geven ik heb er geen probleem mee.
 
Een subforum waar enkel dames kunnen schrijven en mannen wel meelezen lijkt me vrij nutteloos, een apart hoekje voor louter DVP's onderling is op zich geen verkeerd idee voor die keren dat er behoefte aan is.

Ik vind het interessant om te lezen wat de dames te zeggen hebben (en ik ben vast niet de enige klant voor wie dat geldt), maar op dit moment gaat dat niet zonder je door pagina's vol schijtlollige opmerkingen, sjanspogingen en "mansplaining" heen te moeten worstelen. Een damesforum met minder vervuiling lijkt mij nuttig.

Daarnaast een apart hoekje voor alleen DVP's onderling lijkt me zeker ook een goed idee, ik had gedacht dat dat er al zou zijn eigenlijk.
 
Er was op het hookersforum ook een afgesloten gedeelte voor de dames, maar volgens mij ook 1 waar heren wel konden lezen maar niet mochten reageren. Dat zou ook op het kinkyforum geweest kunnen zijn, dat ben ik even kwijt.

Snap alleen de opmerking "wandelaars monddood" niet zo, op die andere forums waren juist de vrouwen monddood in vele topics.. weten jullie ook eens hoe dat is 😐
En als een dvp vraagt in een topic om de mening v een man, dan kunnen jullie toch meteen los gaan? Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.
 
Afgesloten forum. Mannen er dan ook geen toegang tot geven.
Alleen wel toezicht houden dat er niet zaken gebeuren die niet kunnen qua GDPR (denk bv fakerslijst opzetten bv)
 
Ben niet per definitie voor of tegen. Maar als die behoefte er is bij de dames, waarom niet? Zelf heb ik het idee dat er maar een handjevol dvp's actief zijn op dit forum. Sterft zo een rubriek dan niet snel uit? Aan de andere kant, misschien creëer je dan juist wel een lagere drempel voor nieuwe vrouwelijke leden om zich aan te melden.

Maar in de ideale wereld reageren mannelijke forumleden alleen als ze inhoudelijk iets toe te voegen hebben op een dvp topic.

Dit is trouwens geen dvp rubriek toch?😅
 
@Lisa Lefèvre wat vinden wij daarvan he?😛
Soms vind ik het wel een meerwaarde als mannen reageren. Anderzijds zou het mss wel meer aanmoedigen voor andere dames om lid te worden van het forum om verhalen neer te pennen waar enkel mede-prosti's op kunnen reageren. Soms heb ik wel specifieke vragen of noden waarbij ik een reactie van een vrouw wil krijgen en niet van mannen die 'dingen denken te weten' en snel even een meningske neerpennen waar je dan als TS niks mee bent (maar da's op de rest van het forum ook zo natuurlijk).
Ik denk dat dit wel een overweging waard kan zijn.
Wel ik deel jouw en @La Karub 's mening. Soms wil je echt enkel iets van mede Prosti's weten. Dan is het enorm irritant als anderen die er eigenlijk geen snars van kennen je gewoon de grond inboren of komen aanzwaaien met hun berekening over je loon. Die er 90% van de keren niet toe doet! Stel u voor dat hun klanten dat in real life doen. 'Uh Markske ik heb wel een tafel besteld hè bij u. Je mag van geluk spreken.' Bon, naast dat —->

Als het niet teveel moeite is voor het forum zou ik het een kans geven. Onder de noemer wie niet waagt, niet wint. ☺️
Ook verlaag je dan de drempel voor de collega's. Want er lezen er veel mee hoor, maar die durven voorlopig gewoon nog niet veel schrijven.
 
Persoonlijk vindt ik een hoekje voor de dvp's geen slecht idee dat ze onderling eens kunnen praten waar wij wandelaars niet op kunnen reageren ik denk wel dat sommige dames daar wel nood aan hebben. Daar mee bedoel ik dat dames soms bepaalde zaken met elkaar willen bespreken en ook enkel antwoord vragen van een vrouw. Dus waarom niet . De dames een apart hoekje geven ik heb er geen probleem mee.
maar is het dan wel de bedoeling dat de heren het kunnen lezen?
 
maar is het dan wel de bedoeling dat de heren het kunnen lezen?
Ik hoef dat persoonlijk niet te lezen maar het mag. Wij mogen hier toch ook onderling onze mening geven over de dames! Oké de dames kunnen er ook op reageren. Maar is dat nodig wat de dames onderling willen bespreken dat wij dat lezen ? Naar mijn ervaring hebben dames dat nodig zo een beetje kunnen praten onderling gun ze dat 🤭
 
Wanneer de dames behoefte aan hun eigen ruimte hebben en dit gefaciliteerd kan worden, gelijk doen. Wanneer de ruimte er eenmaal is zal er gebruik van gemaakt gaan worden. Kan men eindelijk vrijuit praten zonder dat iedere zelfverklaarde mannelijk armleuningprofessor zich erin mengt.
Leesrechten voor mannen, niet doen. Geheid dat er dan door deze of gene een nieuw onderwerp aangemaakt gaat worden wanneer men zich niet herkend in wat er geschreven staat of een PB naar desbetreffende dame(s) stuurt. Daarmee schiet het nut van de damesruimte zijn doel voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Een forum vol met topics over wandelaars. 😀

En dan discussies als "Is 4_eyes, SKW dezelfde als 4_eyes, Gent? Of topic titels als @Paulus2, Humor.

Maar serieus, als er nood aan is waarom niet. Aan de andere kant zouden wij mannen ook gewoon eens kunnen leren om in te zien wanneer het niet aan ons is om te reageren. Wellicht dat een strakkere moderatie hier ook iets in zou kunnen betekenen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan