Recensie Tanja, Playhouse Zulte 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Erik8000

Newbie
4
12/06/23
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.prive-playhouse.com/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag bij deze dame langsgeweest. Foto´s op hun site (https://www.prive-playhouse.com/) zijn real. Ze is wel iets ouder dan er staat (maar ik waag me niet om te schatten).
Heerlijk smal figuurtje. Allebei wasje gedaan en bed op. Helemaal geen probleem met tongzoenen. Ook PZC zoals ik het graag heb. En als ik haar kale kutje likte en vingerde wist ze niet waar kronkelelen van genot. Zo tijdje doorgedaan om daarna het jasje aan te trekken en heerlijk boven mij komen zitten. Tot de laatste druppel leeg.

Vlaamse meid die al enige tijd in het vak zit en weet wat een man wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Playhouse is niet bereikbaar per telefoon telkens voice mail heb zoveel geprobeert wie heeft dat nog want is dat enkel op afspraak of mag je vrijblijvend komen graag reactie op mijn vraag dank u
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.prive-playhouse.com/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig week donderdag reed ik met een broek vol goesting richting Gent. Na een beetje rond bellen bleken mijn pareltjes bij Sofie niet beschikbaar en was Kelly (van bij Amy) blijkbaar nog in verlof.
Toen ben ik maar terug gereden richting Zulte Voor een half uurtje met Tanja.
Bij aankomst werd ik direct door haar verwelkomt. Eerst betalen en dan de kamerjas aan en verfrissen in de badkamer.
Terug in de kamer gingen we samen op bed liggen en begon ze te zoenen, eerst voorzichtig maar na een tijdje werden echt leuk, lekker nat zoal ik het graag heb.
Ze daalde langzaam naar beneden waar mijn jonge heer al helemaal klaar was voor wat volgde. Lekker pijpen zonder condoom, en de balletjes werden. Iet vergeten 😉
Ze draaide langzaam haar slanke kontje naar mij waardoor ik haar poesje kon verwennen, Dit deed ik maar al te graag met mijn vingers en tong. Na een tijdje werd ze goed nat waardoor ik vermoed dat ze het graag had…
Dan werd het jasje aan gedaan en kwam ze op mij zitten en wipte lekker op en neer. Om het een beetje langer te rekken hield ik haar tegen en bepaalde zelf het ritme. Toen ik bijna zover was hebben we ons gedraaid en heb ik het afgewerkt zoals thuis. 😜
Daarna kon ik mij nog terug verfrissen in de badkamer en namen we afscheid met een zoentje. Een echt geile date met deze topper, zeker voor herhaling vatbaar. Ik moet eerst nog wel eens de menukaart lezen voor de supplementen, ik hou van oa. Prostaatmassage en dergelijke maar vind het een beetje vervelend dat je daarvoor moet bijbetalen. Vele meisjes doen dit spontaan bij de date.
 
Deze middag bij deze dame langsgeweest. Foto´s op hun site (https://www.prive-playhouse.com/) zijn real. Ze is wel iets ouder dan er staat (maar ik waag me niet om te schatten).
Heerlijk smal figuurtje. Allebei wasje gedaan en bed op. Helemaal geen probleem met tongzoenen. Ook PZC zoals ik het graag heb. En als ik haar kale kutje likte en vingerde wist ze niet waar kronkelelen van genot. Zo tijdje doorgedaan om daarna het jasje aan te trekken en heerlijk boven mij komen zitten. Tot de laatste druppel leeg.

Vlaamse meid die al enige tijd in het vak zit en weet wat een man wil.
Bedankt voor je recensie Eric, ik zet ze op m'n lijstje. Heeft ze ook een mooi snoetje?
 
Ziehier mijn telefoongesprek met "Playhouse Zulte" :

"Goeiemiddag. Zou ik even Tanja aan de lijn kunnen krijgen om een afspraak vast te leggen ?
- Tanja is er niet.
Oh. Komt ze nog vandaag ?
-Dat weten wij niet.
Komt ze morgen ?
-Dat weten wij niet.
Wanneer denkt U dat ze er wel nog eens zal zijn ?
- Geen idee."

Mijn conclusie : Tanja wordt er zoveel bevraagd, en telkens uitgekozen boven de andere vrouwen, dat ze haar liever niet zien verschijnen. Of er al zeker geen informatie over verstrekken. Laat staan haar aan de telefoon te laten komen.
 
Als daar iemand werkt die goed is, en veelklanten heeft, is daar andere dame die jaloers is, en die neemt meestal telefoon op. Die wil geen info Over dame geven. Was met Tanja ook zo, gevolg Tanja is er niet meer. Sfeer onder dames daar is ver Te zoeken Door 1 jaloerse vrouw.
 
Tanja destijds (ca. maart 2023) bezocht in Zulte.
Was toen dezelfde price setting als nu privé.
Begrijp effe de opmerking niet.
Tja, ik ben daar in augustus geweest en was toen minder, dacht 80€, nu is het daar 90€ voor een half uurtje. Wil hier ook niet verder op in gaan maar vind 100€ veel geld voor een half uur ☺️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan