Te jong voor te oud....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.

Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.

Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.

Bedankt
Er zijn genoeg jonge meiden die juist oudere mannen leuk vinden. Mijn vriendin date ook het liefst met oudere mannen. Haar wens is zelfs om eens intiem te zijn met een man van 70+ jaar. Dat lijkt haar heel leuk. Ik zou me dus niet ongerust maken over een groot leeftijdsverschil.
Nadeel is wel dat hun werkervaring wat minder zal zijn. Zeker als het geen professionele sekswerkers zijn.
 
Als je maar betaald kan alles. Kijk maar naar een meisje van 21 die met een vent van 80 trouwt.
Echte liefde...voorbeeld: denk dat als Wesley Sneijder loodgieter was hij echt nooit van zijn leven die Yolanthe getrouwd was..misschien cynisch maar zo is het. En zo is het met dvp's ook. Money talks.
 
Niet bij iedereen hoor Patrick. Ik heb mijn partner ontmoet tijdens mijn werk en woonde heeeeel erg snel bij hem en 16 jr later nog steeds gelukkig 🥰
Hij werkt fulltime en ik ben nog steeds sekswerker. Heb niet de looks of de leeftijd om financieel binnen te lopen met mijn werk, maar met 2 goeie salarissen samen kunnen we het prima rooien.
Tenslotte hoef ik niet onroerend goed te kopen in mijn thuisland 😄, maar hebben wel een mooi vakantiehokje en rijden geen koekblik.
 
Laten we met de feiten beginnen: de meeste dames in het vak zijn niet al te nauwkeurig met het bijhouden van hun leeftijd :)

Voor mij (ook al de 50 achter me gelaten) is het altijd wisselend. Wil ik ervaring dan kies is eerder de rijpere Latina MILF's, wil ik snoepjes voor mijn ogen, dan neem ik een dame rond de 20.

Maak ik me zorgen over het leeftijdsverschil? Nee, want na de seks gaan we weer onze wegen, en de dame en ik weten waar we mee bezig zijn.
 
Niet bij iedereen hoor Patrick. Ik heb mijn partner ontmoet tijdens mijn werk en woonde heeeeel erg snel bij hem en 16 jr later nog steeds gelukkig 🥰
Hij werkt fulltime en ik ben nog steeds sekswerker. Heb niet de looks of de leeftijd om financieel binnen te lopen met mijn werk, maar met 2 goeie salarissen samen kunnen we het prima rooien.
Tenslotte hoef ik niet onroerend goed te kopen in mijn thuisland 😄, maar hebben wel een mooi vakantiehokje en rijden geen koekblik.
Dat klopt maar je bent de uitzondering die de regel bevestigd. Het is ook niet erg dat mannen voor een jongere vrouw kiezen. Dat zit in de genen. De voortplantingsdrang en daar ben ik een voorbeeld van. Dat gaat makkelijker met een vrouw van 25 dan 50.
 
Grappig die reactie van @Patrick Was, heb zelf 0% voortplantingsdrang. Nu ik ouder wordt lijkt het mij best leuk als iemand mij in de toekomst komt opzoeken waarmee je een sterke band hebt. Veel bejaarden zien de hun kindere ook alleen bij de Lidl of zo.

Toevallig een veel jongere dame leren kennen die leeftijd echt niet belangrijk vindt, is maar slechts een 'getal'. Dat ze een zoontje heeft vind ik prima. Liever een leuk kind van een ander dan een lastig kind van jezelf, genoeg voorbeelden bij anderen gezien. Dan wil je echt niet meer neuken zonder condoom ...

Stigma van een jongere vriendin is groot, maar als het echt wat wordt dan weet ik waar ik het aan te danken heb en de mening van anderen interesseert mij niet, als zij het maar echt wil en haar zoonje mij acceoteert. Laatste wordt vast ook geen probleem.
 
Grappig die reactie van @Patrick Was, heb zelf 0% voortplantingsdrang. Nu ik ouder wordt lijkt het mij best leuk als iemand mij in de toekomst komt opzoeken waarmee je een sterke band hebt. Veel bejaarden zien de hun kindere ook alleen bij de Lidl of zo.

Toevallig een veel jongere dame leren kennen die leeftijd echt niet belangrijk vindt, is maar slechts een 'getal'. Dat ze een zoontje heeft vind ik prima. Liever een leuk kind van een ander dan een lastig kind van jezelf, genoeg voorbeelden bij anderen gezien. Dan wil je echt niet meer neuken zonder condoom ...

Stigma van een jongere vriendin is groot, maar als het echt wat wordt dan weet ik waar ik het aan te danken heb en de mening van anderen interesseert mij niet, als zij het maar echt wil en haar zoonje mij acceoteert. Laatste wordt vast ook geen probleem.
O ik ben misschien wel de laatste die over relaties wat kan melden maar ben wel een ervaringsexpert.
Ik heb een collega in de 50 al jaren single. Overgewicht ed. Zoals zoveel mannen op die leeftijd. Geen oordeel over. Prima gast. Drie jaar geleden via een datingbureau een Oekraïnse leerde kennen. Kostte hem al wat euro's. Prachtige vrouw van 29. Single geen kinderen. Ik ben op hun huwelijk geweest. Echt bloedmooie vrouw. Twee later gescheiden. Niet alleen is hij een illusie armer maar ook financieel. Nog steeds in de ziektewet. Overspannen...ik snapte hem maar haar ook wel. Ik bedoel Oekraïne...hij was haar ticket out these. Uiteraard ga ik hem dat niet vertellen en ook niet dat hij het niet had moeten doen. Maar wel een hele dure les. Vooral mentaal. Als je denkt dat het goed voelt ga ervoor. Ik heb altijd mijn bedenkingen daarover. Nogmaals ik ben niet het goeie voorbeeld van een relatie maar dat lag aan mij en niet aan mij exen. Gelukkig nog wel.goed contact met ze en ik heb er financieel niet onder geleden. En ik ga niemand zeggen hoe ze moeten leven. Ik zelf zou er nooit aan beginnen. Laat ik het zo zeggen een Beer is een van de slimste zoogdieren ter wereld. Net als wij een zoogdier zijn. De man komt alleen in beeld tijdens de paring. Heeft hij zijn oog op een vrouwtje die al jongen heeft zal hij die proberen te doden. Kindermoord en dan de moeder bevruchten...wreed? Nee dat is hoe ze zijn. Leeuwen ook. Wij zijn ook zoogdieren.
 
@Patrick Was pas nou op jongen haha zometeen krijg je iemand hier zover dat die in touch komt met zijn dierlijke zelf en dat van oorsprong natuurlijke doch niet bepaald maatschappelijk geaccepteerd gedrag gaat vertonen ;)
 
@Patrick Was pas nou op jongen haha zometeen krijg je iemand hier zover dat die in touch komt met zijn dierlijke zelf en dat van oorsprong natuurlijke doch niet bepaald maatschappelijk geaccepteerd gedrag gaat vertonen ;)
Nee dat zeg ik niet. Alleen dat bepaalde zoogdieren dat soort natuurlijk gedrag vertonen.
Je snapt de essentie van mijn reactie niet en je pikt er een zinnetje uit. Ik zeg alleen dat je echt 100 keer zou moeten nadenken voordat je aan je veel jongere vrouw gaat beginnen al dan niet uit de prostitueesector. Zeker een jonkie met een kind. Leuk hoor als je een klikt ook met de kleine.
Maar die komen in de puberteit en dan krijg je hoe dan ook wel eens herrie mee. Ontkom je niet aan. Zeg er wat van en het antwoord is: je bent mijn vader niet. Zo gaat het. En dat weet ik 100%
En ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er heel goed over na.
 
Nee dat zeg ik niet. Alleen dat bepaalde zoogdieren dat soort natuurlijk gedrag vertonen.
Je snapt de essentie van mijn reactie niet en je pikt er een zinnetje uit. Ik zeg alleen dat je echt 100 keer zou moeten nadenken voordat je aan je veel jongere vrouw gaat beginnen al dan niet uit de prostitueesector. Zeker een jonkie met een kind. Leuk hoor als je een klikt ook met de kleine.
Maar die komen in de puberteit en dan krijg je hoe dan ook wel eens herrie mee. Ontkom je niet aan. Zeg er wat van en het antwoord is: je bent mijn vader niet. Zo gaat het. En dat weet ik 100%
En ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk er heel goed over na.

Oww ik snap je verhaal wel hoor, maar jij snapt blijkbaar niet dat mijn reactie -dacht ik overduidelijk- een grapje was, wat ik zelfs extra benadrukte met een knipoog
 
Als je 'op leeftijd' bent en je wilt een meid van rond de twintig, dan doe je dat toch gewoon....jij betaalt voor de date en kiest dan de voor jouw aantrekkelijkste optie. Uiteraard heeft de dame het volste recht om je af te wijzen, daar moet je ook nooit moeilijk over doen. Loop dan gewoon door en ga voor een ander. Hoe simpel kan het zijn?
 
Ik pak tegenwoordig gewoon alles, voorheen zat ik wel met hetzelfde probleem maar die schroom heb ik van me af kunnen zetten. Uiteindelijk willen de dames geld verdienen jij wilt een geile middag. Ik denk er verder niet meer over na, als ik ergens ben en een vrouw nodig heb dan kijk ik wat er in de buurt te doen is, leeftijd maar daarbij voor mij niet meer uit. Moet zeggen dat ik nog nooit ergens geweigerd ben (61 jaar) en me heerlijk vermaak.
 
Uiteraard! Ik probeer altijd vriendelijk en correct te zijn, maar sommige dvp hebben nu eenmaal een rotkarakter... . Op naar de volgende dan maar
Precies😉 ik ben altijd vrij gevat en een clown ...de meeste waarderen dat....maar af en toe kom idd bij een chaggerijn waar geen land mee te bezeilen is...dan inderdaar op naar de volgende 😋
 
Precies😉 ik ben altijd vrij gevat en een clown ...de meeste waarderen dat....maar af en toe kom idd bij een chaggerijn waar geen land mee te bezeilen is...dan inderdaar op naar de volgende 😋
Idd. Dan maak ik er een sport van om zonder nog een woord te zeggen zo vlug mogelijk buiten te zijn. Ze kijgt zelf de kans niet meer om nog een zin te zeggen. :ROFLMAO:
 
Ik ben 75 en nog behoorlijk potent (met dank aan de blauwe vrienden). De dames van mijn keuze ontvangen me met plezier! 1. omdat ze van me weten dat ik ze met respect behandel, 2. omdat ze weten dat ze niet afgeragd worden. Ze verkopen een illusie, tijdens de seks laten ze steeds merken hoe lekker ze het vinden en ik geloof dat dan helemaal. Dat is de droom die ze verkopen. En vaak krijg ik een complimentje over de hoeveelheid zaad die ik in het rubeer geschoten heb, ook al zijn het maar een paar druppeltjes. Dat is het spel, en ik speel het met plezier mee. En als ik de deur achter me dichttrek is de droom voorbij en stap ik weer in de gewone wereld. De dames met wie ik op deze manier de beste ervaring heb, zitten allemaal op de Doub en zijn Latina's. Sandra, Betina, Jazmin, en de zusjes Mary (Maria) en Azul, geweldige vrouwen!! Het behagen zit de (goeie, veelal wat oudere) Latina's in de genen. En zo hoop ik nog jaren door te gaan!!!
 
ik was 21 toen ik met milfs / rijpere vrouwen (geen DVP's) begon te seksdaten. sommige hadden inderdaad met de leeftijd van eind 50 / begin 60 mijn moeder wel kunnen zijn. maar dat is nou eenmaal mijn voorkeur. raak gewoon enorm opgewonden van oudere vrouwen. juist dat leeftijdsverschil maakt het best wel spannend
 
Ik denk dat wij die droom allemaal hebben een lekker jonge dame rond de 20-21 ik ben ook al veel ouder maar droom daar ook van maar de stap nemen bang om afgewezen te worden en ze je uitlachen van wat kom je doen oudje 🫢😑maar het lijkt mij wel spannend om met zo'n jonge vrouw in bed te liggen
 
Ik denk dat wij die droom allemaal hebben een lekker jonge dame rond de 20-21 ik ben ook al veel ouder maar droom daar ook van maar de stap nemen bang om afgewezen te worden en ze je uitlachen van wat kom je doen oudje 🫢😑maar het lijkt mij wel spannend om met zo'n jonge vrouw in bed te liggen
Waarom bang zijn voor die stap te wagen ? Zolang de dame jou aanvraag accepteert is er toch geen probleem 😉 ik zelf ben 40 en bezoek ook dames die 20 jaar jonger zijn hoor en er is nog nooit op mij neergekeken hoor omwille mijn leeftijd ze hebben zelfs graag een iets oudere ervaren man hoor
 
Dankje wel maar ik ben nog n paar jaartjes ouder 🫣65jaar begrijp je dat is een paar stappen verder en denk moeilijker maar dromen ervan mag de dvp zullen er toch anders tegen aan kijken denk 🤔 ik ben wel een netten spontanen man en heb respect voor de dames
 
Waarom bang zijn voor die stap te wagen ? Zolang de dame jou aanvraag accepteert is er toch geen probleem 😉 ik zelf ben 40 en bezoek ook dames die 20 jaar jonger zijn hoor en er is nog nooit op mij neergekeken hoor omwille mijn leeftijd ze hebben zelfs graag een iets oudere ervaren man hoor
Inderdaad zal het toch een maal moeten wagen goed advies👍😄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan