Laat je niet afschrikken omdat Walking Street nu Little Mumbai wordt genoemd. Die lui doen geen vlieg kwaad en het voornaamste: ze komen nauwelijks in dezelfde tenten als andere farang cheap charlie's
Zelf ben ik niet zo van de gogobars, leuk voor een avondje en je ogen verwennen. Maar de klik/vonk slaat bij mij pas over in een bar. Met een praatje en wat meer "close-up kijken".
Walking Street is inderdaad nog steeds prima, al wordt het inderdaad steeds meer Indiaas en Russisch. Zelf heb ik ook weinig met het halverwege deel met "Russische clubs", en het eind deel "Indian clubs". Vooraan nog voldoende Thaise bars (al mis ik zelf de mijn favoriete pre-corona ZappBar, voor de muziek en de half dronken Thaise vrouwen, maar elders in Pattaya zijn andere Morlum bars, al zijn die wat "sterieler").
Qua Indian clubs in WalkingStreet.... iedereen doet er minderwaardig over, maar ga eens naar binnen en je ziet dat de doelgroep binnen echt veel geld uitgeeft/strooit. En dat is niet de befaamde "cola-met-3-rietjes" doelgroep. Wat daar aan geld omgaat, gaat mijn budget te boven. Maar dat is vooral omdat ik totaal niet van de "topclass glamour girls met een
zie-je-wel-hoe-knap-ik-ben air" ben.
Tot Corona vermaakten wij ons vooral vooraan in Simon's Bar2 / FrogBar. Maar de prijzen zijn na corona in heel WalkingStreet voor ons te hoog geworden. Ook was er tijdens de Corona periode zo goed als niets meer te doen in WalkingStreet en hebben toen we TreeTown "ontdekt" waar nog wel nachtleven was (ook na corona-sluitingstijd).
Sindsdien lopen we in een week 1 of 2 keer door WalkingStreet, maar gaan echt zitten en drinken in het TreeTown gebied. ShortTime (en evt. barfine) is een stuk goedkoper. LongTime weet ik niet, kies ik nooit voor.