Recensie Sylvi, Casa Cherda Den Haag (voorheen Utrecht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/511145-sylvi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen paar jaar heb ik Sylvi al meerdere keren bezocht. Ze is echt een topper. Ze is Nederlands en wat ouder, dus voor de liefhebbers echt een aanrader. Ze ziet er echt heel goed uit, heeft een strak lijf, lekkere borsten en een heerlijke poes. Ze heeft het behoorlijk druk, dus soms is het geluk hebben om met haar af te kunnen spreken op de dag dat je zou willen. Bij binnenkomst lekker kussen en een knuffel. Even een praatje maken en dan naar boven. Op bed komt ze heerlijk op je liggen waarop een heerlijke tongsessie volgt. Wanneer je aangeeft dat ze je zonder pijpt, dan zakt ze naar beneden af en pijpt je echt heerlijk. Dat kan ze erg goed. Rustig, maar met voldoende gevoel. Geen idee of ze aan diepthroath doet. Na wat zoenen en spelen volgt meestal het neuken, dat kan met en als ze je wat beter kent ook zonder. Heerlijk. Ik heb het altijd naar mijn zin bij haar en ga er zeker nog vaker heen. Sylvi zit in een mooi appartement in centrum Utrecht. Houd rekening met betaald parkeren.
 
niet meer op de xxxxxxx dan ?
ik vond altijd dat ze je tijd probeerde vol te praten.
ik vond het niet echt bijzonder, maar misschien was onze klik niet helemaal top.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zit inderdaad niet meer op de xxxxxxx. Ze is voor zichzelf begonnen gedurende de corona. Praten doet ze inderdaad. Daar moet je in sturen. Maar nu ze alles zelf kan bepalen kan de afspraak ook zomaar uitlopen. Een klik met een dame helpt wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/511145-sylvi
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag naar Den Haag geweest op bezoek bij Sylvi.

Ik vind Sylvi een heel aardige geile dame, ze stelde me op me gemak en heeft me daarna heerlijk gezogen, tong zoenen houdt ze echt van want ze blijft maar door gaan en word ook echt lekker nat bij het beffen.
We hebben lekker wat standjes doorgenomen en het feestje ge eindigt met een handjob.

Als je van oudere dame's houdt is Sylvi zeker een aanrader, ze praat wel veel maar daar stoorde ik me niet aan en deed eigenlijk gezellig mee, ik ga zeker nog terug naar haar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Soft SM
  10. Speciale kleding verzoek
  11. Squirting
  12. Tussen borsten (russisch)
  13. Vingeren
  14. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/511145-sylvi en de club:https://www.casacherda.nl/sylvi/
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag in Den Haag voor een zakelijke bespreking geweest, en alles ging wat sneller dan verwacht, en in de agenda stond voor die middag niets meer. Dus mijnzelf maar eens verwend met een bezoek aan Casa Cherda. Totaal niets gepland en zo op de bonnefooi er naartoe gereden. Gelukkig kon ik op de Bezuidenhoutseweg een parkeerplaats vinden niet zover van de club. Ik voelde er weinig voor om Q-Park CS New Babylon te parkeren en dat hele eind te gaan lopen. Het zag er nogal grauw en onheilspellend uit de lucht, voor je het weet ben je op de heen of terugweg tot aan je naad zeiknat geregend. Voor de club werd ik nog even opgemerkt door klussers die verderop een verbouwinkje hadden in een pand. Ik vond het niet storend. Eenmaal binnen, bekend gezicht, even gekletst, en onder genot van kopje koffie de gastvrouw ook bijgepraat. Dames stelde zich netjes voor -9 stuks- en liet mijn oog vallen op Sylvi. Ik had haar wel vaker gezien maar nooit op de kamer met haar geweest. Terwijl ze voor haar leeftijd er stijlvol en galant eruit ziet. Op de site van de club is ze 60 jaar, en op Kinky advertentie met 62 jaar. Afijn niet gevraagd. Gastvrouw bevestigd dat ik ditmaal voor Sylvi ging, kon mij niet veel schelen wilde het toch proberen. Netjes de financiën geregeld en gekozen voor 90 minuten, kosten €230,00-, kamer met bad. Hier een impressie van de dame: https://www.casacherda.nl/sylvi/ en hier: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/511145-sylvi De gastvrouw wist mij te vertellen dat Sylvi ondanks haar respectabele leeftijd erg intrek is bij de jongere doelgroep. En ook de oudere senioren, haha ik zit ertussen in qua leeftijd dus ik hield mij voor dat ik wat ging beleven. Netjes nog een kopje koffie en Sylvi en ik gingen richting kamer. Haar souplesse, beleefdheid, en praat graag karakter geven haar de status van een keurige vrouw.

Op de kamer begonnen we alvast te zoenen en elkaar af te tasten en een beetje frivool te dansen. Ondertussen liep het bad vol en kwamen de fluimen badschuim enigszins over de rand. Bij het juiste moment ons beide uitgekleed, en in bad gegaan. Sylvi heeft een brede interesse en praat over alles gezellig mee, ondertussen blijven haar handen niet stil en trok gewillig aan mijn pik, en zoende en beet zachtjes in mijn oorlel. Ik liet het mij maar allemaal welgevallen. Naar een goed 30 minuten in bad te hebben gezeten, ons beide verplaatst naar het bed. Hier Sylvi heerlijk gevingerd en haar naar een hoogtepunt gebracht, dame kan squirten. Dame had een real orgasme gekregen. Dus geen fake zoals je nog weleens ziet. Hierna was ik aan de beurt en begon ze mij op een zalige manier te pijpen. Op zulke momenten merk je dat ervaring telt. Dame zuigt nog net niet het laken je ass in, maar ze jaagt je vaak genoeg de kling over, tussen klaarkomen en net weer niet. Venijnig zoekt ze de randjes op. Wederom haar nog zover gekregen en mijn pik tussen haar ferme borsten gestopt. Dit voelde ook als een feestje, dame laat het haar gebeuren en doet vrolijk mee. Daarna condoom erom en haar cowgirl-reverse genomen, toen cowgirl, doggy, om te eindigen in missionaris. Klinkt niet netjes maar zeg het toch: wat een heerlijk wijf. Beetje bijkomen en Sylvi ging even een cola halen, en zo dronken we wat gezellig en beetje kletsen, dat kan ze ook goed haha. Voor mij niet hinderlijk als je qua gesprekken op dezelfde golflijn zit, en dat was het geval. Naar de cola trok ze weer wat leven in mijn pik, en binnen korte tijd stond die weer fier overeind. Een condoom om, en haar doggystyle genomen en ze genoot zichtbaar, het geluid van het batsen tegen haar billen overstemde haar gilletjes. En zoals gewoonlijk komt aan al het lekkere een eind. Heerlijk klaargekomen voor de tweede keer. Opgefrist in bad, aangekleed en beetje geholpen met opruimen.

In de gemeenschappelijke ruimte nog een cola met de gastvrouw gedronken, netjes afscheid genomen van Sylvi, en de rest van de dames.
Kortom geslaagde date, en voor in de toekomst herhaling vatbaar.

voordelen:

1) Dame met ervaring, weet wat ze doet.
2) Biedt veel extra's als: pzc. anaal, tongzoenen, etc.
3) Als je ervan houdt is er ook een gesprek met haar te voeren tussen het seksen.
4) Lief, attent, galant, en goede uitstraling.
5) Rookt niet, tenminste het bij mij niet zien doen. (In de recensie zal ik dit openlaten).

Zijn er ook nadelen? kan.. is voor iedereen verschillend, noem er maar even twee oppervlakkig.

1) Leeftijd, dame is 60-62, zoals is te zien op site van de club, en op Kinky.
2) Dame kan wat praat graag overkomen als je daar de ruimte voor geeft. Moet je van houden, mij stoorde het niet.
3) Kan voor sommige mannen wat overweldigend overkomen.
4) Wordt aangeprezen als een stewardess? waarheidsgehalte? moet je van houden. Qua looks en stuk jonger zou ze zo in dat plaatje kunnen passen.
 
Ik heb haar nooit gezien, maar heb op hookers destijds gelezen dat ze op Willeke Alberti zou lijken.
Misschien kunnen mensen die haar bezocht hebben daar iets over zeggen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/sylvi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom zo net van casa cherda vandaan, en ik ging naar boven met sylvi alles liep goed spontaan en leuk. Ze pijpte me zonder en af toe zoenen. Tijdens het vingeren werd ze kletsklets nat en kwam meerdere keren klaar en zelfs paar x spuitend. Nog een beetje pijpen en voor ik het wist zat ze op me lul en me lul diep in haar, ze zei nog oeps ben wat vergeten (cd) verschillende standjes gedaan en op het einde had ze me helemaal leeg gezogen

Zeker voor herhaling (ps ik ben vaker bij der geweest) maar dit was het eerste x hoe het zo verliep
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was een paar weken geleden voor het eerst bij Sylvie geweest . Diverse recensies gelezen dat ze veel praat is ook wel zo maar niet echt storend. Ze heeft veel gevlogen en is eigenlijk beetje de kak buurvrouw uit het Gooi.
Ze is heel ervaren en dat merk je aan alles, tongzoenen was niet echt passie vol, pijpen zc was oké , za kan wel lekker neuken.
Al met al aardige date en wel voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ken ik al een tijdje, toen ze nog in Utrecht ontving. Ze behoort niet tot mijn vaste dames, maar ik vind het leuk om haar zo eens in het jaar te bezoeken. Den Haag is ver voor mij, dat werpt wel een drempel op. Maar afgelopen zomer moest ik er toevallig zijn, dus zocht ik Sylvi weer eens op in Casa Cherda, waar ik voordien nog nooit geweest was.

Ik houd wel van rijp en dan zit je bij Sylvi goed. Ondanks haar leeftijd heeft ze een verrukkelijk lichaam. En ze beheerst alle sekstechniekjes prima. Ze was tot dusverre de laatste dame bij wie ik bare deed en de enige bij wie ik het nog wel zou willen.

Het is een vriendelijke vrouw die van een praatje houdt. Ik ga vast dit jaar nog wel een keer naar haar toe, de tijd zal het leren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan