Recensie Super Marta, Brussel 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren contact gelegd via whatsapp, vanochtend reactie en afspraakje geboekt om 13u.
Propere kamer, gemakkelijk bereikbaar en parking mogelijk in aangelegen Red Hotel, zoals hier eerder vermeld.
Ze sleurt je binnen en ja de rest hoef ik hier niet meer te herhalen, ik kan alleen maar de vorige reviews beamen!
Ze leek het meer nodig te hebben als ikzelf 😅👍🏻
Fijn om lezen!
Ze heeft altijd meer nodig als ik het mag merken ..
 
Gisteren contact gelegd via whatsapp, vanochtend reactie en afspraakje geboekt om 13u.
Propere kamer, gemakkelijk bereikbaar en parking mogelijk in aangelegen Red Hotel, zoals hier eerder vermeld.
Ze sleurt je binnen en ja de rest hoef ik hier niet meer te herhalen, ik kan alleen maar de vorige reviews beamen!
Ze leek het meer nodig te hebben als ikzelf 😅👍🏻
Ben ook helemaal te vinden voor het 'stevigere werk'!
Moet ik dus toch eens langs!
 
Ziezo, mag ook afgevinkt worden van de bucketlist.
Na mijn favorietje bezocht te hebben enkele weken terug en na de vele lovende woorden op de Franstalige zustersite en hier, ook maar eens een bezoekje gebracht aan Marta.
Communicatie: vlot in het Engels.
Locatie: rendez-vous hotelletje in de buurt vh Europees parlement. 1ste verdiep, kamer 3 met veel spiegels 😀
Dame: next-door, buikje, heel vriendelijk. Voor diegene die een model verwachten, zoek elders. Diegenen die gele sex wensen, aanrader!!
Date: na wat gesms mocht ik op afgesproken uur naar de kamer gaan die werd doorgestuurd. Even goededag tegen receptionist en op naar 1ste verdiep. Vanaf binnenkomst onmiddellijk diepe tongzoenen en ik kon al direct overal tasten. Gezien ik picobello clean was voor vertrek, hing mijn broek enkele min later aan de enkels en was ze gulzig aan het pijpen 😀. Daarbij draaide ze ons zodat alles heel mooi ook nog eens te volgen was via de spiegels. Echt Geil. Na 10min zuigen, deepthroat en keelneuken was het mijn beurt. Echter nam ze me eerst mee naar de douche waar ze haarzelf nog wat verfriste en ik me mocht laten gaan. 2 vingers in de poes, TZ, beffen, het kwam daar al eventjes aan bod. Lekkere sappen verlieten haar poesje reeds. Dan overgegaan op bed, waar ik ze 3x heb doen komen. Nog nooit meegemaakt. Deze dame komt echt gemakkelijk als je de juiste snaren beroerd. 3de keer was in samenspel met mijn tong, vingers in de poes en duim in kontgaatje. Ze schreeuwde wat luidruchtig en was toch precies een beetje beschaamd 🤭. Ze zei dat ze nog nooit met een cliënt 3x was klaargelomen en ik crazy was. (Voor wat het waard was, maar voelde me toch vereerd). Hebben echt 60min non-stop gesext en mag dus van een geslaagde date spreken.
Conclusie: behandel haar met respect en je zal veel terugkrijgen. Ga ik nog terug? Denk dat ik ze nog wel eens ga bezoeken als ze in het land is. By the way: prijs hotelletje zat in de prijs 😃

@Boyken10: wat de trio betreft, mag je me zeker eens ern pm sturen om een afspraakje met haar.

Nog vergeten: had een flesje wijn meegebracht, maar we zijn er niet aan toegekomen.
Merk dat er blijkbaar niemand langer dan 60 min doet met haar...
Nog niemand gedurfd? Of is er de vrees dat je het niet zal overleven?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren contact gelegd via whatsapp, vanochtend reactie en afspraakje geboekt om 13u.
Propere kamer, gemakkelijk bereikbaar en parking mogelijk in aangelegen Red Hotel, zoals hier eerder vermeld.
Ze sleurt je binnen en ja de rest hoef ik hier niet meer te herhalen, ik kan alleen maar de vorige reviews beamen!
Ze leek het meer nodig te hebben als ikzelf 😅👍🏻
Je moest eens weten ...
 
Na het lezen van bovenstaande recensies zou ik Marta ook wel eens willen bezoeken. Het jammere is dat ik naar Brussel wel meer dan een uur moet rijden.
Hoeveel vraagt ze voor een half uur? Gewoon €100 dan?
Als je een uur neemt en je komt binnen 45min 2x klaar, gaat ze dan wel nog gewoon verder met zoenen en knuffelen of houdt de date dan op?
Wat is het beste waar voor je geld, 30min of 60 min?
Sorry voor de vele vragen, in ruil zal ik zeker een uitgebreide recensie schrijven achteraf ;-)
 
Na het lezen van bovenstaande recensies zou ik Marta ook wel eens willen bezoeken. Het jammere is dat ik naar Brussel wel meer dan een uur moet rijden.
Hoeveel vraagt ze voor een half uur? Gewoon €100 dan?
Als je een uur neemt en je komt binnen 45min 2x klaar, gaat ze dan wel nog gewoon verder met zoenen en knuffelen of houdt de date dan op?
Wat is het beste waar voor je geld, 30min of 60 min?
Sorry voor de vele vragen, in ruil zal ik zeker een uitgebreide recensie schrijven achteraf ;-)
Als je pest hebt aan het Brussels verkeer (wie niet!)... kan je ook gewoon met de trein naar station 'Luxembourg'. Vandaar is het maar enkele min te voet.
 
Als je pest hebt aan het Brussels verkeer (wie niet!)... kan je ook gewoon met de trein naar station 'Luxembourg'. Vandaar is het maar enkele min te voet.
Weekendticket trein heen en terug voor een prikje, bedankt voor de tip Marco!
Het gaat zeker de trein worden dan (autorijden vermoeit me, ik rij liever (op) iets anders ;-))
 
Ik rij zelf 1 uur en 45 minuten als ik de dames in Brussel wil bezoeken. Wat mij betreft de moeite waard, met name een heel uur. Marta gaat gewoon door, ook al ben je 1 keer gekomen…
 
Na het lezen van bovenstaande recensies zou ik Marta ook wel eens willen bezoeken. Het jammere is dat ik naar Brussel wel meer dan een uur moet rijden.
Hoeveel vraagt ze voor een half uur? Gewoon €100 dan?
Als je een uur neemt en je komt binnen 45min 2x klaar, gaat ze dan wel nog gewoon verder met zoenen en knuffelen of houdt de date dan op?
Wat is het beste waar voor je geld, 30min of 60 min?
Sorry voor de vele vragen, in ruil zal ik zeker een uitgebreide recensie schrijven achteraf ;-)

Zoals gezegd in mijn recensie ben ik 3 keer klaargekomen op dat uur. Als je daarna nog wilt knuffelen kan dat geen probleem zijn, gewoon even aangeven aan haar.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Pijpen deepthroat
  6. Kontlikken door klant
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naast Nikky ook maar eens bij Marta op bezoek geweest. Samen aangekomen bij Love Hotel en BXL en na binnenkomst op de kamer gaat er bij haar een knop om. Van standje "gewone dame op een woensdagmiddag" naar "bloedgeile pijpslet" in een halve seconde.

Alles aan bod gekomen wat ik wilde. Details mogen bekend zijn. Herhalingsgevaar 100%, ware het niet dat het voor mij erg uit de buurt is
 
Naast Nikky ook maar eens bij Marta op bezoek geweest. Samen aangekomen bij Love Hotel en BXL en na binnenkomst op de kamer gaat er bij haar een knop om. Van standje "gewone dame op een woensdagmiddag" naar "bloedgeile pijpslet" in een halve seconde.

Alles aan bod gekomen wat ik wilde. Details mogen bekend zijn. Herhalingsgevaar 100%, ware het niet dat het voor mij erg uit de buurt is
Niet voor niks dat 'Super Marta' staat in haar ad...
 
M'n afspraak voor zaterdag staat al geboekt!
Gisteren dus voor het eerst langs geweest bij Marta...
Daar ze nu ontvangt in een service appartments complex aan de Reyerslaan... was dat op zaterdag erg makkelijk te bereiken met de auto. Kan me niet meer herinneren wanneer ik nog zo zorgeloos naar Brussel ben 'gecruised'! Haha!

Nu... de ontmoeting zelf... Waw! Wat een aparte ervaring!
Recensie volgt!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/super-marta-2.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na die toch wel merkwaardige recensies over Marta... zelf maar een bezoekje gepland aan deze dame. Afspreken ging vlot. Ze reageert ook stipt op berichten. Voor een zaterdag gekozen... minder verkeer. (Brussel!) Nu ontvangt ze in een net 'service appartment' met AC vlakbij de E40. En... zoals ook door zowat alle anderen gemeld... van zodra je binnen komt hangt ze rond je nek... en begint ze je bijna uit te kleden! Haha! Eerst samen douchen, waarbij ze me erg deskundig inzeept! Hygiene is belangrijk! (zeker als je weet wat er komt!)

Dan snel het bed op. En... voor je het weet heeft ze je pik en ballen in haar mond! Man! Likken en zuigen alsof het haar laatste keer is! Wacht, ik neem m'n cockring erbij! Ja! Nu gaat ze ook voor die opgespannen ballen! Lekker! En... dan duwt ze m'n benen omhoog... en begint ze me te rimmen! Oh! Man! Je weet niet wat je voelt! Oh! Oh! Yes! I like the sounds you make! Fuck! En ze blijft maar likken!

Heb in m'n leven al heel wat goed pijpbeurten gekregen... zeker ook de laatste tijd. Vrouwen die je pijpen pzc met veel overgave, lekker nat en sloppy... lekker diep en dan weer likken aan de schacht, de eikel, de ballen... Grrrrrr! Maar... Marta... Je krijgt waarachtig de indruk dat jou pik daar is om haar te plezieren! En... jou 'taak' is 'm omhoog te houden voor haar entertainment! Ze likt waarachtig je pik en ballen als ijsroom... en zegt dat ook! Oh! My ice cream! Ongelooflijk! En... dan doet ze dapper verder! Waarachtig... ongeveer de helft van de twee uur durende date... likte ze m'n pik en ballen... afgewisseld met een onwaarschijnlijke rimjob! OMG!

Nu sta ik natuurlijk zo geil dat ik wil neuken! Yes! Fuck me! Wat een bloedgeile vrouw!
Dus... al snel zitten we in een stevig ritme. En... ze neemt alles wat ik geef! Haha! Dan gaat ze tegen haar massagetafel staan, benen open en kont vooruit... Now fuck me like this! Geweldig!

Dan wil ze me opnieuw pijpen. Wacht! Kijk, dit zal je wel leuk vinden... en voor haar ogen bind ik m'n pik en ballen strak af... Man! Ze bleef maar tekeer gaan tot m'n pik en ballen paars stonden! Wait! Now I'll fuck you like this! En... ze gaat gelijk met haar benen open voor me liggen! OMG!

Dan neem ik haar opnieuw in doggy. Ik grijp haar bij haar heupen, bij haar schouders en grijp haar stevig bij haar nek... terwijl ik hard en diep stoot. Dan duw ik haar op bed... Penetreer haar diep en lik en bijt haar schouders. Bij elke krachtige stoot sla ik met beide handen hard op haar billen... in een alsmaar sneller ritme. OMG! Is this not to hard? No! I like it! Man! Wat een geile lust!

Merkwaardige vrouw ook. Weet niet hoe ze het doet... maar binnen de kortste keren -en dit bij het 1ste bezoek!- deden we al m'n favoriete dingen! Pijpen (uiteraard!), ballen likken met m'n cockring aan, m'n pik en ballen strak afgebonden terwijl zij zuigt en likt en pijpt, haar voeten in m'n gezicht... haar tenen likken en zuigen terwijl ik haar stevig neuk, rechtstaand doggy, 'prone-bone' terwijl ik haar werkelijk hard neuk... You name it!

Now you lay here! En...begint ze me opnieuw krachtig af te zuigen... en weer een geweldige rimjob! Dan neemt ze glijmiddel... en begint m'n prostaat te masseren... terwijl ze m'n harde pik blijft masseren... Oh! Dat is zo lekker! M'n pik pulst van genot! Now I want to come in your mouth! En... vakkundig zuigt ze me naar een ongelooflijk hoogtepunt… Krachtig spuit ik in haar mond! OMG! Wat was dat?

De naam 'Super Marta'... is dus echt niet overdreven...
 
Laatst bewerkt:
Na die toch wel merkwaardige recensies over Marta... zelf maar een bezoekje gepland aan deze dame. Afspreken ging vlot. Ze reageert ook stipt op berichten. Voor een zaterdag gekozen... minder verkeer. (Brussel!) Nu ontvangt ze in een net 'service appartment' met AC vlakbij de E40. En... zoals ook door zowat alle anderen gemeld... van zodra je binnen komt hangt ze rond je nek... en begint ze je bijna uit te kleden! Haha! Eerst samen douchen, waarbij ze me erg deskundig inzeept! Hygiene is belangrijk! (zeker als je weet wat er komt!)

Dan snel het bed op. En... voor je het weet heeft ze je pik en ballen in haar mond! Man! Likken en zuigen alsof het haar laatste keer is! Wacht, ik neem m'n cockring erbij! Ja! Nu gaat ze ook voor die opgespannen ballen! Lekker! En... dan duwt ze m'n benen omhoog... en begint ze me te rimmen! Oh! Man! Je weet niet wat je voelt! Oh! Oh! Yes! I like the sounds you make! Fuck! En ze blijft maar likken!

Heb in m'n leven al heel wat goed pijpbeurten gekregen... zeker ook de laatste tijd. Vrouwen die je pijpen pzc met veel overgave, lekker nat en sloppy... lekker diep en dan weer likken aan de schacht, de eikel, de ballen... Grrrrrr! Maar... Marta... Je krijgt waarachtig de indruk dat jou pik daar is om haar te plezieren! En... jou 'taak' is 'm omhoog te houden voor haar entertainment! Ze likt waarachtig je pik en ballen als ijsroom... en zegt dat ook! Oh! My ice cream! Ongelooflijk! En... dan doet ze dapper verder! Waarachtig... ongeveer de helft van de twee uur durende date... likte ze m'n pik en ballen... afgewisseld met een onwaarschijnlijke rimjob! OMG!

Nu sta ik natuurlijk zo geil dat ik wil neuken! Yes! Fuck me! Wat een bloedgeile vrouw!
Dus... al snel zitten we in een stevig ritme. En... ze neemt alles wat ik geef! Haha! Dan gaat ze tegen haar massagetafel staan, benen open en kont vooruit... Now fuck me like this! Geweldig!

Dan wil ze me opnieuw pijpen. Wacht! Kijk, dit zal je wel leuk vinden... en voor haar ogen bind ik m'n pik en ballen strak af... Man! Ze bleef maar tekeer gaan tot m'n pik en ballen paars stonden! Wait! Now I'll fuck you like this! En... ze gaat gelijk met haar benen open voor me liggen! OMG!

Dan neem ik haar opnieuw in doggy. Ik grijp haar bij haar heupen, bij haar schouders en grijp haar stevig bij haar nek... terwijl ik hard en diep stoot. Dan duw ik haar op bed... Penetreer haar diep en lik en bijt haar schouders. Bij elke krachtige stoot sla ik met beide handen hard op haar billen... in een alsmaar sneller ritme. OMG! Is this not to hard? No! I like it! Man! Wat een geile lust!

Merkwaardige vrouw ook. Weet niet hoe ze het doet... maar binnen de kortste keren -en dit bij het 1ste bezoek!- deden we al m'n favoriete dingen! Pijpen (uiteraard!), ballen likken met m'n cockring aan, m'n pik en ballen strak afgebonden terwijl zij zuigt en likt en pijpt, haar voeten in m'n gezicht... haar tenen likken en zuigen terwijl ik haar stevig neuk, rechtstaand doggy, 'prone-bone' terwijl ik haar werkelijk hard neuk... You name it!

Now you lay here! En...begint ze me opnieuw krachtig af te zuigen... en weer een geweldige rimjob! Dan neemt ze glijmiddel... en begint m'n prostaat te masseren... terwijl ze m'n harde pik blijft masseren... Oh! Dat is zo lekker! M'n pik pulst van genot! Now I want to come in your mouth! En... vakkundig zuigt ze me naar een ongelooflijk hoogtepunt… Krachtig spuit ik in haar mond! OMG! Wat was dat?

De naam 'Super Marta'... is dus echt niet overdreven...
Marco, wat een mooie reportage. Alsof ik erbij ben. Wat zeg ik, alsof ik achterop zit!
 
Gisteren en vandaag ook enkele berichtjes gestuurd, jammer genoeg geen reactie. Wou zo graag met haar afspreken. Had speciaal een week alles opgespaard en niets gedaan. Zal voor een andere keer zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan