Recensie Tania, Antwerpen, Villa Tinto 22 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toegoejef

Vaste klant
Forumpionier
136
28/07/21
234
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze DVP stond eigenlijk al lang op mijn "to do list " en vraag me nu af waarom ik daar zo lang mee gewacht heb.
Misschien komt het wel omdat ze achter het raam een beetje onverschillig overkomt.
Heb ondertussen al twee bezoekjes bij haar achter de rug en er zullen er zeker nog volgen.
Fysiek spreekt ze me enorm aan , knappe kokette verschijning, heel naturel en prachtige ogen op de koop toe.
Bij het praatje achteraf , na mijn eerste bezoek bleek ze ook al een MILF te zijn, helemaal mijn ding.
De service was uitstekend, zeker ook geen klokkijkster.(langer dan half uur binnen voor 100 EUR)
Eerste keer altijd wat aftasten maar ze houdt zeker rekening met je wensen. Zo had ze tijdens het voorspel de nodige aandacht voor mijn tepels waarna ik een voortreffelijke en lange blowjob kreeg.
Om het af te maken is ze op mijn vraag op mij komen zitten waardoor ik een mooi uitzicht had op haar lichaam.
Deze knappe Roemeense behoort nu al tot mijn favorietjes, zeker een aanrader voor wie van natuurlijke dames houdt.
Wel geen GFE aangezien kussen en tongzoenen niet mogelijk is.
Vermoed dat ze nu nog een paar dagen met vakantie is
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik sluit me aan bij de eerste recensent: beetje onverschillig, zelfs geïrriteerd als je voorbij loopt maar binnen heel relaxed en leuk babbelend. Mooi lichaam, zeer mooi met een lekker kleurtje. En een van de mooiste kontjes ooit gezien (tip: kijk in de spiegel!): strak, mooie ronding en "meegekleurd". Heb haar moeten stoppen met pijpen anders was ik al klaargekomen. Nog een paar standjes gedaan. Jammer inderdaad dat ze niet zoent. Ze vertelde dat ze naast Roemeens ook Tsjechische roots heeft. Oogt veel meer Tsjechisch dan Roemeens. Top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar mijn eigen bescheiden mening één van de vaste waarden tijdens de dagshift. Stelt en dit na een tiental bezoeken aan haar, nooit teleur.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verhuist naar de overkant; vt2x ongeveer. Absoluut top. Wat een mooi lichaam wat je mag betasten, likken. Geen klokkijkster. Heerlijk relaxed, ze lijkt er zelf ook wel van te genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan