Slimme mamasan! Dat heet" klantenbinding".
hè, haal hem niet uit de waan.

Welk spel je ook speelt.... die meiden hebben ze allemaal al 1000den keren gespeeld en zij bepalen inderdaad wie er wint.
Of het nu 4-op-een-rij, biljart, "jackpot dobbelspel" of het "nieuwe" beker/dobbelspel is. Zij winnen in the end. Alleen dat nieuwe beker spel is uiteindelijk te winnen, mits je niet te veel gedronken hebt en verdomd goed oplet.....
Zelf vind ik die laatste wel leuk, vaak gaat dat (stiekem) met geld, 20 Baht biljetten. Veel hoger durven ze meestal niet te gaan, een enkele keer 40 baht. Maar kijk goed en snel!!
Wat betreft "is een week Pattaya genoeg?".... ligt er aan waarvoor je naar Thailand gaat.... alleen voor de seks, dan is een week veel te kort. En wordt het zeker ook een dure vakantie. Niet eens door de seks, maar elke keer dat je weer in dezelfde bar komt weten ze je steeds beter te "bespelen" voordat je iemand meeneemt. Dame en eventuele Barfine blijft misschien wel hetzelfde of zelfs minder, maar de ladydrinks weten ze steeds beter afhandig te maken en met elke keer weer iets opdringender en andere "she's my sisters". En tip: NEVER NOOIT ZEGGEN DAT JE MORGEN WEGGAAT want dan weet je zeker dat ze je helemaal leegtrekken [
alleen financieel.....!!]
"Been there, done that" zelfs met mijn vrouw erbij ben ik menig maal de laatste avond 1000den baht armer de bar uit gewandeld. Gelukkig zijn we ons daarvan bewust al voordat we de bar ingaan, we gunnen ze (mits het degenen zijn waar we al dagen mee kletsen, en/of ik meegenomen heb naar hotel) het ook wel een beetje.
Maar ga je naar Thailand vanwege THAILAND, dan is Pattaya een leuke afsluiter, en is een weekje meer dan genoeg. (Zo doen wij het altijd, 3-4 weken Isaan, Laos en/of Cambodja, en pas aan het eind een weekje relaxen in Pattaya).
Qua financiën... goed hotel vindt je al 35 Euro per nacht in Pattaya (elders in Thailand veeeeel goedkoper), eten en drinken.... tja... ben je van de streetfood, foodcourt, restaurants of persé Europees/westers eten. Voor 4 Euro pp eten wij altijd heerlijk foodcourt op BuaKhao (iets verder doorlopen dan Treetown). Drank is verhoudingsgewijs duur "zelfs in de 7/11", maar dat weet je als je naar Thailand gaat zeker in Pattaya en al helemaaaaaal in de bars.
Al met al kun je het zo goedkoop of duur maken als je wilt.
De seks.... idem. Na 2 uur snachts langs Beachroad iets oppikken; goedkoop [mind the LadyBoys, opnieuw "
been there done that"]
Begin van de avond Soi6 of een bar is prijzig, alleen al; vanwege de "barfine", en de dames onderhandelen nog een flinke prijs wetende dat de avond nog lang is, en ze als ze het goed doen ook meer dan genoeg verdienen aan de LadyDrinks. Om over de clubs nog maar niet te spreken... DE HOOFDPRIJS!!!