Recensie Sylvie, Hasselt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24
30/05/22
19
1
Was in de buurt van Hasselt en had wel zin in een ontspannende massage.

Vond dit : https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laat-je-lekker-verwennen.html

Contact ging zeer vlot.
Een voorstel voor een duo massage met haar vriendin Naomi.
Ik kon bijna direct komen.

Samengevat ; locatie ; zeer netjes en discreet.
dames : foto's zijn echt en volledig juist wat tegenwoordig niet altijd is.
voorkomen en hygiëne van de dames : perfect.
massage : top! en af en toe met een leuk vleugje humor.😊

Ik ga geen prijzen en mogelijkheden beschrijven, dit moet je maar aan hen vragen.
Daarom vul ik geen recensie formulier in
Voor mij een zeer geslaagde afspraak!

Was in de buurt van Hasselt en had wel zin in een ontspannende massage.

Vond dit : https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laat-je-lekker-verwennen.html

Contact ging zeer vlot.
Een voorstel voor een duo massage met haar vriendin Naomi.
Ik kon bijna direct komen.

Samengevat ; locatie ; zeer netjes en discreet.
dames : foto's zijn echt en volledig juist wat tegenwoordig niet altijd is.
voorkomen en hygiëne van de dames : perfect.
massage : top! en af en toe met een leuk vleugje humor.😊

Ik ga geen prijzen en mogelijkheden beschrijven, dit moet je maar aan hen vragen.
Daarom vul ik geen recensie formulier in
Voor mij een zeer geslaagde afspraak!
dank je wel voor de fijne recensie en dank je wel om langs te komen ! het was een gezellig uurtje groetjes Naomi

dank je wel voor de fijne recensie en dank je wel om langs te komen ! het was een gezellig uurtje groetjes Naomi
Ik had er vandaag een afspraak mee gemaakt hoorde goeie dingen over haar maar is me da even tegen gevallen. Speciaal mijn werk voor meer gelecht en naar Hasselt gereden waar ze ontvangst deed blijkbaar had afspraak voor 1 u seksdate 200€ gemaakt sta te wachten en krijg bericht ik ga naar huis ! Sorry ma die is niet proffesioneel als je het mij vraagt

Ik had er vandaag een afspraak mee gemaakt hoorde goeie dingen over haar maar is me da even tegen gevallen. Speciaal mijn werk voor meer gelecht en naar Hasselt gereden waar ze ontvangst deed blijkbaar had afspraak voor 1 u seksdate 200€ gemaakt sta te wachten en krijg bericht ik ga naar huis ! Sorry ma die is niet proffesioneel als je het mij vraagt
Stom dat je dit hebt moeten mee maken bedankt dat je het met ons deelde ! 👍

Inderdaad👎👎👎👎👎vind ik respectloos

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Alles behalve iets positief over te zeggen !!

Alles behalve iets positief over te zeggen !!

Ik snap iets niet...
je geeft 1 ster voor pijpen, aftrekken, ... maar je bent niet bij haar geweest???

Één ster betekent 'slecht'.
Maaar als ze je niet gepijpt heeft... kan je moeilijk zeggen dat haar pijpservice slecht is he.

Ik versta wel dat het klote is dat je voor niets naar Hasselt ben geweest.
Maar nu haar slecht beoordelen is wel niet correct lijkt me.

Ik snap iets niet...
je geeft 1 ster voor pijpen, aftrekken, ... maar je bent niet bij haar geweest???

Één ster betekent 'slecht'.
Maaar als ze je niet gepijpt heeft... kan je moeilijk zeggen dat haar pijpservice slecht is he.

Ik versta wel dat het klote is dat je voor niets naar Hasselt ben geweest.
Maar nu haar slecht beoordelen is wel niet correct lijkt me.
Een maat van mij heeft er mee afgesproken ma heeft geen profiel hier heb eigelijk voor hen de recensie geschreven tis niet da het uit de duim gezogen is hoor had tegen hem verteld wa mijn ervaring met hem was en toen bleek da hij er een dag eerder bij geweest was !
Een maat van mij heeft er mee afgesproken ma heeft geen profiel hier heb eigelijk voor hen de recensie geschreven tis niet da het uit de duim gezogen is hoor had tegen hem verteld wa mijn ervaring met hem was en toen bleek da hij er een dag eerder bij geweest was !
Ma begrijp wa je bedoelt

Ma begrijp wa je bedoelt
Ben toch blij da er een recensie gegeven is ik ken ook iemand die met haar afgesproken gehad heeft en was ook niet tevreden erover ma heeft en wil geen profiel aanmaken hier dus daarmee ook geen beoordeling online gezet ervan wat ik spijtig vind

Blijkbaar had ze mijn recensie gelezen want kreeg privé bericht van haar waarin ze precies uitlachte en liet uitschijnen da het aan mij lag wat de grootste onzin is kwam perfect mijn afspraak na zorgde da ik optijd was centjes en alles klaar en dan als je er bent stuurt zij ik ga na huis en er is niemand vertrokken daar want heb er nog een hele tijd gestaan op de parking ! Ze is gewoon weg totaal respectloos !

Blijkbaar had ze mijn recensie gelezen want kreeg privé bericht van haar waarin ze precies uitlachte en liet uitschijnen da het aan mij lag wat de grootste onzin is kwam perfect mijn afspraak na zorgde da ik optijd was centjes en alles klaar en dan als je er bent stuurt zij ik ga na huis en er is niemand vertrokken daar want heb er nog een hele tijd gestaan op de parking ! Ze is gewoon weg totaal respectloos !
Gaat het om sylvie of Naomi?

Terug
Bovenaan Onderaan