Recensie Suzan, Den Haag (voorheen Hoorn) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butterfly man

Newbie
22
08/10/22
11
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/2112654-suzan
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden Suzan bezocht, ik meen dat zij toen adverteerde met de naam Bella, maar dat weet ik niet meer zeker.

Suzan is een NL dame met een prettig gezicht. Zoals je op de foto's kan zien, vrij forse benen en billen, zacht en vlezig. Van boven is ze wat slanker. Goede poging tot deepthroat met kokhalsen, verder een verzorgde prettige date. Qua tijd niet helemaal volgemaakt, klaar was kennelijk klaar, geen massage of lekkers meer nadat het gif uit de spuit was.

Suzan zoent niet, geen anaal gedaan, daar rekent ze extra voor (50). Zal vast goed gaan, ik denk niet dat ze zo onervaren is als de advertentie beweerd ;)

Ze zet haar advertentie niet vaak "omhoog", waardoor ik inschat dat ze niet heel vaak ontvangt. Gewoon ff een berichtje sturen proberen, werkte bij mij ook

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/2112654-suzan#overview
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug ook bij deze dame langs geweest.Had voor een uur betaald maar stond na 25 minuten weer buiten.Waren wel 20 fantastische minuten is echt mijn type deed het ook lekker.Zalig gepijpt lekker geneukt .Alleen ik kwam klaar en kon weg wezen.Dus raad haar aan voor een korte date.half uur max .rest is zonde van het geld.
Dat is wat ik wel doe als ik weer langs ga.
 
Haha inderdaad Jelle. Sorry, ik was niet duidelijk met de vraag. Het ging er eigenlijk om dat ze het pakje aanhield. Op haar foto's zie ik vergelijkbare outfits. En vroeg me af of dat bij andere bezoekers ook zo was. Een naakt lijf vind ik toch het mooiste. Was meer om te bedenken of dit nu de vrouw was die ik bezocht.
 
Vandaag 9 Juli bij suzan op bezoek geweest.

Ik kan kort en bondig zijn ga er NIET heen zonde van je geld.

100 voor 45 is nog heel schappelijk
25 voor pzc en 50 voor anaal.

Ik 125 betaald aangeven bij de dame de kamer dat ik snel klaar kom was allemaal prima zou ze rekening mee houden.

De diensten waren matig pijpen gewoon simpel niet diep of nat beetje tegen der hoofd duwen kan wel.

Even gelikt kutje is schoon dus prima toen zei ze je mag wel 2 keer klaarkomen dus ik dacht prima. Vol janken die lekker billen. Na klaarkomen even chillen praatje gemaakt.

Toen ik vroeg of ik nog een keer mocht zei ze nee je hebt nog maar 10 minuten. Ik moest weg terwel er nog tijd was

Puntje bij paaltje
-Dame is prima (leuk koppie en lichaam)
-diensten niet heel spannend (wordt ook niks spannends van gemaakt je moet het zelf aansturen)
- wat ik jammer vind is dat er wordt gezegd 2 keer klaarkomen en dat ze je dan 10 minuten van te voren weg werkt (geef dan eerder aan van joh we hebben nog 15 min wil je het nog proberen)

De interactie was dus erg matig.
Voor het geld zal ik ZEKER erg anders heen gaan want 125 euro voor een half uur uiteindelijk is te duur.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2112654-suzan
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben pas bij der geweest en ik kan bijna alles bevestigen wat hierboven wordt beaamd.

Suzan is aardig maar best afstandelijk en het lijkt meer dat ze het MOET doen dan dat ze het WIL. Ik kwam voor een uurtje €150

Aangekomen daar een kleine chitchat, betaling en daarna omkleden.

Pijpen ging nog wel prima en dat deed ze nog wel goed.

Bij de daad leek het meer alsof ik een dode deed. Geen gevoel, geen geluid; letterlijk niks.

Tijdens de pauze zat ze links van de hoek en wilde op dat moment niet echt praten of iets. Telefoon erbij en waarschijnlijk met andere klanten appen

2e ronde was precies hetzelfde; pijpen was oke maar de daad weer alsof je een dooie deed.

Na de 2e ronde wilde ik nog een keer maar dat ging niet. Ipv daarvan bleven we 15 min niks doen en toen ging der wekker (nooit eerder meegemaakt)🤣

Ik vroeg daarna of er nog een douche was; die was er wel, maar je mag em niet gebruiken..

Conclusie: als je van GFE houdt dan moet je hier zoiezo NIET komen. Een dooie maakt meer geluid. Maar de vrouw is wel gewoon aardig al lijkt het soms dat ze dit niet wil doen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals hierboven al geschreven, zou ik deze DVP ten zeerste afraden. Komt afspraken (tijdsduur, mogelijkheden) niet na, totaal geen interactie tijdens de sex, alsof je een silicone-doll neemt, en als je klaarkomt is het direct over. Wordt ook niet gecommuniceerd verder. Douchen mag niet, want dan gaan de buren klagen.

Ben zo gek geweest om twee keer met haar af te spreken, onder het mom 'de eerste keer had ze haar dag misschien niet'. Maar oh oh, wat had ik een spijt die tweede keer.

Zeer maar dan ook zeer matig en snap ook waarom ze de review optie op Kinky uit heeft staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan