Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is een week Pattaya te kort om voor de eerste keer te gaan?Wil alleen gaan omdat ik dan met niemand rekening hoef te houden.
goh dat is toch wel lastig voor een ander om te beantwoorden, is een week te kort of te lang dat ligt helemaal aan jezelf. Overal zijn beerbars met knalharde muziek vol met dames die om je aandacht smeken, Pattaya is eigenlijk niets meer dan een groot bordeel want alles is er op gericht. Zelf was ik daar binnen een week wel op uitgekeken, maar een ander wil er het liefste blijven wonen.

Als je twijfelt zou ik een langere vakantie inplannen, en eerst een hotel voor een paar dagen in Pattaya boeken, kun je altijd nog verlengen en bevalt het niet dan is er nog zoveel anders te zien in Thailand.

Als het de eerste keer is dat je naar Thailand gaat is een week wel erg kort, of het nou in Pattaya is of ergens anders.

Maar dat punt terzijde gelaten, een week in Pattaya is voor een eerste keer wel voldoende. Het duurt al een dag of 4 of 5 eer je de diverse buurten wat hebt verkend en hebt ervaren. Misschien ben je eerder een a-gogo-club persoon en ga je voor de mooiere/jongere/duurdere danseressen (maar niet gegarandeerd betere sex en vaak wat hooghartig) die je daar aantreft. Misschien ervaar je liever de vibe van een beerbar waar je kan kletsen met de (wat meer ervaren) dames, een partijtje pool of vier-op-een-rij kan spelen (je zal zeker verliezen), en als je wil, ze daarna naar je hotel kan meenemen voor een paar uur ongeremde sex. Of is het je kink een dame van Beach Road mee te nemen voor een snelle wip tegen een minimumprijs? Wellicht wil je het wat rustiger houden en is een massage met happy end al voldoende voor je. Of een nuru-massage. Of een semi-pro van ThaiFriendly of Tinder scoren? Wat zeggen ladyboys je? Zoveel mogelijkheden die je eens geprobeerd moet hebben voor je weet wat je best bevalt.

En als het je allemaal wat tegenvalt, dan zijn er met één week nog geen potten gebroken.

Terug
Bovenaan Onderaan