Recensie Super Marta, Brussel 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
moest in Brussel zijn woensdag en dan ook maar de nodige tussen stop gemaakt .
Parking vinden was een drama !
Uiteindelijk in de parking van red hotel gaan staan op de hoek . 8€ voor een uur. (Beter dan een boete )
Ze kwa het me buiten op omdat ze zelf pas toe kwam .
Alvorens binnen te zijn hing er al aan me en was ze me vol overgave aan het tongzoen en fluisterde ze in mijn oor.
Now it's time to relax … we are going to have some good fun .
Naar binnen trok ze men broek uit en begon ze te pijpen voor de spiegel .
Na 10 minuten zij ze hup hup kom we gaan de douche onder .
In de douche ging ze verder. Trok haar naar boven… stevig kussen .
Beginnen vingeren . Op dat moment liet ze blijken dat haar kontje niet mocht ontbreken.
Dat ook stevig onder handen genomen .
Uit de douche … duwde ze me op bed en begon terug te pijpen . Ballen zuigen en me te rimmen .
Haar op bed omgedraaid en beginnen beffen , ze duwe men vinger richt haar Kont en zij … put one in …
Met plezier …
Wat gleimiddel er bij en toen zijn ze .
Are you going to try more ?
Yes I am …
Eerst 2 dan 3 waarna ze zelf vroeg naar meer ..
Ze zij dat ze ging komen …
Echt of wat fake weet ik niet maar ze was ineens heel veel natter .
Ze dook weer naar men Jan en vroeg of ze ook verder mocht ….
Geen probleem .
Ondertussen zat ze in me terwijl ze me aan het pijpen was , ze stopte even ze zij dat ik in haar mondje mocht komen.
Ze ging verder harder en harder .
Zo gezegd zo gedaan… nix bleef over .
Geil keek ze me aan en slikte ze alles door .
Na een korte massage keek ze diep in men ogen en zij … now I want to see you fuck me …
Begon ze me weer te pijpen vol overgave.
Uiteindelijk kwam hij recht en zij ze now you have to fuck le hard !
Doggy genomen kijken d naar de spiegels .
Omgedraaid , haar benen in men nek .
Pompen zo hard ik kom ….
Daarna kwam ze op me zitten en ze zij now it's my turn!
Zo hard heb ik me nog nooit iemand weten rijden .
Ze begon ineens haarzelf mee te vingen en kwam helemaal nat over men Jan .
Samen de douche in en men dag verder gezet .

Als je in Brussel bent zij ze , laat maar weten . Of als ik naar jou mag komen wil ik dat ook wel doen zij ze .
Ik liet har weten dat ik nu wel frequenter naar Brussel zal afzakken voor een bezoekje . Met de nodige afspraken van te voor .

Be good to her en ze doet heel veel meer dan ze schrijft .
 
moest in Brussel zijn woensdag en dan ook maar de nodige tussen stop gemaakt .
Parking vinden was een drama !
Uiteindelijk in de parking van red hotel gaan staan op de hoek . 8€ voor een uur. (Beter dan een boete )
Ze kwa het me buiten op omdat ze zelf pas toe kwam .
Alvorens binnen te zijn hing er al aan me en was ze me vol overgave aan het tongzoen en fluisterde ze in mijn oor.
Now it's time to relax … we are going to have some good fun .
Naar binnen trok ze men broek uit en begon ze te pijpen voor de spiegel .
Na 10 minuten zij ze hup hup kom we gaan de douche onder .
In de douche ging ze verder. Trok haar naar boven… stevig kussen .
Beginnen vingeren . Op dat moment liet ze blijken dat haar kontje niet mocht ontbreken.
Dat ook stevig onder handen genomen .
Uit de douche … duwde ze me op bed en begon terug te pijpen . Ballen zuigen en me te rimmen .
Haar op bed omgedraaid en beginnen beffen , ze duwe men vinger richt haar Kont en zij … put one in …
Met plezier …
Wat gleimiddel er bij en toen zijn ze .
Are you going to try more ?
Yes I am …
Eerst 2 dan 3 waarna ze zelf vroeg naar meer ..
Ze zij dat ze ging komen …
Echt of wat fake weet ik niet maar ze was ineens heel veel natter .
Ze dook weer naar men Jan en vroeg of ze ook verder mocht ….
Geen probleem .
Ondertussen zat ze in me terwijl ze me aan het pijpen was , ze stopte even ze zij dat ik in haar mondje mocht komen.
Ze ging verder harder en harder .
Zo gezegd zo gedaan… nix bleef over .
Geil keek ze me aan en slikte ze alles door .
Na een korte massage keek ze diep in men ogen en zij … now I want to see you fuck me …
Begon ze me weer te pijpen vol overgave.
Uiteindelijk kwam hij recht en zij ze now you have to fuck le hard !
Doggy genomen kijken d naar de spiegels .
Omgedraaid , haar benen in men nek .
Pompen zo hard ik kom ….
Daarna kwam ze op me zitten en ze zij now it's my turn!
Zo hard heb ik me nog nooit iemand weten rijden .
Ze begon ineens haarzelf mee te vingen en kwam helemaal nat over men Jan .
Samen de douche in en men dag verder gezet .

Als je in Brussel bent zij ze , laat maar weten . Of als ik naar jou mag komen wil ik dat ook wel doen zij ze .
Ik liet har weten dat ik nu wel frequenter naar Brussel zal afzakken voor een bezoekje . Met de nodige afspraken van te voor .

Be good to her en ze doet heel veel meer dan ze schrijft .
Aha , ook terug tijdens de week dan?!
 
Ik denk persoonlijk dat Marta echt een Nympho is. Het wel meer dan een jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben.

Ik heb haar zelf gegist toender tijd. Hele aardige dame en echt geil. Maar ik moet Nikky nog proberen binnenkort...

Ben zelf contact met haar verloren een pm is op prijs gesteld als ze weer in BXL werkt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/super-marta-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ziezo, mag ook afgevinkt worden van de bucketlist.
Na mijn favorietje bezocht te hebben enkele weken terug en na de vele lovende woorden op de Franstalige zustersite en hier, ook maar eens een bezoekje gebracht aan Marta.
Communicatie: vlot in het Engels.
Locatie: rendez-vous hotelletje in de buurt vh Europees parlement. 1ste verdiep, kamer 3 met veel spiegels 😀
Dame: next-door, buikje, heel vriendelijk. Voor diegene die een model verwachten, zoek elders. Diegenen die gele sex wensen, aanrader!!
Date: na wat gesms mocht ik op afgesproken uur naar de kamer gaan die werd doorgestuurd. Even goededag tegen receptionist en op naar 1ste verdiep. Vanaf binnenkomst onmiddellijk diepe tongzoenen en ik kon al direct overal tasten. Gezien ik picobello clean was voor vertrek, hing mijn broek enkele min later aan de enkels en was ze gulzig aan het pijpen 😀. Daarbij draaide ze ons zodat alles heel mooi ook nog eens te volgen was via de spiegels. Echt Geil. Na 10min zuigen, deepthroat en keelneuken was het mijn beurt. Echter nam ze me eerst mee naar de douche waar ze haarzelf nog wat verfriste en ik me mocht laten gaan. 2 vingers in de poes, TZ, beffen, het kwam daar al eventjes aan bod. Lekkere sappen verlieten haar poesje reeds. Dan overgegaan op bed, waar ik ze 3x heb doen komen. Nog nooit meegemaakt. Deze dame komt echt gemakkelijk als je de juiste snaren beroerd. 3de keer was in samenspel met mijn tong, vingers in de poes en duim in kontgaatje. Ze schreeuwde wat luidruchtig en was toch precies een beetje beschaamd 🤭. Ze zei dat ze nog nooit met een cliënt 3x was klaargelomen en ik crazy was. (Voor wat het waard was, maar voelde me toch vereerd). Hebben echt 60min non-stop gesext en mag dus van een geslaagde date spreken.
Conclusie: behandel haar met respect en je zal veel terugkrijgen. Ga ik nog terug? Denk dat ik ze nog wel eens ga bezoeken als ze in het land is. By the way: prijs hotelletje zat in de prijs 😃

@Boyken10: wat de trio betreft, mag je me zeker eens ern pm sturen om een afspraakje met haar.

Nog vergeten: had een flesje wijn meegebracht, maar we zijn er niet aan toegekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ja ze is een echt nympho heb er een keer mogen fisten en ze bleef maar klaarkomen. Laatste x was 2 jaar terug dat ik er was.
Moet is weer langs gaan nu ze weer stabiel is.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien Tatiana offline blijft ga ik volgende week eens proberen met Marta af te spreken. Als ik de reviews lees komt ze goed in de buurt wat Tatiana aanbood. Heb nog een paar op mijn to do list wat ik wil afvinken zoals rimming ontvangen en facial. Als ik het zo allemaal lees is dat geen probleem.
 
Aangezien Tatiana offline blijft ga ik volgende week eens proberen met Marta af te spreken. Als ik de reviews lees komt ze goed in de buurt wat Tatiana aanbood. Heb nog een paar op mijn to do list wat ik wil afvinken zoals rimming ontvangen en facial. Als ik het zo allemaal lees is dat geen probleem.
In naam van de meesten onder ons, hartelijk dank voor deze mededeling. Wat, nu we toch bezig zijn, gaat u volgende week eten?w
 
In naam van de meesten onder ons, hartelijk dank voor deze mededeling. Wat, nu we toch bezig zijn, gaat u volgende week eten?w
Was bedoeld om de reviews te bedanken om ze op mijn radar te brengen sinds dat mijn go to niet meer actief is. Aan jouw reactie kan ik weinig tot niets mee. Maar mocht het je interesseren, ik eet elke dag. Zelfs meermaals op 1 dag
 
Terug
Bovenaan Onderaan