Subforum waarin alleen DVP's kunnen schrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Moet er een forum komen waarin DVP's kunnen schrijven en overige leden alleen lezen?

  • Ja, goed idee

    Stemmen: 47 61,0%
  • Nee, slecht idee

    Stemmen: 16 20,8%
  • Boeit niet

    Stemmen: 14 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Een vrouwen kamertje , waarom niet ... ik zou als vrouw drempel vrees hebben om hier iets neer te schrijven , zeker wanneer je ziet hoeveel reactie soms op hun berichten komen ... sommige vliegen erop als kippen op een regenworm :D

Meeste mannen hier op het forum zijn anoniem en dat is niet het geval voor een DVP , dus ja ,we moeten geen appelen met peren vergelijken denk ik.

Er gaan dan waarschijnlijk topics zijn die wij als mannen niet meer te zien krijgen , persoonlijk vind ik het wel leerzaam de meningen van de dames te lezen maar het is wat het is.
 
Er is een apart forum voor alleen dames dvp's ontwikkeld. Daar komen geen mannen op.
Waarom vervuilen ze ons forum dan nog dagelijks?
Er is een subforum voor dames waar wij niet mogen reageren.
Maar vervolgens mogen de dames wel reageren in al onze topics, met als gevolg een enorme hoeveelheid oninteressante en irrelevante kletsberichten.
 
Waarom vervuilen ze ons forum dan nog dagelijks?
Er is een subforum voor dames waar wij niet mogen reageren.
Maar vervolgens mogen de dames wel reageren in al onze topics, met als gevolg een enorme hoeveelheid oninteressante en irrelevante kletsberichten.
Een welkome toevoeging noem ik het. Helaas is er bij de topic "dames aan het woord" teveel mannelijke bemoeienis. En het forum wat ik bedoel is niet op deze site.
 
Het moge duidelijk zijn dat ik hierover anders denk.
Laat de vrouwen lekker in het vrouwenhoekje blijven (waarvoor het gemaakt is) en niet in al onze topics reageren met hun facebook geklets.

Wat een vriendelijke opa ben jij.
Welk subforum bedoel je? Bij Dames aan het woord... kunnen mannen gewoon reageren hoor, alleen geen topics starten. Ik vind deze situatie prima.

Prima als het ook over het onderwerp blijft gaan, maar het wijkt al heel snel af naar hele idiote reacties waar wij ons dan moeten verdedigen (wtf). Een serieus topic in een dames hoek wordt binnen een dag verknalt door mannen met onderwerpen/reacties wat er totaal niets mee te maken heeft of er zijn erbij die alles weten over ons werk maar er eigenlijk helemaal niks v weten.
Je weet pas écht hoe een job is, als je het zelf doet of er mee samenwoont.

Mijn vriend heeft jaren meegeholpen met gangbangs organiseren en hoorde/zag alles wat wij meemaakte of zeiden tegen elkaar. Het liefste zou hij zien dat ik per direct iets anders zou gaan doen, niet vanwege de reden dat er andere mannen aan mij zitten... maar vanwege alle info die hij via mij en collega's krijgt.
 
Wat een vriendelijke opa ben jij.


Prima als het ook over het onderwerp blijft gaan, maar het wijkt al heel snel af naar hele idiote reacties waar wij ons dan moeten verdedigen (wtf). Een serieus topic in een dames hoek wordt binnen een dag verknalt door mannen met onderwerpen/reacties wat er totaal niets mee te maken heeft of er zijn erbij die alles weten over ons werk maar er eigenlijk helemaal niks v weten.
Je weet pas écht hoe een job is, als je het zelf doet of er mee samenwoont.

Mijn vriend heeft jaren meegeholpen met gangbangs organiseren en hoorde/zag alles wat wij meemaakte of zeiden tegen elkaar. Het liefste zou hij zien dat ik per direct iets anders zou gaan doen, niet vanwege de reden dat er andere mannen aan mij zitten... maar vanwege alle info die hij via mij en collega's krijgt.
Het is julie volledig gegunt. Ik begrijp niet waarom men hier zo moeilijk over doet. Moet toch kunnen dat jullie onderling eens kunnen praten over de ervaringen die jullie meemaken. 😊
 
Een apart hoekje is helemaal niet nodig. Ik vind dat iedereen de vrijheid moet hebben om te reageren hoe hij wil en waar hij wil. Er zijn al genoeg regeltjes. Alleen een minimaal aan respect behoudend.
 
Tijd voor een badge "HVP" ? :sneaky:
Dat is weer een andere discussie, ik schoof namelijk aan als tv-dame met een mannelijk pluspuntje. De een zal me als verklede vent zien, de andere als meer of minder geslaagde dame :). Heb wel eens gasten af moeten remmen die in hun opwinding dachten dat ik een echte dame was, niet dat ze niet welkom waren (dat is iedereen die schoon en respectvol is) maar om ze een latere schok te besparen :).
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200725-011415.jpg
    Screenshot_20200725-011415.jpg
    106,5 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
CDVP dan maar.

(CrossDresser)
Crossdressers dragen niet noodzakelijkerwijs make-up, een pruik en nepborsten dus wellicht eerder CD/TVVP crossdresser/travestiet van plezier :). Zonder anderen voor het hoofd te willen stoten is TVP (Tgirl) wellicht een optie. Die term werd aanvankelijk gebruikt voor transdames (die daar lang niet allemaal op zaten te wachten) maar heeft in de loop der jaren een devaluatie ondergaan waardoor ook menig cd/tv die term al dan niet terrecht bezicht. Menig Tgirl party wordt vooral bezocht door cd/tv en hun fans en ook de site Tgirls staat open voor transdames, tv, cd en wat dies meer zij.
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang gaat het bij een afgesloten/apart hoekje duren voor er zich pooiers, rukkers en fantasten zich als dame komen voordoen?
Gewoon een open forum houden en liefst nog pm's afsluiten ook.
Wie wil posten/lezen doet het op het forum, daar dient het tenslotte voor, wie apart wil kletsen of 'geheimpjes doorgeven' kan dat beter via persoonlijke weg doen.
 
Hoe lang gaat het bij een afgesloten/apart hoekje duren voor er zich pooiers, rukkers en fantasten zich als dame komen voordoen?
Gewoon een open forum houden en liefst nog pm's afsluiten ook.
Wie wil posten/lezen doet het op het forum, daar dient het tenslotte voor, wie apart wil kletsen of 'geheimpjes doorgeven' kan dat beter via persoonlijke weg doen.
Je kan pb's krijgen gewoon uitzetten hoor.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan