Subforum waarin alleen DVP's kunnen schrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Moet er een forum komen waarin DVP's kunnen schrijven en overige leden alleen lezen?

  • Ja, goed idee

    Stemmen: 47 61,0%
  • Nee, slecht idee

    Stemmen: 16 20,8%
  • Boeit niet

    Stemmen: 14 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
@Some Hoe kom je dan in persoonlijk contact met iemand als je niet eerst via een PM elkaar contactgegevens kan sturen? Hier open op het forum die gegevens knallen lijkt me ook niet wat je wil.

Er zijn altijd wel manieren, mensen 'uit de business' weten elkaar wel te vinden als het moet.
Anderzijds begrijp ik wel dat dat voor sommigen een hulp kan zijn.

Privécommunicatie tussen leden op een openbaar forum vind ik in het algemeen echter totaal onnodig en eerder kinderachtig.
 
Dit lijkt me erg leuk! Hier is denk ik wel behoeften aan.
Zelf zou ik dan kiezen voor een deel open topics gewoon wat algeme onderwerpen die intresantof grappig kunnen zijn voor de bezoekers om mee te lezen.
Maar ook een deel afgesloten. Er is denk ik veel behoefte aan onderling kunnen vragen wat ervaringen waren in privéhuizen werkgevers of dergelijke. Hier zal de gemiddelde sekswerker niet openlijk over durven te praten wetend dat het gelezen kan worden door die werkgever.
 
Een tussenoplossing zou ook kunnen zijn dat in Dames aan het woord de DVP zelf kunnen kiezen of een bepaald topic dat zij posten women only is, door die optie te geven bij het aanmaken van een topic. Dan kunnen de heren gewoon blijven meelezen en op het meeste reageren, behalve als de dame in kwestie echt even een vraag heeft waar ze uitsluitend reactie van DVP op wil.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan