Recensie Super Marta, Brussel 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Adverteert met 36j. en 65kg..
Dat zal alle twee er een heel eind over zitten.
Tja, dat geldt denk ik voor zowat 75% (of meer) van de advertenties op RL... Misschien waren dat (bij dames die al wat langer meedraaien) in het begin wél correcte gegevens.
Ik ga er zelf in elk geval altijd op voorhand van uit dat ik bij die 2 parameters wat mag bijtellen, om de verwachtingen realistisch te houden.
En ja, in sommige gevallen is het verschil behoorlijk groot, in andere valt het best wel mee.
Wat voor mij telt is: ziet ze er nog appetijtelijk genoeg uit om me "in the mood" te krijgen, is er een "klik" tussen ons en doet ze haar job met goesting, overgave en kunde? En op die 3 vragen is het antwoord bij Marta een grote JA!!!
 
Nog nieuws van deze DVP die blijkbaar top is? Ben zeer benieuwd om ook eens uit te proberen want ben grote fan van gerimd te worden! Alvast bedankt voor een werkende link.
 
Nog nieuws van deze DVP die blijkbaar top is? Ben zeer benieuwd om ook eens uit te proberen want ben grote fan van gerimd te worden! Alvast bedankt voor een werkende link.
Ik weet niet of ze een werkende link heeft maar had haar vorige week een berichtje gestuurd.
Ze ontvangt in Brussel weer en alles mogelijk bij haar voor degene die haar kennen.
Ze rimt je diep! Ben ook een fan van gerimd worden.

Stuur maar een PM als je geen werkende link kan vinden.
 
Nog nieuws van deze DVP die blijkbaar top is? Ben zeer benieuwd om ook eens uit te proberen want ben grote fan van gerimd te worden! Alvast bedankt voor een werkende link.

Een tijd geleden had ze me laten weten dat ze voor een hele tijd alleen maar in de weekends kon ontvangen (wellicht tot mei dit jaar) en aangezien dat voor mij een stuk moeilijker ligt, heb ik er voorlopig verder geen contact mee gehad.

Als het je vooral om het rimmen te doen is, kan je wel ook nog bij andere dames in het Brusselse terecht , bv bij Ivana of Marry.

(Ookf bij Nikky kan je hiervoor terecht, maar die is momenteel denk ik weer niet meer in het land, want offline)
 
Marta heeft haar telefoon verloren alsook alle contacten die daarop stonden. Ze is terug actief maar enkel voor bekenden. Je gaat ze niet terugvinden op Redlight of quartier Rouge.
 
Kan je me dit nummer via PM bezorgen aub?
Ze stond op mijn shortlist, maar is met het uitbreken van de oorlog in oekraïne even van de rader geweest, daarna sporadisch enkel nog het weekend beschikbaar en nu al geruime tijd offline.
Ak-lvast hartelijk bedankt!
Marta werkt voorlopig enkel met bestaande klanten die ze kent. Ze heeft in elk geval een nieuw telefoonnummer
 
@medion64 : moet je me toch eens uitleggen hoe ze, terwijl ze al haar gegevens kwijt is, haar bestaande klanten, onder wie ik, terug opspoort met een nieuw nummer, of hoe de bestaande klanten dan weet hebben van dat nieuwe nummer. Want ze is blijkbaar ook nog eens verhuist....
 
Momenteel staat haar annonce online op QR, dus wie haar (nieuwe) nummer wil, wees snel!!

 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige maand voor de eerste keer bij Marta geweest. Ontvangst in een Brussels renden-vous hotelletje. Goede communicatie vooraf. Om te beginnen: voor de fans van gerimd worden is zij een droom. Ik had dit tijdens het afspreken via whatsapp vermeld en aan het begin van de date wilde ik me even gaan opfrissen daarvoor maar zij zei: "no, I'll clean you" waarbij ze met haar volle tong in mijn sterretje tekeer ging. Pijpkunsten ook fantastisch, ze blijft doorgaan en je mag lekker in haar mondje komen. Ben 3 keer klaar gekomen op een uur pijpen dus heel mooi werk van haar.
Dat gezegd zijnde is er voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar, puur en alleen om haar looks - ze is rond de 40 (wat zeker geen issue is) maar ik vind haar niet super aantrekkelijk en ze is wel echt aan de mollige kant. Maar zoals eerder vermeld was service wel echt ongelooflijk goed, uiterlijk is voor mij gewoon belangrijk en dat is natuurlijk persoonlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan