Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Vale46 ik zit te kijken en net hotel en ook nette prijs ja! Enige nadeeltje is dat deze even verderop in soi15 zit en ik dan 400m per keer verder moet lopen richting Pattaya Avenue (koffie, eten etc)
Wel lekker rustig stukje trouwens!

Travelodge (zelfde straat) ligt net ff gunstiger
 
@Vale46 ik zit te kijken en net hotel en ook nette prijs ja! Enige nadeeltje is dat deze even verderop in soi15 zit en ik dan 400m per keer verder moet lopen richting Pattaya Avenue (koffie, eten etc)
Wel lekker rustig stukje trouwens!

Travelodge (zelfde straat) ligt net ff gunstiger
Dat klopt. Maar is goed voor de benenwagen 😀
Blue Sky in Soi 5 heeft ook goede deals nu van rond de 22 euro. Daar heb ik in het verleden gezeten en had ik eigenlijk ook geboekt weer nu. Maar ben bang dat ik dan te vaak alleen maar naar Soi 6 ga, dus toch liever in Buakhao regio. Vanuit daar ook makkelijker om ergens te komen dan wanneer je in Soi 5 zit.
 
Phuket strand wel eens een dame mee genomen van in de 40 maar nog steeds
prachtig om te zien met een goed figuur LT for 500 bath ...voor de cheap charlie neukers hier:LOL::LOL:. ...Voorkeur gaat overigens uit een jonge stunner te scoren in de betere clubs of soms gewoon op straat, keuze genoeg natuurlijk.
 
Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?

Prijzen zijn als ik op forums lees hetzelfde, het grootste verschil merk ik zelf dat Colombia gewoon gevaarlijker is. Maar met een beetje streetsmart skills red je je vast wel.

Maar je krijgt daar wel wat voor terug, Colombiaanse vrouwen hebben meer rondingen en zijn vaak wel beter (minder stijf) in bed dan de thaise.

Maar toch merk ik dat de populariteit echt aanwezig is richting Thailand...


Hiero ook meer latina liefhebber de sex is beter ik vind ze veel meer passie hebben die latinas
en mooier om te zien, Thase dames vaak aan de magere kant en wat timide in bed vergeleken met de latinas is mijn ervaring ....
 
Jongens probeer de toko van Andy Hall een keer. Baht bus WS en Bukhoa dichtbij. Soi 6 Baht Bus. Ik hou van lopen dus voor mij is het prima.

Het heet Hideaway Guesthouse. Je kunt hem het best mailen want hij zit vaak volgeboekt.

[email protected]

Geeft je vaak ook wel een deal als je langer dan een paar dagen blijft. Schoon, geluiddicht, veel poesjes worden er gesloopt :p.

Ik zelf zit tegenwoordig alleen in appartementen, maar die zijn minimaal vanaf 35€.
 
Dat klopt. Maar is goed voor de benenwagen 😀
Blue Sky in Soi 5 heeft ook goede deals nu van rond de 22 euro. Daar heb ik in het verleden gezeten en had ik eigenlijk ook geboekt weer nu. Maar ben bang dat ik dan te vaak alleen maar naar Soi 6 ga, dus toch liever in Buakhao regio. Vanuit daar ook makkelijker om ergens te komen dan wanneer je in Soi 5 zit.
Pas op he, als je eenmaal Bukhoa, Honey gewend bent dan word je ook zo een perverse dude als wij Pattaya veteranen.
 
Pas op he, als je eenmaal Bukhoa, Honey gewend bent dan word je ook zo een perverse dude als wij Pattaya veteranen.
Ik ben begin 30 en dit wordt m'n 10e trip naar TH/Pattaya. Dus ik ben al niet meer te redden ben ik bang 😉

Zat voorgaande jaren heel vaak in D Hotel in Soi Buakhao maar ben toe aan wat verandering.
 
Je gaat toch niet een Belgische simkaart in Thailand gebruiken?

Toen ik laatst in Thailand was (mei 2023) was ik zo dom om mijn smartphone aan te zetten en niet eerst de Belgische sim-kaart te deactiveren. Ik denk niet dat ik meer dan een half uur m'n Belgische simkaart actief had en enkel aan achtergrond dataverbruik (zonder dat ik websites of facebook of instagram of ... bezocht) had ik al een rekening van 17 EUR!

Een Thaise simkaart geldig voor een maand met onbeperkt dataverbruik kost je 999 baht en er zijn goedkopere aanbiedingen voor korte termijnen.
 
Vraagje over the grab taxi app
Is deze bruikbaar met een belgish nummer want ik krijg geen code terug.

@BigBenny heeft gelijk, het is niet handig om een belgsiche simkaart te gebruiken. mocht in BKK aankomen en daar 1 dag blijven, koop geen simkaart op het vliegveld.
Ga naar MBK Center.
Adres: 444 Phaya Thai Rd, Wang Mai, Pathum Wan, Bangkok 10330, Thailand

Genoeg keus en ongeveer 50% procent goedkoper dan op het vliegveld.
 
Een Nederlandse simkaart trouwens ook niet. Evengoed, ik moest een paar dagen na mijn aankomst in Krung Thep mijn Nederlandse huisarts bellen. Je raadt het al, vergeet ik mijn Thaise sim uit te schakelen, tadaa verbinding verbroken. Bel vervolgens weer, met mijn NL.

Aantal jaar geleden, maar dat was in Turkije, wordt je gebombardeerd met reclame smsjes, rekening bij thuiskomst €60, dat had hoger kunnen zijn, ware het niet dat mijn provider een limiet heeft ingebouwd. Moet je niet aan denken, als je dat in Thailand overkomt. Geen enkele reclame sms, niet op de Thaise, niet op de Nederland sim.
 
@BigBenny heeft gelijk, het is niet handig om een belgsiche simkaart te gebruiken. mocht in BKK aankomen en daar 1 dag blijven, koop geen simkaart op het vliegveld.
Ga naar MBK Center.
Adres: 444 Phaya Thai Rd, Wang Mai, Pathum Wan, Bangkok 10330, Thailand

Genoeg keus en ongeveer 50% procent goedkoper dan op het vliegveld.
wat ik meestal doe als ik op sukhumvit zit meteen ff naar Terminal21 of andere shopping mall lopen, daar zitten verschillende telefoonwinkels en deze installeren meteen een e-sim op je gsm.
 
Als je thailand gaat sim regelen en gelijk de app installeren. Gebruik nu al een paar jaar hetzelfde nummer.
Als ik 10THB toevoeg aan mijn beltegoed vervalt de sim 1 maand later....12x10THB = 120THB en weer jaartje erbij ;)
Als ik dan Thailand ben koop ik via de app een bundel en klaar... Zelf doe ik dit met AIS
 
Nou kan sneu zijn.. roaming aan hebben staan in vliegtuig? Kost je 90e bij Emirates omdat je daar schijnbaar roaming/internet hebt IN Het vliegtuig...
toch handig als je dat weet. 90e is ongeveer 3K....dat is een hele nacht pret met een leuke thaise ;)
 
beste vrienden wat een gedoe voor een paar centen......

...en om daar aan toe te voegen:

Ik had dit voorjaar een SIM-kaart van DTEC, gekocht op de bovenste verdieping van Terminal 21 (hoek Sukhumvit/Asoke). Als je tegen een gereduceerd tarief naar Nederland wil bellen, kies je (draai je...) 00431*********. Dan betaal je 10 baht per minuut.
 
Laatst bewerkt:
...en om daar aan toe te voegen:

Ik had dit voorjaar een SIM-kaart van DTEC, gekocht op de bovenste verdieping van Terminal 21 (hoek Sukhumvit/Asoke). Als je tegen een gereduceerd tarief naar Nederland wil bellen, kies je (draai je...) 00431*********. Dan betaal je 10 baht per minuut.
of je belt gratis via internet
 
In Nederland roaming uitzetten (om hierboven al aangehaalde redenen) en in Thailand eerst een Sim kopen. Dat kan echt overal en nergens, de shopping malls de meest voor de hand liggend vanwege de vele telefoonshops aldaar; MBK, Pantip (wat er nog van over is), Central World of Big C op Ratchaprasong, Terminal 21 Asok etc. Ook gelijk daarna de app van True, AIS of DTAC installeren en roaming in de app aanzetten (en in je telefoon uit (!!)). Zodoende kun je thuis in Nederland ook opwaarderen en daarmee je telefoonnummer behouden. Ook handig kan zijn om een Thaise bankrekening te openen, zeker als je er vaker komt. Wat ze ook soms willen beweren, dat kan ook als buitenlandse toerist. Bangkok Bank sowieso.

Data via een sim kost in Thailand praktisch niets. Elke provider heeft bundels waarmee je tegen een vaste prijs onbeperkt kunt internetten. Ais bijvoorbeeld onbeperkt internet voor 99 baht per week. Wel beperkt op 2 mb snelheid maar zelfs voor videobellen via Line of Whatsapp is dat genoeg. Wil je sneller, dan kun je een duurder abo kiezen.
 
Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?
ik begrijp soms ook niet waarom er niet meer leven in het Afrika forum is, de vrouwen zijn de helft goedkoper, sex is veel beter en meestal wel hoog gfe gevoel.

maar ga zelf ook zeker 1 maal per jaar naar Thailand en is gewoon het totaal pakket
-veilig(zelf ook al veel te dronken geweest en brengen ze je gewoon naar hotel en stelen niets, ze rekenen hier zelfs niets extra voor aan)
-goed en veilig eten
-heel gemakkelijk te reizen en veel mogelijkheden, wil je naar de bergen Chaing mai(1 u vliegen en 30€),wil je naar een tropisch strand Phuket(1 u vliegen en heb zelf ooit maar 18€ voor het ticket betaald, wel ruim op voorhand geboekt),wil je feesten Bangkok,Pattaya,Hua hin...,wil je naar de middle of nowhere van elke grote stad 2/3 u in de taxi en je bent er (wel een meisje meepakken als je een meisje wilt;)of goed thais spreken en je kunt in de lokale karaoke bar ook wel iets vinden).
-hotels zijn altijd wel redelijk goedkoop en proper, dit is in andere landen niet het geval.
ik kan eigelijk blijven doorgaan:)maar het is gewoon een totaal stressloos verlof, geen problemen,geen gezever.
 
Dacht zal de grabapp nu al installeren en creditcard al linken moet ik dat in Bangkok all niet meer doen.
is snel geïnstalleerd ginder plus uber en bolt werken daar ook(geloof ik) dus kan je ook met verder.
sim kaart koop ik altijd in 7/11 119bhat geloof ik(geen toeristen sim nemen)en ze installeren dit voor jouw, daarna kan je ze altijd uploaden( in de 7/11)en elke keer je dit doet is ze een maand langer in werking(het idee van geile gerald om deze 12 keer te uploaden heb ik ook al eens aan gedacht :) :) :) ,geen gedoe meer bij mijn volgende trip en uploaden is ook simpel.
 
same same but different zoals ze in Thailand zeggen.
Daar komt bij dat ik nauwelijks mooie Thaise dames hebt gezien in Nederland die de moeite waard zijn om te neuken.
Dikwijls in Den Bosch bij zo'n Thais feest of in de Thaise tempel geweest in Waalwijk, maar ik heb daar weinig Thaise schone gezien.
Blijkbaar blijven de mooiste Thaise dames, toch het liefst in Thailand.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik wel een verfijnde smaak hebt, en niet zo gecharmeerd bent van die typische Isaan meiden.
Bovendien kan je in Thailand voor € 5000, 00 wel veel vaker neuken dan 50 keer. Minimaal wel honderd keer.
Hoeveel kost een Thais prostituee in Thailand eigenlijk? En kun je ook met een laag budget naar phuket of pattaya? Zeg maar voor een weekje op vakantie en dan ongeveer 5 van die Thaise prostituees nemen.
 
Hoeveel kost een Thais prostituee in Thailand eigenlijk? En kun je ook met een laag budget naar phuket of pattaya? Zeg maar voor een weekje op vakantie en dan ongeveer 5 van die Thaise prostituees nemen.
Gemiddeld is de prijs ergens tussen de 1500 en 3000 bhat maar ga je naar de tenten in walking street en wil je een jong knap meisje kan dit makkelijk oplopen tot 5000 bhat en dit is zonder ladydrinks en barfine

De totale kostprijs van je vakantie is bij iedereen anders, veel feesten, welke hotels, veel drinken, westers of thais eten,prive taxi of openbaar vervoer.....
ikzelf reken op gemiddeld 1000€ per week, ik neem meestal goedkopere hotels maar probeer wel een zwembad te hebben+-25€,ik eet meestal lokaal thais eten, gebruik meestal bussen of brommer voor mij te verplaatsen ,maar ik ga wel graag uit en trakteer wel eens wat meisjes en pak er natuurlijk ook mee naar de kamer :) :) :) dit is mijn grootste kost:p.
 
Uber werkt niet in Thailand. Dat is jaren geleden overgenomen door Grab. Grab richt zich nu vooral op bezorgen van dingen (vooral eten, maar niet uitsluitend). En ook wat taxi-werk. Maar Bolt is misschien wel beter voor taxi's.

Overigens is het niet noodzakelijk om Bolt of Grab te koppelen aan je creditcard. Je kunt ook cash betalen. Bolt werkt ook in Nederland (in Amsterdam sowieso)
 
Terug
Bovenaan Onderaan