BAN THAT FELLOW!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat de admin het wel oké vind dat leden met iedeeën komen maar op een punt gaat de admin zeggen maak je eigen website 😅

Dat is de eindproef 😂
Pfoe ik zou geen website kunnen maken, maar als ik het kon dan waren jullie allemaal de lul😂

Ik had ooit wel een discordgroep en daar werden heel veel mensen chaggie omdat ik allerlei leuke dingen ging instellen met veel kleurtjes. Maar het was MIJN groep!!!!😝

Maar opzich vind ik deze groep niet zo'n slecht idee. Mensen kunnen hun irritatie dan wel kwijt.
 
Pfoe ik zou geen website kunnen maken, maar als ik het kon dan waren jullie allemaal de lul😂

Ik had ooit wel een discordgroep en daar werden heel veel mensen chaggie omdat ik allerlei leuke dingen ging instellen met veel kleurtjes. Maar het was MIJN groep!!!!😝

Maar opzich vind ik deze groep niet zo'n slecht idee. Mensen kunnen hun irritatie dan wel kwijt.
dat ze zelf hun discord groep maken 😂. Voor zo lang het overzichtelijk is cv.😅
 
Johnny maak ff een poll aan over het meest vage en kansloze topic van 2023.
Je maakt echt kans om te winnen en je weet meteen hoe
Johnny maak ff een poll aan over het meest vage en kansloze topic van 2023.
Je maakt echt kans om te winnen en je weet meteen hoe het werkt.
Maar jullie hebben wel allemaal gereageerd.
Er staat duidelijk bij dat het een voorbeeld is.
Ik zou zeggen : schaf je een bril aan voor je iemand te kakken zet.
Nee Johnny lijkt me een prima gast, ik neem m'n "man man man opmerking" terug. Lekker vragen stellen hier is prima man. En hij heb gelijk de titel werkt en trekt de aandacht
Die man man man opmerking deed me enkel denken aan Fernand van De Kampioenen. Ik kon alleen maar medelijden opbrengen met je opmerking. Maar… bij deze goedgemaakt.
👏
 
Laatst bewerkt:
Het editten was om het meer duidelijk te maken voor leden zoals jij. De eerste zin is altijd dezelfde geweest. Een oproep om poll's mogelijk te maken.
Je loopt eerst te verkondigen dat je duidelijk zegt dat het een voorbeeld is, dat dus pas na de edit.

Kijk er zijn 2 opties. Ofwel je bericht en titel waren onduidelijk, ofwel IEDEREEN heeft het mis.

Is ook geen doodzonde verder, het gebeurt iedereen wel eens dat 'ie duidelijker had kunnen zijn, maar waarom je nu je hakken zo in het zand zet snap ik niet echt.
 
Je loopt eerst te verkondigen dat je duidelijk zegt dat het een voorbeeld is, dat dus pas na de edit.

Kijk er zijn 2 opties. Ofwel je bericht en titel waren onduidelijk, ofwel IEDEREEN heeft het mis.

Is ook geen doodzonde verder, het gebeurt iedereen wel eens dat 'ie duidelijker had kunnen zijn, maar waarom je nu je hakken zo in het zand zet snap ik niet echt.
Euh… al wat ik doe is antwoorden op je bericht hoor. Shake hands?
 
Oh ik voel me ook niet aangevallen verder, maar het verbaast me dat je zo blijft volhouden dat je dit topic duidelijk vindt. That's all.
 
Als je iemand wil (laten) bannen, dan geef je dat toch aan bij de admins ipv een polletje maken. Een ban zal gemotiveerd moeten worden. Bij een poll heb je dat niet of minder. Dan heb je een bepaalde irritatie over iemand wegens een reactie. Vervolgens maak je een poll aan en zie men is het met je eens, maar niemand die zegt waarom hij/zij het met je eens is.
Dus een ban laat je via de amins lopen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan