BAN THAT FELLOW!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je nu bij elk onderwerp dat jou niet boeit melden dat jij het persoonlijk niet interessant genoeg vindt?
Kun je uitleggen welk nut dat heeft?
Het gaat niet om onderwerpen, maar om personen. Of nee. Niet echt. De mogelijkheid om een poll te oriënteren.
 
Laatst bewerkt:
Een poll zou moeten mogelijk zijn.
Wil je deze persoon geband van GR of niet?
* Ja
* Nee
* Ik geef 50 % van mijn Winnaars ticket bij EuroMillions als deze persoon -pouffff- verdwijnt.
Volgens mij bepalen de moderators aan de hand van forumregels of iemand een waarschuwing, ban oid krijgt. En niet de andere deelnemers, want als je niet oppast krijg je een groepje oudgedienden die denken dat ze het hier voor het zeggen hebben en anderen weinig ruimte geven. Dat is killing voor de dynamiek en "leefbaarheid" van ieder forum (en überhaupt van iedere sociale omgeving)
 
Het gaat niet om een persoon. Dat was een voorbeeld. Het gaat om het al dan niet organiseren van een poll.
Volgens mij kan dat hiermee toch? Of is dat heel wat anders

Kan je iedereens naam in noemen en dan wie de meeste stemmen krijgt is in 2024 niet meer welkom.🤷‍♀️
 

Bijlagen

  • 5401918C-637E-48E6-8416-E70C6FFD4724.png
    5401918C-637E-48E6-8416-E70C6FFD4724.png
    120,8 KB · Weergaven: 39
Er zal ook misbruik van gemaakt worden.
Ik denk eigenlijk van niet. Omdat je een ban niet kan organiseren. Niemand heeft contact met vb 20-30-40 % vd leden of meer. Het lijkt me meer een democratisch proces. En het is ook maar een vraag die ik hier stel. Lijkt me dat veel leden hier meteen zwaar aan tillen terwijl het enkel een voorstel is en een vraagstelling waarom het niet kan ivm allerlei onderwerpen.
 
Ik denk eigenlijk van niet. Omdat je een ban niet kan organiseren. Niemand heeft contact met vb 20-30-40 % vd leden of meer. Het lijkt me meer een democratisch proces. En het is ook maar een vraag die ik hier stel. Lijkt me dat veel leden hier meteen zwaar aan tillen terwijl het enkel een voorstel is en een vraagstelling waarom het niet kan ivm allerlei onderwerpen
Nou, het is gewoon een nogal raar idee om mensen te willen uitsluiten. Daarom is het niet zo vreemd dat je daar duidelijke reacties op krijgt.
 
Ik denk eigenlijk van niet. Omdat je een ban niet kan organiseren. Niemand heeft contact met vb 20-30-40 % vd leden of meer. Het lijkt me meer een democratisch proces. En het is ook maar een vraag die ik hier stel. Lijkt me dat veel leden hier meteen zwaar aan tillen terwijl het enkel een voorstel is en een vraagstelling waarom het niet kan ivm allerlei onderwerpen.
natuurlijk kan er wel misbruik van gemaakt worden, er zijn allerlei leden die zich af en toe impopulair maken bij een bepaalde groep, ik zou niet graag willen dat mensen iemand eruit kunnen gooien enkel en alleen omdat ie minder populair is

concreet, we hebben al de forumregels en de mogelijkheid tot rapporteren, we kunnen in principe delinquenten gewoon verbannen krijgen op basis van de forumregels, waarvoor wil je dit systeem van stemmen toevoegen, zodat mensen ook op andere gronden dan alleen de regels verbannen kunnen worden? welke gronden nog meer?
 
Jaaaa! En we beginnen met een poll over de topic starter! 😁
Ok. Deal!
natuurlijk kan er wel misbruik van gemaakt worden, er zijn allerlei leden die zich af en toe impopulair maken bij een bepaalde groep, ik zou niet graag willen dat mensen iemand eruit kunnen gooien enkel en alleen omdat ie minder populair is

concreet, we hebben al de forumregels en de mogelijkheid tot rapporteren, we kunnen in principe delinquenten gewoon verbannen krijgen op basis van de forumregels, waarvoor wil je dit systeem van stemmen toevoegen, zodat mensen ook op andere gronden dan alleen de regels verbannen kunnen worden? welke gronden nog meer?
Beste lieve forumleden. Het gaat niet om het bannen van bepaalde personen of topics. En toegeven de titel is misleidend maar die doet wel zijn werk.
De vraag is in spe: is het geen goed idee dat GR de mogelijkheid zou geven om polls te organiseren?
Meer is het niet.
 
Beste lieve forumleden. Het gaat niet om het bannen van bepaalde personen of topics. En toegeven de titel is misleidend maar die doet wel zijn werk.
De vraag is in spe: is het geen goed idee dat GR de mogelijkheid zou geven om polls te organiseren?
Meer is het niet.
uhhhm, we hebben polls

zoals deze


en deze

 
uhhhm, we hebben polls

zoals deze


en deze

Oh echt? Top! Hoe doe je dat dan?
 
Ik denk eigenlijk van niet. Omdat je een ban niet kan organiseren. Niemand heeft contact met vb 20-30-40 % vd leden of meer. Het lijkt me meer een democratisch proces. En het is ook maar een vraag die ik hier stel. Lijkt me dat veel leden hier meteen zwaar aan tillen terwijl het enkel een voorstel is en een vraagstelling waarom het niet kan ivm allerlei onderwerpen.
Ik til er niet zwaar aan. Ik vraag mij enkel af of dat het systeem niet misbruikt zal worden. Tegen mensen met een adere mening.

Ik vrees er ook voor dat dit meer een kleuterklas mentalieit zal veroorzaken.
 
Ik til er niet zwaar aan. Ik vraag mij enkel af of dat het systeem niet misbruikt zal worden. Tegen mensen met een adere mening.

Ik vrees er ook voor dat dit meer een kleuterklas mentalieit zal veroorzaken.
Eerlijk ik denk dat de Admin er helemaal niks mee gaat doen. Dit is en blijft toch wel zijn site waar hij veel werk in heeft gestopt.
 
Ok. Deal!

Beste lieve forumleden. Het gaat niet om het bannen van bepaalde personen of topics. En toegeven de titel is misleidend maar die doet wel zijn werk.
De vraag is in spe: is het geen goed idee dat GR de mogelijkheid zou geven om polls te organiseren?
Meer is het niet.
Titel is dan inderdaad nogal vreemd. En doet juist niet zijn werk want je krijgt er geen medestanders bij.

Goed over nagedacht hoor :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan