Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je een link naar deze site? Ga in februari naar Phuket. Vlucht en hotel reeds geboekt, maar ga nu wel wat hulp nodig hebben met de verdere procedure.

Dezelfde pagina, maar Sandbox program selecteren. 7 nachten boeken in een SHA Extra+ of AQ hotel, samen met jouw tests en transport. Nadat jouw test na het landen een negatief resultaat opgeleverd heeft, kan je u vrij bewegen over het eiland. Wel steeds overnachten in dit hotel. Na de 7 dagen én een nieuwe negatieve PCR test, kan je naar een ander hotel/provincie reizen.

Controleer wel steeds of er eventuele restricties zijn tussen provincies.

 
Heb je al een Thaipass/QR dan kun je nog gewoon Thailand in, ook na 4 januari en ook na 10 januari.
Wel komt er een extra PCR test bij die je op dag 7 moet doen.
Heb je geen ThaiPass/QR dan heb je nog tot 18:00 (NLtijd - 24:00 Thaitijd) vandaag om hem te regelen.
Daarna worden geen aanvragen meer in behandeling genomen.
4 januari worden deze regels weer opnieuw bezien. Kan dus weer open gaan, of juist strenger worden.... En natuurlijk kunnen in de tussentijd alle regels weer herzien worden.
 
Heb je al een Thaipass/QR dan kun je nog gewoon Thailand in, ook na 4 januari en ook na 10 januari.
Wel komt er een extra PCR test bij die je op dag 7 moet doen.
Heb je geen ThaiPass/QR dan heb je nog tot 18:00 (NLtijd - 24:00 Thaitijd) vandaag om hem te regelen.
Daarna worden geen aanvragen meer in behandeling genomen.
4 januari worden deze regels weer opnieuw bezien. Kan dus weer open gaan, of juist strenger worden.... En natuurlijk kunnen in de tussentijd alle regels weer herzien worden.
Na 10 Januari is dus helemaal niet zeker. Nieuwe maatregelen worden herzien op 4 Jan, dan zal er meer duidelijk worden voor de periode na 10 Jan.
 
Heb je al een Thaipass/QR dan kun je nog gewoon Thailand in, ook na 4 januari en ook na 10 januari.
Wel komt er een extra PCR test bij die je op dag 7 moet doen.
Heb je geen ThaiPass/QR dan heb je nog tot 18:00 (NLtijd - 24:00 Thaitijd) vandaag om hem te regelen.
Daarna worden geen aanvragen meer in behandeling genomen.
4 januari worden deze regels weer opnieuw bezien. Kan dus weer open gaan, of juist strenger worden.... En natuurlijk kunnen in de tussentijd alle regels weer herzien worden.
Maar het Phuket Sandbox systeem zou wel worden behouden? In principe kan dat (voorlopig) wel nog?
 
Alleen de Phuket Sandbox schiet nog over, maar dan wel met de beperking dat je 7 dagen op Phuket moet blijven. Op zich is dat geen straf, maar verwacht er niet teveel van.
Ondanks dat ik al eerder in Phuket was en normaliter nooit 2x naar dezelfde plek ga overweeg ik het toch. De behoefte om echt ff een tijd helemaal ergens anders te zijn is groot bij me.
Ik lees her en der wat verhalen en heb ook wat mensen online gesproken die er nu zijn en het is bijvoorbeeld op Bangla road best weer levendig. Niet zo hysterisch druk als voor covid, maar dat vind ik niet erg. Er schijnen stukken minder Russen en Indiërs te zijn en daar werd ik vaak juist helemaal niet blij van.

De natuur is daar ook best ok, bovenaan Phuket island heb je een national park, dus ik kom denk ik echt wel aan mijn trekken.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik in November in Phuket was, was Bangla Road wel levendig.

Maar:
  • Enkel de kleinere "open air" bars en eetgelegenheden waren open. Alle grote bars en disco's waren (nog) dicht.
  • Wat het personeel van deze bars betrof: eerder het oudere segment (30+) was aanwezig. Hier en daar een twintiger gespot, maar dat was een zeldzaamheid.
  • Massage shops: ongeveer de helft open en ook hier eerder meer "ervaren" personeel.
  • De grote soapie "Christin Massage": gesloten.
  • De winkelcentra JungCeylon en Central Plaza: gesloten en leeggemaakt.
Ik heb me in Pa Tong niet verveeld, maar dat was wel voor een groot deel te danken aan de Thaise vriendin ;).
 
Laatst bewerkt:
Yep ik zit het ook met spanning af te wachten. Zag het op ollekebolleke en thailandblog vanochtend.
Daar gaan 3 weken "verplichte" vakantie down the drain.
En thuisblijven... Tja hier helemaal alles gesloten.
Dan gaan we dit jaar maar zonnepanelen/isoleren kopen en installeren in die weken.
Ben je in ieder geval nuttig bezig. 😁😁
 
Wel, zo bijzonder is het niet. Tenzij je natuurlijk voor Aziatische dames een bijzondere voorkeur hebt.

De grote aantrekkingskracht is waarschijnlijk dat sex voor de meeste Thaise dames niet iets "bijzonders" is en dat prostitutie er niet het sociale odium heeft dat het in veel andere landen heeft. Dus het is eenvoudig en relatief goedkoop om in Thailand sex te hebben.

Maar het wil ook zeggen dat sex er meestal eerder simpel "recht op en neer" is. Uitzonderingen niet te na gesproken, natuurlijk.
 
De grote aantrekkingskracht is waarschijnlijk dat sex voor de meeste Thaise dames niet iets "bijzonders" is
euhh wel eens in de Isan geweest? En daar gepoogd buiten de grote steden om en hun massagesalons seks te hebben met een vrouw?
Ik denk dat je mening misschien opgaat voor de geile buurten in BKK, Pattaya, Phuket en CNX en misschien een paar andere steden. Maar representatief voor het grootste deel van Thailand is het mijns inziens niet. Je hebt niet eenvoudig seks met de gemiddelde Thaise vrouw. Schaamte voor de familie en de buurt spelen enorm mee, angst voor hoer aangezien te worden, de eer enz...

Net als het simpele "recht op en neer" wat je noemt, ik heb met een zestal Thaise dames (die niet professioneel in de business zaten) vakanties mogen doorbrengen en geen van allen voldeden hieraan. Eerder omgekeerd. Ondanks weinig ervaring, zeer actief om te proberen hun partner te verzorgen. Niet dat dat representatief zal zijn voor de gemiddelde Thaise dame, maar stellen dat ze simpel recht open neer gaan is vast ook niet wetenschappelijk onderbouwd. ;)
 
Report terplaatsen :)
De reis verliep heel vlot enkel 10 keer achter al de papieren gevraagd wat raar is want als je een Thai pass hebt dan is het toch logisch dat alles in orde is
11 u wachten op uitslag pcr of 1500 bhat bij betalen dan heb je hem op 5 u
Eerste avond in Bangkok nana en Soi cowboy is gene vette
Soi 7 nieuw complex was volledig open en druk om 23 u gesloten ook straat barren aanwezig en die laat openblijven
Vandaag wat rondgewandeld en toch veel dicht ook veel verdwenen (7elven,massage,bars..)hotels zijn wel goedkoper geworden maar gisteren eerste avond en 250€ armer :cautious:zal maar naar pattaya gaan morgen
 
En swiss air sucks
Slechte bediening,niet vriendelijk en maar 2 pinten dan kreeg je niets meer (en nee ik was niet dronken ;))
Qutar en emirates blijven de beste alleen al om de jonge vriendelijke stewardessen tegenover oude onvriendelijke zure wijven bij Swiss en Brussel airlines
 
En swiss air sucks
Slechte bediening,niet vriendelijk en maar 2 pinten dan kreeg je niets meer (en nee ik was niet dronken ;))
Qutar en emirates blijven de beste alleen al om de jonge vriendelijke stewardessen tegenover oude onvriendelijke zure wijven bij Swiss en Brussel airlines
Schenken Qatar en Emirates dan alcoholische versnaperingen? 🤔

Swiss heb ik de laatste keer, op de terugreis gehad. En lange vliegreis, is voor mij altijd een moment, om slaap in te halen. Ook de stewardozen van Swiss respecteren dat.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel zit ik in pattaya
Hier is er al een verandering in de regels
Als je alcohol wilt drinken moet je elke 72 u sneltest laten doen enkel dan mogen ze je alchohol serveren :oops:
Je mag altijd naar de bar maar als je geen test doet mag je geen alcohol drinken enkel water of cola :rolleyes:
emn ik hoor met van de manager van TANTRA dat het nu een restaurant is geworden? hahahaha
 
Momenteel zit ik in pattaya
Hier is er al een verandering in de regels
Als je alcohol wilt drinken moet je elke 72 u sneltest laten doen enkel dan mogen ze je alchohol serveren :oops:
Je mag altijd naar de bar maar als je geen test doet mag je geen alcohol drinken enkel water of cola :rolleyes:
Hier hebben wij wat aan bedankt...het beste kan je iets vernemen van medeloper die er is.
Zijn toch cruciale dingetjes die voor mij besluiten om al dan niet te boeken.
Kan je ook zeggen hoe het met de clubs en bars in soi diana is ,,zijn die open is er drukte en zijn de oude clubs er nog.zoals kink, champagne bar,,queensclub...thanks
 
@Volmer denk even aan je leestekens. Maakt het verhaal beter te begrijpen.
Maar om je vraag te beantwoorden. De gogobars zijn dus nog steeds DICHT en hooguit open vermomd als restaurant (zie Tantra voorbeeld).

KINK/Champagne/Queen etc zitten trouwens niet Sio Diana maar LK Metro ;)
 
Oke ik zal er om denken....trouwens LK Metro en soi diana en Soi Buakhao is voor mij 1 gebied want het staat in verbinding met elkaar.
Maar goed zolang dat niet open is ga ik er niet heen.
 
Al de bars zijn nog niet open denk 40/50%.
Op Soi 6 zijn er weinig open ,tree town zijn ze bijna allemaal open .
Maar verhouding meisjes/mannen zit nog niet goed ik denk 1/5 en niet zoveel knappe meisjes
Heb met een manager van illusion Soi 6 gepraat (Belg)en hij vertelde dat iedereen problemen heeft met vrouwen te vinden.
Ook medewandelaars klaagde hierover .
 

 
Terug
Bovenaan Onderaan