Sugarbabes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn doelgroep zijn de curvy Latina's. Heb er ter plaatse alles over geleerd van vrienden daar en dat hier toegepast.

Is allemaal cultureel geaccepteerd.

Naar ik begreep in veel Aziatische landen ook.
care to share some info, via dm?
Heb precies de zelfde doelgroep, nu wel eentje gevonden, maar eind feb. gaat ze terug naar eigenland, dan zal er nood zijn aan een nieuwke.😉
 
Website's genoeg.
Selecteren op Zuid Amerikaans of Latijns Amerika.

In heb er ook wel een zwak voor. Ik heb nog steeds contact met een au pair meisje die nog voor corona terugkeerde naar Brazilië.
 
Website's genoeg.
Selecteren op Zuid Amerikaans of Latijns Amerika.

In heb er ook wel een zwak voor. Ik heb nog steeds contact met een au pair meisje die nog voor corona terugkeerde naar Brazilië.
Ja maar dan moeten ze wel hier zijn.

Ik gebruik SJ & SA maar daar vind je voornamelijk NLse meiden. Dus mocht je een goede website kennen, hoor ik het graag. Desnoods via dm
 
Klopt voor een groot stuk.
Veel van hen werken hier na 1-2 maand al in de seksindustrie. Komt ook door hun vrij losse kijk op seks.
Ik had min of meer geluk. In
Braziliaanse heb je heel veel verschillende types is. Wij stellen ons vooral de wulpse donkere dames voor maar je hebt er ook de Europese types.
Ik had wat je qua huidskleur zou kunnen "gemiddeld" noemen. Lichtbruin.
Qua wulpsheid wat we in gedachte hebben bij het woord Latina.
Tieten als randrijpe stevige meloenen. Heupen waar vruchtbaarheid uitdroop. Een lende bovenop te mooi om waar te zijn. Mooie snoet, schattig brilletje op en lang lang krullend haar. 1 vreemd gegeven: zweten als een buffel toen we seks hadden. Maar ze deed dan ook heel erg haar best.
Maar de meeste die ik leerde kennen op onder andere SA vond ik te bruin, te dik, te blubbervet, twijfelachtig of het geen mannen geweest waren.
Ik ben op een gegeven moment op Thaïs gestoten. Jong, verstandig, 155, en geen zuiderse furie opstoten. Ik heb ze niet meer laten gaan tot ze terug moest.
Zucht…
 
Laatst bewerkt:
Mijn SB is ook een Braziliaanse mulatta met killer curves.

"Gewoon" een kwestie van uitgaan in de juiste kringen. Naar feesten en partijen. Ondertussen ben ik daar wel bekend als partner van. Dus nu alleen subtiele visjes vanuit de andere dames, die geen problemen willen.

Mocht het fout lopen dan zullen er wel nieuwe kandidates opstaan…
 
Klopt voor een groot stuk.
Veel van hen werken hier na 1-2 maand al in de seksindustrie. Komt ook door hun vrij losse kijk op seks.
Ik had min of meer geluk. In
Braziliaanse heb je heel veel verschillende types is. Wij stellen ons vooral de wulpse donkere dames voor maar je hebt er ook de Europese types.
Ik had wat je qua huidskleur zou kunnen "gemiddeld" noemen. Lichtbruin.
Qua wulpsheid wat we in gedachte hebben bij het woord Latina.
Tieten als randrijpe stevige meloenen. Heupen waar vruchtbaarheid uitdroop. Een lende bovenop te mooi om waar te zijn. Mooie snoet, schattig brilletje op en lang lang krullend haar. 1 vreemd gegeven: zweten als een buffel toen we seks hadden. Maar ze deed dan ook heel erg haar best.
Maar de meeste die ik leerde kennen op onder andere SA vond ik te bruin, te dik, te blubbervet, twijfelachtig of het geen mannen geweest waren.
Ik ben op een gegeven moment op Thaïs gestoten. Jong, verstandig, 155, en geen zuiderse furie opstoten. Ik heb ze niet meer laten gaan tot ze terug moest.
Zucht…
Bij die Thaïse geen twijfel of het mannen waren geweest, maar een zekerheidje? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
A woman working in prostitution, often works on an hourly price basis, a Sugar relationship is often for a longer term and it is not always paid in money, but often in goods or trips, etc.
In addition, it is not always about sexual contact, but also about companionship.
 
A woman working in prostitution, often works on an hourly price basis, a Sugar relationship is often for a longer term and it is not always paid in money, but often in goods or trips, etc.
In addition, it is not always about sexual contact, but also about companionship.
You forgot to mention.
Prostitutes see hundreds of men.
A sugarbabe sees just you.
Small detail.
At least if you're lucky.
But I never minded for them seeing others. Because, so did I.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan