Recensie Susanna (en Veronica)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
320
03/01/22
6.141
11
Twee weken geleden in Breda naar Susanna geweest Op de foto een op en top dame. In werkelijkheid minder knap en kort haar
Toch niet echt goed gelezen want zij bleek bottom te zijn, terwijl ik meestal op zoek ben naar een top
Na wat (moeizaam) Engels bleek dat haar vriendin (Veronica) ook in het pand was en dat zij wel top was
Met bijbetaling kon het een trio (mijn eerste) worden
Ik neem nooit meer geld naar een DVP mee dan dat wat ik kwijt, wil dus dat was gen optie
Ander voorstel: trio van 20 min voor € 100. Voor mij acceptabel
Mij kont werd meer dan formidabel schoongemaakt terwijl ik Susanna (gemiddelde pik) aan het pijpen was. Na de grondige beurt voelde ik opeens een tong rond mijn anus en even later in mijn anus Perfect gevoel. Wel moeilijk om de aandacht te verdelen tussen deze twee dames.
Veronica was ondertussen ook hard geworden en op stoom op mij anaal te nemen
Dat ging met een redelijk groot apparaat van ca 18 cm en steeds harder maar wel in een prima tempo met aandacht voor de klant
Uiteindelijk na toch wel 10 minuten neuken werd ik klaar gezogen door Susanna en kwam ik tot een orgasme
Prima ervaring, de dames zijn niet superknap, maar zeer vriendelijk en van de 20 minuten is ook niet alles terecht gekomen Ik geloof dat ik na 40 min weer byuten stond
Aangename verrassing dus en mogelijk dat ik nog een keer terug ga puur vanwege dec ervaring en de vriendelijkheid

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan