Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt mij ook op dat alles wat duurder begint te worden. Ik ben nu in Pattaya en de dames vragen 2000 voor ST en 3000 voor LT. Een dame waarmee ik wilde afspreken wilde zelf 10000 hebben. Voor de rest heb ik zowel in Bangkok als Hua Hin en Pattaya nooit gezeur gehad over vrouwen mee naar de kamer. Ik zit wel altijd in hotels in de middenklasse. Thais eten blijft spotgoedkoop. Pattaya kom ik nauwelijks. Ik hoorde dat Walking street little Mumbai is geworden. Ik vermaak mij daarom prima in de bars in Jomtien en Pratumnak.. Regenseizoen is trouwens prima te doen nu. Hotels goedkoper en lekker rustig maar toch genoeg vertier te vinden..
Jomtien ken ik, Pratumnak niet. Wat moet ik me daar bij voorstellen qua aantallen barren, wat voor publiek en wat voor vrouwen die daar werken? Zijn er ook agogo's?
10.000 is natuurlijk een belachelijke prijs, maar 2000/3000 vind ik absoluut geen gekke vraagprijs. Voor een leuke beerbar dame vind ik dat prima prijzen, voor LT mag het zelfs 3000+ zijn, leven is overal flink duurder geworden, dus ook in Thailand.

Jomtien ken ik, Pratumnak niet. Wat moet ik me daar bij voorstellen qua aantallen barren, wat voor publiek en wat voor vrouwen die daar werken? Zijn er ook agogo's?
Ik weet waar pratumnak is , maar ik kom er eigenlijk nooit. Toen ik nog wel eens van Pattaya naar Jomtien wandelde liet ik pratumnak rechts liggen.
Wel eens gelezen op Asia4fun dat er nogal wat gentlemans clubs zitten. GC clubs zijn niet mijn ding.

Geen gogo's in Pratumnak naar mijn weten, wel een aantal Gentlemen clubs en wat barren.
Maar ach, wat is het verschil? Het gaat uiteindelijk om plezier en seks te vinden.

Laat je niet afschrikken omdat Walking Street nu Little Mumbai wordt genoemd. Die lui doen geen vlieg kwaad en het voornaamste: ze komen nauwelijks in dezelfde tenten als andere farang cheap charlie's :)

Terug
Bovenaan Onderaan