Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
KLM is eigenlijk helemaal niks. Geen echte comfort, geen gevoel van luxe, geen gastvrijheid of goede service, slecht voedsel en dan ook nog stewardessen die pijn doen aan je ogen. Ik weet dat ze er niet zijn voor mijn genot, maar ze wrijven het er wel heel erg in met die bejaarde en/of morbide obesitas worsten gewurmd in blauwe mantelpak.

Mag ik vragen, hoe vaak heeft u een stewardess geneukt op een vlucht hoog in de lucht? Grappig bedoeld natuurlijk, ik wil er mee zeggen dat de 'staat' van de stewardessen dus volstrekt onbelangrijk is. Slecht voedsel? Ben ik het niet mee eens. Zat van de week nog bij Emirates in een A380, waar ik ben fan van ben en het was dit keer ook niet te pruimen.

Ik kies een airliner op basis van vluchttijden en dagen. Ik wil in zo'n ding zitten als het mij uitkomt. Ik kies niet op basis van lekkere stewardessen (waar je dus niets aan hebt) niet op basis van eten (het zijn geen vliegende restaurants) of andere secondaire kenmerken.

Mijn voorkeuren (met stopover):
- Emirates
- Qatar
- Etihad

Zonder stopover:
-KLM (premium)

Ik woon (helaas) op 10 min van Schiphol. Dus Düsseldorf of Brussel is geen optie..
same here... ik ga niet eerst 2-3 uur met de trein rijden om 100,- te besparen.

Wat is er mis met air India,? Ken het niet
Ik heb het nu 1x gedaan, maar vond het eten slecht, de helft van alle screens deden het niet en enorm veel overlast van die indiërs (heb niks tegen Indiërs maar was gewoon veel te veel lawaai om je heen)

Mag ik vragen, hoe vaak heeft u een stewardess geneukt op een vlucht hoog in de lucht? Grappig bedoeld natuurlijk, ik wil er mee zeggen dat de 'staat' van de stewardessen dus volstrekt onbelangrijk is

Nooit in de lucht, wel een handjevol keren op grondniveau. Hoe vaak heeft u een bord steak met frites geneukt in een restaurant? Ik mag hopen ook niet zo vaak, maar alsnog denk ik dat de meeste mensen liever een mooi opgemaakt bord zien dan een bord waar alles op gesmeten is en je oude olie ziet.

Voor jou is een stewardess die er presentabel uitziet bijzaak, en dat is het voor mij ook hoor. Echter ik heb de keuze, en bij andere airlines zitten ze strak in pak, zijn ze niet ouder dan mijn oma en glimlachen ze met goede service. Dat is een fijn gevoel voor een vlucht van een halve dag lang. Bij de KLM is het duidelijk dat ze vooral heel erg graag doen alsof de luchtserveersters een technische baan hebben bij de IT backoffice die het vooral heel vervelend vinden om service te verlenen, en dat ben ik niet met de KLM eens.

Slecht voedsel? Ben ik het niet mee eens. Zat van de week nog bij Emirates in een A380, waar ik ben fan van ben en het was dit keer ook niet te pruimen.

Dat kan. Smaken zullen altijd verschillen en je kan ook een slechte dag hebben. Echter staat Emirates toch opvallend vaak in de top gewaardeerde vlucht maaltijden. Zo hebben ze vorig jaar ook weer de nummer 1 spot in de Global Tastemaker Awards gewonnen. KLM? Tja, zelfs jij geeft niet aan dat KLM goed was, maar enkel dat je teleurgesteld was bij Emirates.. Zegt ook genoeg.

Ik kies een airliner op basis van vluchttijden en dagen. Ik wil in zo'n ding zitten als het mij uitkomt. Ik kies niet op basis van lekkere stewardessen (waar je dus niets aan hebt) niet op basis van eten (het zijn geen vliegende restaurants) of andere secondaire kenmerken.

Dat zullen de meeste mensen doen. Daarom zijn het ook secundaire voorwaarden, niet primaire. Als de keuzes op basis van prijs, vluchttijden en dagen min of meer hetzelfde zijn, dan komen deze voorwaarden om de hoek kijken. En als dat het geval is, hoef ik niet eens na te denken, dan wordt KLM overgeslagen. Maar andere mensen mogen absoluut een andere keuze maken, graag zelfs. Concurrentie is een groot goed.

Na jaren twijfelen toch eindelijk 3 weken Thailand geboekt als solo reiziger eind november/begin december 25. Eerst 5 dagen Bangkok, hotel Solitaire en daarna Pattaya voor 16 dagen, hotel Altera.
Ondertussen al wat research gedaan en alle threads al gelezen maar was altijd in de veronderstelling dat je de dames (zoals hier in onze landen) op voorhand betaald voor ST of LT.
Begin nu meer en meer te lezen en vids te zien op YT dat je pas achteraf na de sex betaald. Is dit voor alle working girls zo? Ook freelancers, gogo's, etc? Uiteraard betaal je bij bargirls de barfine eerst, als je ze meeneemt.
"Afterpay" lijkt sowieso wel beter voor ons, zo weet je dat ze min of meer haar best gaat doen en dat ze niet sneller weg is dan afgesproken.
Iemand hier nog tips and tricks in?

De dames in Thailand betaal je inderdaad pas na het werk wat ze voor je gedaan heeft. In mijn geval dus 1.000 baht NA st of 2.000 baht in de ochtend NA een lt. Sommige dames spreken lt met je af en proberen dan na de seks toch er een st van te maken. De smoesjes die ze dan gebruiken zijn heel verschillend. Geef dan gewoon de st prijs.

Na jaren twijfelen toch eindelijk 3 weken Thailand geboekt als solo reiziger eind november/begin december 25. Eerst 5 dagen Bangkok, hotel Solitaire en daarna Pattaya voor 16 dagen, hotel Altera.
Ondertussen al wat research gedaan en alle threads al gelezen maar was altijd in de veronderstelling dat je de dames (zoals hier in onze landen) op voorhand betaald voor ST of LT.
Begin nu meer en meer te lezen en vids te zien op YT dat je pas achteraf na de sex betaald. Is dit voor alle working girls zo? Ook freelancers, gogo's, etc? Uiteraard betaal je bij bargirls de barfine eerst, als je ze meeneemt.
"Afterpay" lijkt sowieso wel beter voor ons, zo weet je dat ze min of meer haar best gaat doen en dat ze niet sneller weg is dan afgesproken.
Iemand hier nog tips and tricks in?

Allereerst alvast heel veel (voor)plezier. Solitaire in BKK is een heel fijne keuze. Aan de (rustige) achterkant van Soi 11, maar toch wel wel dichtbij de drukte. O.a. van Nana en Soi Cowboy.
Mijn tip is om gewoon die 3 weken te gebruiken waar je voorkeur naar uit gaat. Daar kom je alleen achter als je het gaat ervaren. Beerbars? Gogo's? Freelancers oppikken uit clubs? ThaiFriendly leegtrekken? Soapy's? Etc etc.

Nog 1: inderdaad de barfine vooruit betalen, maar de kosten voor de dame zeker niet. Mocht het door mamasan voorgesteld worden gewoon weigeren en melden dat zij degene is die het de dame mag gaan melden dat de barfine niet doorgaat. Mamasan kiest direct eieren voor haar geld :)

Oh en niet verliefd worden haha. Of juist wel natuurlijk haha. Sommigen houden de 3 day rule aan, niet meer dan 3x dezelfde dame achter elkaar meenemen. Het is voor mij niet bewezen dat dit risicovol is om verliefd te worden.
Dit klopt ,mij 2 keer laten vangen in massage salon door op voorhand te betalen en service trekte op niets .
Enkel soapy massage of blowjob bar is op voorhand betalen .
Door schade en schande wordt je wijs Ben. Is mij ook gebeurt, vaak zat zelfs. Leergeld, kan er achteraf altijd om lachen :)

@Walker je kan 61 paginas lezen en nog tig fora. Maar geloof me je kan je geestelijk niet voorbereiden op Pattaya...
Je komt altijd in situaties terecht dat je denkt "uhm..."
vandaar dat er dus een line-groep inmiddels is met leden van dit en een ander forum.

Voorbeeldje? Maatje van me is in Pattaya met 20+ ervaring en dame van een agogo "slaapt" spontaan in zijn hotelkamer (probeert dus onder sex uit te komen). Tja op dat moment wil je niet een berichtje posten maar DIRECT antwoord qua "help wat nu")

Daarnaast moet je ook "jouw" BKK/Pattaya ontdekken. Wat ik leuk vind hoef jij nix te vinden en vs. Vorig jaar forumlid ontmoet (naam kwijt, aardige gast) maar wij hebben een ander "ritme"

Voor Pattaya kan je dus het beste de eerste paar dagen gewoon de stad verkennen (Ga naar soi 6/7/8, LK, Bakou, Walking street etc) en kijk wat jij leuk vind.

In ieder geval altijd een paar basis regels;
1. Vertrouw NIEMAND (man/vrouw/thai/farang whatever). Bijna alles en iedereen heeft wel een verborgen agenda
2. Iedereen liegt!

Dus nee, ze houdt niet echt van je. En nee ze heeft niet echt geld nodig voor x en nee op whatever. Hou er rekening mee. Je gaat naar een adult DisneyLand. Disneyland. Het is niet de echte wereld zeg maar. En natuurlijk wil elke dame langer blijven bij een klik! (scheelt nieuwe klant zoeken). En nee.. OOK als je echt klik hebt en "Maar ze vroeg niet eens geld" -> She is playing the long game (visa, sponsor of whatever).

oke dit klinkt cynisch maar is (helaas) wel in 99% van de gevallen de situatie...

De 3-day rule komt hier ook beetje vandaan. hou het ZAKELIJK. Als je teveel tijd doorbrengt met dezelfde dame kunnen er toch gevoelens gaan opspelen (begin van de ellende)

En ja gezond verstand is handig maar de meeste vergeten dat toch als ze er zijn :)

Oh en voor je budget? Bedrag dat je nu in je hoofd hebt? Verdubbel dat maar... Je geeft toch vrij makkelijker meer THB uit dan je denkt.. en Ladydrink? 6 euro maar 230THB voelt goedkoper. Dat idee..

@Walker je kan 61 paginas lezen en nog tig fora. Maar geloof me je kan je geestelijk niet voorbereiden op Pattaya...
Je komt altijd in situaties terecht dat je denkt "uhm..."
vandaar dat er dus een line-groep inmiddels is met leden van dit en een ander forum.

Voorbeeldje? Maatje van me is in Pattaya met 20+ ervaring en dame van een agogo "slaapt" spontaan in zijn hotelkamer (probeert dus onder sex uit te komen). Tja op dat moment wil je niet een berichtje posten maar DIRECT antwoord qua "help wat nu")

Daarnaast moet je ook "jouw" BKK/Pattaya ontdekken. Wat ik leuk vind hoef jij nix te vinden en vs. Vorig jaar forumlid ontmoet (naam kwijt, aardige gast) maar wij hebben een ander "ritme"

Voor Pattaya kan je dus het beste de eerste paar dagen gewoon de stad verkennen (Ga naar soi 6/7/8, LK, Bakou, Walking street etc) en kijk wat jij leuk vind.

In ieder geval altijd een paar basis regels;
1. Vertrouw NIEMAND (man/vrouw/thai/farang whatever). Bijna alles en iedereen heeft wel een verborgen agenda
2. Iedereen liegt!

Dus nee, ze houdt niet echt van je. En nee ze heeft niet echt geld nodig voor x en nee op whatever. Hou er rekening mee. Je gaat naar een adult DisneyLand. Disneyland. Het is niet de echte wereld zeg maar. En natuurlijk wil elke dame langer blijven bij een klik! (scheelt nieuwe klant zoeken). En nee.. OOK als je echt klik hebt en "Maar ze vroeg niet eens geld" -> She is playing the long game (visa, sponsor of whatever).

oke dit klinkt cynisch maar is (helaas) wel in 99% van de gevallen de situatie...

De 3-day rule komt hier ook beetje vandaan. hou het ZAKELIJK. Als je teveel tijd doorbrengt met dezelfde dame kunnen er toch gevoelens gaan opspelen (begin van de ellende)

En ja gezond verstand is handig maar de meeste vergeten dat toch als ze er zijn :)

Oh en voor je budget? Bedrag dat je nu in je hoofd hebt? Verdubbel dat maar... Je geeft toch vrij makkelijker meer THB uit dan je denkt.. en Ladydrink? 6 euro maar 230THB voelt goedkoper. Dat idee..
Helemaal mee eens.
Ze vroeg niet eens geld. Nou, de dames in Pattaya komen echt niet voor het strand van Isaan naar Pattaya. Ze zijn er om geld te verdienen. Een lange afstandsrelatie is dan ideaal. Sommigen hebben 4 of 5 sponsors.
Dit klopt ,mij 2 keer laten vangen in massage salon door op voorhand te betalen en service trekte op niets .
Bij een soap massage betaal je eigenlijk een soort barfine en de dame krijgt hiervan haar gedeelte. Dit systeem gebruikt men ook in Angeles City. Daar betaal je aan de bar bijvoorbeeld 6.000 peso vooraf waarvan de dame een deel krijgt. Kun je bij goede service natuurlijk nog wel een extra tip aan haar geven.

Laatst bewerkt:
Ze vroeg niet eens geld. Nou, de dames in Pattaya komen echt niet voor het strand van Isaan naar Pattaya.
Ben niet vaak in Pattaya geweest, vaak was dat ook maar voor een paar dagen, vanuit Bangkok.
Maar ik heb destijds in mijn jongere jaren, nog wel eens een dame uit de Marine Disco meegenomen, die absoluut geen geld wilde. Maar ik was toen een jonge man van 28, met blonde lokken.
Doorgaans, maar dit terzijde ben ik over het algemeen niet zo gecharmeerd van de dames uit de Isaan.
Een lange afstandsrelatie is dan ideaal. Sommigen hebben 4 of 5 sponsors.
vaak een heel gepuzzel voor de dames, stel je voor dat ze allemaal tegelijk komen.

Zouden wij in Nederland ook moeten doen. Je laat haar eerst het geld zien en zegt dat je haar na de daad betaalt. De service zal zo op vooruit gaan omdat ze weet dat ze moet presteren en afwerken geen optie meer is.

Ik heb me vorig jaar ook laten vangen door een grietje van een bar in Myth Nights. Geweldig voorspel in de bar en op de kamer, na betaling, plots niets meer mogelijk, zelfs geen blowjob, enkel wat getrek. Weer een les rijker.

Terug
Bovenaan Onderaan