Recensie Tantra Lilly Kapellen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
405
12/09/21
256
17
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/tantra-massage-3467750637.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een oude bekende bezocht.
Tantra Lilly, vroeger in Zandvoorde nog bij geweest. Werd vroeger al uitgebreid beschreven op oude site...

Een heel goede massage, heel sensueel en al van bij het begin het nodige teasen.. proper appartementje. op het einde een heerlijke lingam massage en zelfs even zalig pijpen zonder, ze weet als geen ander om je tot een spetterend orgasme te laten komen. Daarna nog een zachte gezichtsmassage terwijl ik aan het bekomen was.

Begin weer niet te vragen of er meer mogelijk is, respectvol aanraken schrijft ze in haar advertentie, maar daar heb ik bij een goede massage geen behoefte aan, daar zijn andere adresjes voor...

ik ga mijn ander massageadresje vergeten en Lilly gaat me de komende weken nog dikwijls terugzien... grrrrrrrr.
 
Lily deze week bezocht. Eerste wat me opviel was de zweetlucht in de massage-kamer, dat Lily's foto's van lang geleden moeten zijn en ze open deed in een soort huispak... Dat ging wel snel uit en ze ziet er op zich nog goed uit. Qua massage kan ze bij lange na niet tippen aan Luna in Essen. Die gaf echt tantra. Bij Lily is het eigenlijk een normale massage, naakt gegeven zonder verdere erotiek afgezien van een enkele keer met haar borsten aaien over je billen. De laatste 10min mag je omdraaien en de voorkant is alleen gericht op HE. Massage op zich is goed maar daarvoor ga je beter voor een paar uur naar een gewone massagesalon.
 
Ik denk het ook, had andere plannen die met covid vertraging opliepen. Het laatste jaar heeft ze enkel nog zaterdagen gewerkt. heb nog eens berichtje gestuurd maar geen reactie meer... blij voor haar dat haar plannen nu werkelijkheid zijn geworden...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan