Recensie Super Marta, Brussel 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, heb ook een beetje gezond verstand he. Het laatste waar ze nu op zit te wachten is om lastiggevallen te worden met allerhande berichtjes om te daten. Als ze er klaar voor is zal haar advertentie wel terug online komen. Vergeet niet dat ze momenteel een oorlogsvluchteling is. Ik kan me voorstellen dat dat psychologisch toch een serieuze dobber is.
 
Dat was weer een fantastische date. Ze ontvangt nu in een studio in Sint-Gillis.

@Devilke82 Geen airco, maar de kamer was wel relatief koel. Een date met Marta is meestal toch door- en doornat dus wat extra "nattigheid" kan sowieso geen kwaad ... toch? 😅

@Loverpussy Ze werkt enkel deze week dus de kans is groot dat je zal moeten wachten (mIjn afspraak lag al 2 weken vast). Ik vermoed dat ze deze week volgeboekt zal zijn. Marta is nogal/heel populair vermoed ik 😌

Voor de rest kan ik alleen maar mijn vorige ervaring en alle andere reviews bevestigen. Zalige griet die je "bespringt" van zodra je binnenkomt en niet meer lost tot je terug vertrekt. Zo goed als alles kan ... Ik hou van "natte" dates 😋 en daarvoor ben ik bij haar echt wel aan het juiste adres. Ik wil nog 🤩
 
Dat was weer een fantastische date. Ze ontvangt nu in een studio in Sint-Gillis.

@Devilke82 Geen airco, maar de kamer was wel relatief koel. Een date met Marta is meestal toch door- en doornat dus wat extra "nattigheid" kan sowieso geen kwaad ... toch? 😅

@Loverpussy Ze werkt enkel deze week dus de kans is groot dat je zal moeten wachten (mIjn afspraak lag al 2 weken vast). Ik vermoed dat ze deze week volgeboekt zal zijn. Marta is nogal/heel populair vermoed ik 😌

Voor de rest kan ik alleen maar mijn vorige ervaring en alle andere reviews bevestigen. Zalige griet die je "bespringt" van zodra je binnenkomt en niet meer lost tot je terug vertrekt. Zo goed als alles kan ... Ik hou van "natte" dates 😋 en daarvoor ben ik bij haar echt wel aan het juiste adres. Ik wil nog 🤩
Damn Woopsie2019 ben jaloers, gelukzak. Is wel niet schoon om het dan nog eens extra in te wrijven 🤣 dat jij wel een afspraak hebt kunnen maken
 
afgesproken met haar, aangekomen wis niet welke bel ik moest drukken haar opgebelt buiten op haar gewacht er kwam een knappe dame naar buiten en kreeg op het voetpad al een tongkus, in de lift was het nog erger eenmaal binnen een stevige vrijpartij alles is gepasseerd heb er eerlijk van genoten
daarna een goede massage gekregen, ik vind ze in het echt mooier dan op de foto's mij ziet ze zeker nog terug ze is nu tot september op vakantie
heb met haar nog even gepraat over de oorlog maar dat blijft onder ons, en ja was bijna vergeten te betalen 150 e 1u binnen geweest
 
verleden week in diamand hotel geweest bij haar afspreken welk uur je krijgt vooraf een code welk verdiep en kamer nummer , zo geraakt je bij Marta
was weer heerlijk uurtje met haar massage was ook goed ga zeker nog eens terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan