SwingersOase, Ammerzoden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rick666

Wandelaar
Forumpionier
82
09/07/21
203
16
De laatste tijd ben ik regelmatig in de omgeving van Den Bosch en als ik daar ben heb ik altijd een paar uur voor mezelf voor wat lichamelijk genot.

Mijn speurtocht leidde mij via Kinky naar SexJobs waar ik een advertentie tegenkwam van de parenclub SwingersOase.
Er is relatief weinig geschreven over deze club maar het thema Sextafette en de dame Debby hadden mijn aandacht.
Debby is al jaren een bekende naam in de swingers-scene, ik weet dat ze wat ouder is maar haar foto's hadden mij toch getriggerd.

Vanaf Den Bosch was het een kort ritje van een kwartiertje en ik parkeerde mijn auto bij de ACTION aangezien ik niet zo snel kon zien waar te parkeren.
Ik wandelde naar het adres, een dichtgespijkerd vrijstaand huis en kon de ingang niet vinden.
Al snel zag ik dat de ingang aan de achterkant was dus ik liep een blokje om door een winkelstraat naar de achterkant.

Ik belde aan en een bebrilde man opende de deur, ik liep achter hem aan richting de welkoms-desk en na het geven van mijn reserveringsnummer kreeg ik een sleutel voor een locker.
Alhoewel dit vreemd terrein was voor mij kon ik makkelijk de weg vinden aangezien deze club niet echt groot is.
Meteen aan de rechterkant was de locker-ruimte met aangrenzend de jacuzzi waar een dame in zat omringd door drie mannen.
Ik kleedde mij snel om en nam een korte douche voordat ik een rondje door het huis deed.

Op de begane grond een kleine bar met een eet-gedeelte, waar een klein buffetje stond met wat warm eten, soep, brood en salades.
Op de eerste verdieping allerlei kamertjes, een douchegedeelte en de grootste ruimte met een enorm bed.

Het was half vijf en het was niet echt druk. Zo te zien was ik 1 van de vijf betalende gasten, drie stellen en 1 slanke dame met kort blond haar.

Ik had niet veel tijd dus ik besloot om naar de jacuzzi te gaan om de dame te bekijken die daar aan de gang was.
De dame was met haar, zo leek het, partner en twee losse mannen.
Al snel vervoegde ik me bij het viertal in het water en de dame ging van haar partner naar de anderen in een hele rustige sensuele manier.
1 van de mannen verliet het bad om iets te drinken en we bleven met zijn vieren over.

Ik vermoedde dat dit Debby was, ze was rustig de derde man aan het opwarmen door middel van strelen en aftrekken onder water.
Al snel liet ze hem op de rand zitten om hem rustig af te zuigen.

Debby is een dame van eind vijftig, misschien wel in de 60.
Geen strak jong ding, maar daar had ik mij op ingesteld, maar wel een sensuele GILF met een geile uitstraling.
Ze heeft donkerblond haar en zeer grote borsten.

De man op het randje genoot van haar mond welke op een relaxte manier werd bezogen, dit alles onder het toeziend oog van haar partner en mijzelf.
Ik controleerde regelmatig mijn erectie, met mijn rechterhand, die zich gestaag vulde met bloed vanwege het uitzicht.
Debby nam op een rustige manier de penis van de man in haar mond en al snel spoot hij zijn zaad in haar mond.
Ze vervoegde zich bij haar partner voor wat verdere liefkozingen en wat gezoen.
De man stapte met een blij gezicht de jacuzzi uit en we bleven met zijn drieën over.

Al snel voelde ik Debby's hand op mijn been en zag dat als een uitnodiging om wat te spelen.
Ik streelde haar lijf als antwoord en ze richtte haar aandacht op mij.
Mijn handen vonden haar voeten en ik masseerde ze aangezien ik dat erg geil vind.
Al snel had ik ze alletwee te pakken en ik plaatste ze tegen mijn pik.
Onder water trok ze mij langzaam af en masseerde mijn ballen met haar tenen.
Mijn pik vind dit heerlijk en de middag was al geslaagd.

Ze leidde mij op de rand van de jacuzzi waardoor mijn pik boven water uitstak en zacht nam ze mijn pik in de mond.
Snel deed ik mijn cock-ring om voor wat extra hardheid en mijn staaf verdween al snel weer in haar mond.
Het uitzicht was fantastisch, ik kon goed zien wat ze met mijn lul deed met goed oogcontact terwijl ze naar boven keek.
De perfecte positie voor een pijp-beurt.
Debby nam alle tijd om mijn staaf rustig in de gewenste hardheid te krijgen.
Geen wilde bewegingen maar heel relaxed werd mijn penis door haar mond geliefkoosd.
Ik voelde haar tong rond mijn eikel terwijl ze mijn pik zonder te bewegen in haar mond hield.
Mijn opwinding werd flink verhoogd maar ze nam alle tijd.
Haar tong likte mijn schacht en ballen en haar vingers masseerden mijn kontgaatje.
Met mijn eikel in de mond trok ze mij met haar vingers af, ik genoot met volle teugen.
Op een rustige manier stak ze mijn pik steeds dieper in haar mond, af en toe over de volle lengte met haar neus bijna op mijn buik.
Normaal gesproken ram ik mijn pik in hoog tempo het mondje in maar ik wist mij te beheersen, ik liet Debby haar gang gaan.
Ze pijpte de penis in een rustig tempo af en ik bleef geruime tijd op het randje van klaarkomen hangen.
Een korte pauze met haar partner en al snel was ze weer terug bij mij.
Waarschijnlijk zag ze dat ik er bijna was en al snel verdween mijn inmiddels keiharde paal weer in haar mond voor een spetterend einde.
In een rhythmisch tempo pijpte Debby mij door, een hand omvatte mijn ballen, de andere hand trok mij af terwijl haar tong mijn eikel stimuleerde.
Ik kon het niet meer tegenhouden en ik spoot mezelf leeg in haar zuigende mond.
Mijn dank was groot en Debby waadde weer naar haar partner voor een lekkere tongzoen.
Ik hijgde nog rustig languit uit en een andere man was alweer aan de beurt voor eenzelfde behandeling als ik.

Na een paar minuten stapte ik uit het bad voor een wandeling door de club.
Een biertje aan de bar en een leuk gesprekje met de charmante barvrouw later en ik liep nog 1 rondje op zoek naar wat actie.

Op het grote bed was de slanke blonde dame met kort haar met een man bezig.
Een andere man op een stoeltje kijkend naar de actie.
De dame had een mooi slank lijf, pijpte op haar rug de man terwijl hij haar vingerde.
Daarna neukte hij haar in missio en na een tijdje neuken nam hij een pauze.
De man op de stoel werd door haar uitgenodigd en samen gingen ze aan de slag.
Ik had misschien wel zin om mee te doen en klom op het bed om naar ze te kijken terwijl ik met mijn pik speelde.
Het is altijd fijn om naar een neukend stelletje te kijken maar ik zag ook dat de dame met condoom pijpte.
Dat vind ik niet lekker dus ik stapte van het bed om ze van een afstandje te bekijken terwijl ik met mezelf speelde.
Ik denk niet dat deze dame mij aantrekkelijk genoeg vond want ze vertrok nadat de tweede man was klaargekomen en had weinig aandacht voor mij terwijl er geen andere mannen aanwezig waren.
Pijpen met condoom vind ik zo'n afknapper, ik had waarschijnlijk toch mijn beurt voorbij laten gaan.

SwingersOase is een leuke club in Ammerzoden maar er waren weinig bezoekers en de dames aardig op leeftijd.
Van een GB was geen sprake en als ik niet zo'n lekker pijp-beurt in de jacuzzi had gehad was het zonde van mijn geld.

Een of twee extra dames zou geen kwaad kunnen, als je ze inhuurt en wat extra adverteert moet een volle club mogelijk zijn.
De club is gezellig en huiselijk, geen concurrentie in de directe omgeving en genoeg faciliteiten voor elke liefhebber.
Voor een goede impressie ga ik binnenkort nog eens langs op een zaterdag als er wat meer volk is.
 
Je mag hier als man alleen binnen. Ben er twee keer geweest, ze organizeerde een t-girl party of zo iets. Geen sexy of mooie t-girl gezien, alleen mannen die in vrouwen kleding rondliepen. Ik heb maar aan de bar gezeten en gedronken en wat gegeten, zoadat ik toch nog een beetje waar voor mijn geld had. Er waren twee stelletjes binnen, die waren al aardig op leeftijd. Sorry dit heeft niets met een parenclub te maken, voor mij is het niet voor herhaling vatbaar. Begrijp ook niet waarom je moet reserveren. Echt geen sfeer, voelde mij er niet echt op mijn gemak.
 
Hi All,

Een aantal weken geleden voor de eerste keer naar een club geweest. Heb Oase een poging gegeven, dit viel mij heel vies tegen. Erg saai, weinig mensen en vooral erg weinig vrouwen en stellen.

Wil aankomende donderdag(avond) een andere poging wagen. Iemand tips? De meeste clubs zijn helaas enkel in de middag open
 
Graag zou ik in contact komen met Debbie, ik heb haar en haar partner in juli ontmoet en leuke gesprekken gehad over met de camper reizen en ook in de jacuzzi fijn gehad. Mocht een van jullie of iemand anders dit lezen of mij in contact kunnen brengen dan hoor ik dat graag, zou dit zeer waarderen. Of anders aangeven waar wij elkaar kunnen ontmoeten? Grt Willm
 
Dan moet je het gastenboek van deze club in de gaten houden. Of anders die van le Baron waar ze ook regelmatig komt. Zo ook morgen op de gb.

Vaak is ze vrijdagmiddag in le baron en gaat ze saonds naar ammerzoden.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee wat de gemiddelde opkomst daar op een vrijdagavond is?
Ben daar aanstaande vrijdag in de buurt, overweeg naar Swingersoase te gaan.

Of toch doorrijden naar Club Amai
 
Afgelopen vrijdag geweest. Leuke club, klein en gemoedelijk, helaas lage opkomst.
Desalniettemin wel voldoende actie gehad en gezien.
Ga waarschijnlijk nog een keer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan