Te jong voor te oud....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zit in de genen van een man denk ik . zelf zoek ik ook altijd naar max. 30 jarige en liefst nog wat jonger . Dat zal voor mij nooit veranderen .
Het oerinstinct van de man heeft er inderdaad mee te maken. De zoektocht naar een ideale vrouw waar nog alles perfect bij is, om zo voor een gezond nageslacht te kunnen zorgen.
Ik kan ook niet fantaseren over iets oudere vrouwen en er dus ook niet van genieten .wel jammer als je leest dat het merendeel van de vrouwen die singel zijn en op zoek zijn , boven de 40 zijn .
Je haalt hier twee dingen door elkaar. Genieten van seks, en de zoektocht naar een levenspartner waar je een liefdesrelatie kan mee opbouwen. Een wandelaar moet die twee altijd zeer goed van elkaar kunnen gescheiden houden.
Dat komt vaak door mannen zoals wij , die plichtsgetrouw graag op zoek gaan naar iets jongere vrouwen om ons voort te planten .
De ironie zit er dan in dat we zoeken naar jongere vrouwen als ideaal moedertje voor ons nageslacht, terwijl we in de betaalde sekswereld, zo dacht ik toch, in de regel niet van plan zijn om bij de dvp voor een nageslacht te willen zorgen :ROFLMAO:
 
Ik ben een hetero man en zou geen andere man kunnen bevredigen maar zo een knappe shemale daar twijfel ik nog over . Is zo een shemale in haar hoofd een vrouw met een leuk snoetje en mooie borstjes ??????Dan zou ik het durven te proberen . Maar is een shemale in zijn hoofd nog steeds een (omgebouwde) man met een zware stem , die met een dikke erectie naar mij zwaait , dan ga ik toch liever lopen .
Coco, ook lang geaarzeld. Nu is mijn ervaring als hetero een shemale die gewoon helemaal een meisje is, om te zien en te voelen. Word ook opgewonden van alles wat een meisje lekker vind, niks geen omgebouwde. Best bijzonder, en ook nog een lekkere piemel. Bevalt me goed als beginneling, twee keer bij haar geweest.
 
Ik ben zelf 37 maar ik voel me nog steeds 18, is meestal een goed teken jezelf jong voelen. Ik denk dat je dat ook hebt gevoelsmatig dan.
ik zou het niet weten..
heb zelf geen kinderen en ben gelukkig (voor mijn persoon althans)op tijd uit het huwelijksbootje gestapt..
kan me er iets bij voorstellen als je als vent een dochter hebt van 20 of 22 ,dat je dan het gevoel hebt dat dat te kort bij komt..alsof je sex hebt met je eigen kind ofzo
nogmaals ..vlak meiden van die leeftijd niet uit, toch zeker die uit Roemenie of Polen etc..die kun je niet vergelijken met het buurmeisje dat bij de Jumbo zaterdags achter de kassa zit.
eerder genoemde zijn +/-2000 km van huis in een vreemd land ,zitten dikwijls met vreemden in een huis ,waarschijnlijk opgegroeid met niks..
hebben sex met allerlei soorten mannen van bullebakken tot heren..
ga er maar aan staan..geef het je te doen..
die zijn anders dan jouw nichtje die een meltdown krijgt omdat haar net gemaakte Tik Tok filmpje niet wil laden.. ofdat haar Vespa niet wil starten..
die heeft een heel andere gebruiksaanwijzing..
ook krijg ik het gevoel dat veel mannen van middelbare leeftijd niet weten hoe ze met de jeugd om moeten gaan..
behandel ze als een kind,en je krijgt een kind..
op de bouw vroeger ook zo dikwijls meegemaakt ,gingen ze zo'n jong gastje lopen kleineren of voor lul zetten..na 2 dagen was het, of vollop vechten, of zo'n ventje werd een emotioneel wrak..
kwam ooit een uitvoerder aan mij vragen waarom mij het wel lukte om een ploeg van jonge gasten te laten werken en gemotiveerd te houden?
'als normale mensen behandelen en helpen als ze iets vragen ,in hun schoenen gaan staan ,(niet de jouwe met 20 jaar ervaring) ,moet je eens proberen ,dat kost verder niks ,Johan' was mijn antwoord..
 
1. Scenario 1: MMV trio met twee jongere mannen (20-30 of 35)
2. Scenario 2: MMV met een wat oudere man (50 en ouder) en een jongere man
3. Scenario 3: MMV met twee mannen (beiden van >45)

Als DVP heb ik liever scenario's 2 en 3 met een oudere man met meer ervaring 😊. Met MVV maken de leeftijden mij niet uit.
Hoi Luna,
Kan je jouw keuzes toelichten?
Waarom bv niet de twee jonge mannen en liever oudere?
 
Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd van een wandelaar ergens tussen 45-55, de gemiddelde leeftijd van een DvP is veel lager.

Je kan er gerust vanuit gaan dat het leeftijdsverschil (voor de meeste DvP's) geen groot probleem zal zijn. Hygiëne en voorkomen zullen, denk ik, een veel grotere rol spelen. Gewoon een keer proberen dus! Beter een mogelijke teleurstelling rijker, dan blijven zitten met de vraag "hoe zou het zijn geweest"

En jij hebt pas een paar jaar deze hobby? Beter te laat dan nooit 😂
;) ;)
 
Hoi Luna,
Kan je jouw keuzes toelichten?
Waarom bv niet de twee jonge mannen en liever oudere?
Ervaring zorgt in de meeste gevallen voor een leuk feestje 😊😊. Er zijn wel uitzonderingen waar de jongere mannen ook ervaren zouden kunnen zijn maar de kans dat je tegelijk twee jongere en ervaren mannen in bed kan krijgen lijkt me kleiner.
 
Ik was gisterenavond nog bij een raamdame thuis (gewoon koffiedrinken, ècht waar) en die had pijn in haar schaamstreek vanwege de vele schuimbekkende jonge "stieren" die ze het afgelopen weekeinde had moeten bedienen nadat de bedrijfssluiting door het kabinet was opgeheven.

Aan de andere kant: veel dames vertelden mij in de loop der jaren, dat "oudere heren" graag geziene gasten waren, mede vanwege hun vaak veel minder "doordouwen" - lichamelijk, maar ook soms geestelijk.

Dat deze heren meestal nog graag de coïtus wilden bedrijven, maar dat velen van hen daarbij zelden een orgasme bereikten. Dan moest er met de hand worden "voltooid" - en zelfs dat lukte niet elke keer.

Op oudere leeftijd wordt het jonge-stieren-klaarkomen blijkbaar niet altijd meer gezien als het ultieme doel van de seks. Maar blijven veel oudere mannen naar buiten toe pretenderen dat ...

Een andere kwestie is de "schoonheid" van de vrouw. Die is gedeeltelijk cultureel bepaald.

Zo vond men in bepaalde periode van de middeleeuwen tamelijk slanke vrouwen met "buikjes" en kleine borstjes ideaal, schilderde Rubens iets later bepaald geen uitgedunde vrouwelijke modellen - en zo voort.

Ik heb altijd een onderscheid gemaakt tussen "schoonheid" en "aantrekkelijkheid". Ik vind sommige vrouwen schitterend om te zien, maar niet per se seksueel "aantrekkelijk" en andere vrouwen niet echt "een plaatje", maar oh zo sexy ...

Die laatste "categorie" heeft mijn wandelvoorkeur, ongeacht de leeftijd. Want zij moeten méér bedienen dan alleen de ogen.

Nu zocht ik (en vond ik gelukkig) in een aantal steden werkende dames die óók nog "als persoon" boeiend zijn - weer ongeacht hun leeftijd. Een enkele zelfs interessant genoeg om zo nu en dan bij haar op de koffie te gaan.

Ik denk dat leeftijd (èn leeftijdverschil) net zo belangrijk is als het belang dat daaraan wordt gehecht - van "beide kanten". Soms groot. Soms klein tot géén.

Overigens: er was er maar één die ik zowel prachtig als sexy en ook nog uitermate boeiend vond, Maar toen sloeg het letale noodlot toe in ons huwelijk..
 
1. Scenario 1: MMV trio met twee jongere mannen (20-30 of 35)
2. Scenario 2: MMV met een wat oudere man (50 en ouder) en een jongere man
3. Scenario 3: MMV met twee mannen (beiden van >45)

Als DVP heb ik liever scenario's 2 en 3 met een oudere man met meer ervaring 😊. Met MVV maken de leeftijden mij niet uit.
'k Hou het zelf toch maar bij het MV scenario... maar doe m'n best voor twee!
 
Zelf ben ik nog niet zo oud, ik ben midden dertig, maar ik kan me niet voorstellen dat jonge dames van begin twintig ooit niét meer aantrekkelijk voor me zullen zijn. Tot nu toe is die aantrekking in ieder geval gebleven. Maar voor mij geldt ook wat iemand eerder in dit topic al zei: ik voel mij ook nog jong en kan goed met jongere mensen overweg.

Als je vreest dat je niet op je gemak zult zijn met een jonge meid omdat je denkt dat je er geen klik of chemie mee zou hebben, of dat je je er ongemakkelijk bij zou voelen, moet je het natuurlijk niet doen. Maar als je bezwaar is 'wat anderen ervan zouden vinden', zou je dat heel snel moeten laten varen. Het is jouw leven en jouw keuze, tenslotte. Je doet er niemand kwaad mee. Als een dvp je te oud vindt, zal ze dat wel laten weten. Maar volgens mij krijgen zij bezoek van heren van alle leeftijden, dus maak je daarover maar geen zorgen.
 
Ik ga naar een dvp voor de geile seks en niet om met haar een diepzinnig gesprek te voeren over de zin van het leven, de klimaatproblemen, de wereldeconomie. Daar heb ik een andere kring met mensen voor.
Dus waarom niet gaan voor seks met iemand van jouw fysieke voorkeur zonder daarbij te letten op de leeftijd?
Ik luister graag naar muziek en dan luister ik naar muziek die ik mooi vind, niet naar muziek waar ik niks aan vind.

Dus er is helemaal niks vreemds aan als ik eens naar een dvp ga die erg jong is. Kennelijk heb ik daar dan op dat moment behoefte aan. En morgen kan dat weer een ander type zijn.
Dus ik schaam mij er absoluut niet voor dat ik onlangs als 59 jarige man heerlijk heb liggen rollebollen met een 22 jarige meid. Ik heb haar vooraf netjes verteld hoe oud ik was en gevraagd of ze daar een bezwaar tegen had. Dat had ze niet, dus we hebben lekker geneukt en tijdens het beffen vooraf is ze keihard klaargekomen.

Greetzzz

Dick Head
 
Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.

Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.

Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.

Bedankt

Die leeftijd zegt wel veel, maar niet alles.

Vijftig plus en afgetraind, goed in vorm, leuk gekleed en uiterst verzorgd.
Of dik, ongeschoren en nooit sportend?

Die eerste groep zal voor veel meer DVP's acceptabel zijn dan de tweede.
 
Ik heb haar vooraf netjes verteld hoe oud ik was en gevraagd of ze daar een bezwaar tegen had. Dat had ze niet, dus we hebben lekker geneukt en tijdens het beffen vooraf is ze keihard klaargekomen.

Greetzzz

Dick Head
Je hebt gelijk met jouw stelling: je moeten je niets aantrekken van wat anderen er van vinden. Genieten is iets persoonlijks. Bovendien had je geluk: de perfecte actrice die je precies datgene voorspeelt waar je voor betaalt ;)
 
Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.
Ik heb een keer aan een 24-jarige dvp gevraagd hoe ze het vond om oudere klanten te hebben (ik was zelf 57, ben nu 58). Prima, vond ze: ze zijn meestal attenter, beleefder en meer ervaren, dus beter in bed dan jonge gasten. Sindsdien ben ik over mijn gêne heen en geniet ik onbekommerd van dates met vrouwen die iets van 30 of 35 jaar jonger zijn dan ik.
 
Ik snap eerlijk gezegd de commotie niet zo goed, rond dat leeftijdsverschil. Ik lees hier van mannen die zich generen om seks te hebben met een dvp in de leeftijd van hun dochter. Waarom dan? Dat meisje biedt toch aan diensten aan, en ze zal blij zijn met jouw sponsoring. Als zij zelf een probleem heeft met jouw leeftijd, zal zij het wel zeggen hoor.

En wat is er fout aan een groot leeftijdsverschil? De opmerking 'zo oud als mijn dochter' komt bij mij altijd wat over in een sfeer van 'je moet niet denken dat ik pedofiele neigingen heb of incest zou willen plegen'. Maar dat heeft er toch niets mee te maken. De meisjes zijn meerderjaring en ze zijn géén familie van jou. Er is dus geen schroom nodig om gebruik te maken van het aanbod. Als een wandelaar dan toch heiliger dan de paus wil zijn, dan zou ik eerder verwachten dat de talrijke wandelaars die in een relatie zitten, zich zouden schamen omdat zij zonder medeweten van 'moeder de vrouw' lekker naast de pot komen pissen. Maar nee, die schroom hoor ik zelden vernoemen. Dient de schroom tov jongere dvp's dan enkel om die wandelaar zijn geweten te sussen? Kijk, ik ga wel vreemd maar ik blijf van kinderen en familieleden af hoor.

Waarom is er dan nooit eens iemand die zegt dat hij als jonge gast bv problemen heeft met het neuken van een dvp in de leeftijd van zijn moeder? Of zijn er zo weinig wandelaars die een dvp verkiezen in die leeftijd van hun moeder, dat daarmee het ultieme bewijs geleverd is dat veruit de meeste wandelaars toch liefst op een jong meisje hun kunstjes gaan opvoeren?
 
Ik snap eerlijk gezegd de commotie niet zo goed, rond dat leeftijdsverschil. Ik lees hier van mannen die zich generen om seks te hebben met een dvp in de leeftijd van hun dochter. Waarom dan? Dat meisje biedt toch aan diensten aan, en ze zal blij zijn met jouw sponsoring. Als zij zelf een probleem heeft met jouw leeftijd, zal zij het wel zeggen hoor.

Waarom is er dan nooit eens iemand die zegt dat hij als jonge gast bv problemen heeft met het neuken van een dvp in de leeftijd van zijn moeder? Of zijn er zo weinig wandelaars die een dvp verkiezen in die leeftijd van hun moeder, dat daarmee het ultieme bewijs geleverd is dat veruit de meeste wandelaars toch liefst op een jong meisje hun kunstjes gaan opvoeren?
Dit laatste geldt voor mij. Elders op dit forum heb ik het volgende geschreven:
"Qua leeftijd maakt het ook niet zo veel uit maar laten we zeggen bij voorkeur minimaal 25 en niet ouder dan 45, want dan wordt het leeftijdsverschil met mijzelf dusdanig groot dat het ongemakkelijk kan aanvoelen."

Ik laat mij niet zo snel afschrikken door de leeftijd van de dame, voor zover ik die überhaupt al ken, maar ik heb wel gemerkt dat als de dame pak hem beet 20 jaar of meer ouder is dat zij het (ook) ongemakkelijk vindt om met mij seks te hebben. Ik heb al tweemaal meegemaakt dat er sprake was van een dergelijk leeftijdsverschil en de dame mij vrijwel onmiddellijk vergeleek met haar eigen zoon, ook al bleek die in beide gevallen nog wel een stuk jonger dan dat ik ben. Als een dame deze associatie heeft dan kan ik me voorstellen dat het voor ongemakkelijk aanvoelt en voor zover het andersom dan al niet ongemakkelijk was voor mij, werd het dat na deze vergelijking wel. Daarom ben ik ook iets selectiever geworden wat leeftijd betreft dan toen ik begon met wandelen.
 
@WCSabine Ik denk dat dit voortkomt uit het enorme stigma dat er in de maatschappij rust op oudere man/jongere vrouw verhoudingen. Het is zowat de laatste vorm van relaties die je nog openlijk mag bekritiseren of ridiculiseren, zonder dat je daarop veroordeeld wordt (sterker nog, vaak krijg je dan zelfs bijval). Dat hoef je bijv met same-sex relaties of interraciale relaties niet meer te proberen, dan word je (terecht) als haatdragend weggezet.

Maar negatieve oordelen over oudere mannen met jonge mannen, zonder die mannen en hun karakter en motivatie te kennen, wegzetten als vieze oude mannetjes die misbruik maken van naïeve jonge meisjes, dat mag nog steeds.

Ik denk dat de wandelaars waarover jij het hebt dat maatschappelijke stigma hebben geinternaliseerd en zijn gaan geloven dat het 'eigenlijk' niet deugt. Terwijl er uiteraard niets zo normaal en natuurlijk is als de seksuele aantrekking die een man van elke leeftijd voelt voor een aantrekkelijke jongedame. Dat is toch ons instinct, om het plat te zeggen.
 
Vandaar mijn andere optie: dat het er door de wandelaar bij verzonnen is. 😉

Oké, er zullen heus wel eens dvps klaarkomen tijdens hun werk, maar veel berichten hier moet je wel met een korreltje zout nemen; anders zou je nog denken dat iedereen een befkoning is of in het bezit van een gouden pik, gezien de grote hoeveelheden 'trillende, gillende, keiharde, overweldigende, waanzinnige, stomende' orgasmes zij de dames aan de lopende band zouden bezorgen. 🤭
Nou ja, er zijn wel mannen die er echt niks van kunnen inderdaad 😂 Ik probeer dan instructies te geven of zelf te masturberen in het slechte geval. Maar ik kom alleszins niet buiten zonder orgasme hoor. Betaald een orgasme kunnen krijgen is toch awesome hé. 😋 Maar zal vaak wel wat anders zijn bij anderen vrees ik.
 
Alle reden om alleen maar langere afspraken te accepteren toch? ;)
🙃ik ben bij een privehuis werkzaam en ze bieden ook afspraken van 30 en 45 mins aan. Ik kan wel deze weigeren maar ja, vanuit het standpunt van de klant kan ik wel begrijpen waarom hij voor de eerste keer 30 of 45 mins zou willen afspreken. Hij heeft nog steeds de optie te verlengen zolang ik beschikbaar ben.
 
Als 50+ heb ik totaal geen probleem om een veel jongere dvp op te zoeken, alhoewel een oudere dvp, 40+, me ook niet afschrikt. Ten minste als het plaatje klopt, want blijkbaar heb ik nogal hoge vereisten. Namelijk: nederlandstalig (bij voorkeur vlaams),niet roker, zelfstandig, geen siliconen en betrouwbaar. Wat ik wel heb is een ondergrens, ik zoek geen dvp's op onder de 21 jaar. De reden is, als je 18j bent ben je wel legaal volwassen maar ik heb zo m'n twijfels of ze er mentaal klaar voor bent. Want je moet eerlijk zijn, we zijn niet allemaal "brave huisvaders". Er wandelen ook gekken en beesten onder ons. Ik ben ook niet naïef dat er achter elke dvp wel één en ander schrijnend verhaal schuil gaat. Er is geen één meisje die naar haar moeder toestapt en zegt:" ik weet wat ik wil worden later, ik word pros..., prosti..., want, ik heb het opgeschreven haja, prostituee. De dame waar ik nu naar toe ga, is een paar jaar ouder dan m'n ondergrens, checkt aan al m'n vereisten, maar belangrijker, ze geeft me ook een goed gevoel.
 
Zorg in ieder geval dat de dame altijd minstens 18 jaar is! Want anders is het idd strafbaar! Voor de rest... ga ervoor zou ik zeggen.
Het is tenslotte zoals je zelf zegt... je fantasie uitleven. Uiteraard altijd met het respecteren van ieders grenzen.

Als ervaren oudere bedpartner kan het zelfs enorm verrijkend zijn als je een jonge vrouw haar eigen sexualiteit kan helpen ondekken. En dan bedoel ik natuurlijk NIET een snelle "vitrinewip" maar wel uitgebreid voorspel, oraal bevredigen en haar meer genot geven dan ze ooit voor mogelijk hield.
...en een hele nieuwe wereld gaat open...
Leuk woord: "vitrinewip". Vat een vluggertje in een raambuurt goed samen.
 
hey wandelaar hier ook een 55 plus ook net 2 maanden maar ik wissel het graag af een leuke lieve dvd van midden 20 is top voor geile spetterende sex een uurtje lekker genietenen weer wegwezen maar ik boek vaak dames die een stukje in de 30 zijn om wat meer dan sex alleen drankje jacuzzi goed gesprek en lekkere sex pak dan meestal 2 uur met alles erop en aan maar een mooie 20 plus dame zeker doen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.743
Berichten
733.199
Leden
33.753
Nieuwste lid
Sletkapje
Terug
Bovenaan Onderaan