- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/thais-brasileira.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Take on for the team, i guess….
Redelijk laat op de avond enkele dagen geleden, en één van de toppers liet me zitten
.
Naarstig op zoek naar een alternatief, kwam ik deze tegen. Ik had haar profiel in het verleden al eens een keertje zien passeren, maar had mijn twijfels.
Nu, de nood was hoog, ik was in de buurt, en aangezien ik haar zag passeren op QR, toch de stap gewaagd.
Aangekomen op een adres dat ik nogal eens doorgekregen had van DVP's, maar nog nooit geweest.
De nodige "veiligheidchecks" moesten gebeuren, en ik kon binnen.
De deur ging open, en ik dacht dat ik het foute verdiep had genomen…
Damn, deze had 0,0 gelijkenis met de dame op de foto.
Dan kon ik 2 dingen doen. Het afbollen, of toch eens proberen. Deze die de deur opendeed, was geen spook en mocht er best wezen, maar dat sloeg toch wat tegen als je je "verlekkert" op een andere dame…
Ze wilde er meteen aan beginnen, maar ik vroeg om eerst - al was het maar uit beleefdheid - een douche te nemen.
Een gemeenschappelijke douche voor enkele verdiepingen vermoed ik.
Ranzig, smerig, degoutant. Jammer genoeg had ik al betaald… €100 voor 30minuten met anaal.
Mij erover gezet, een megasnelle was en terug naar de kamer.
Een rood onding over mijn slappe penis, en ik kreeg een PMC van 1 minuut.
Ze wilde neuken, en ik wilde er eigenlijk ook vanaf zijn. Mijn halve slappe in haar kut gestoken, en zo wat verder stijf geneukt. Ik dacht bij mezelf :" anaal kan ik wel vergeten"….
Toch vroeg ik het haar , en wonderwel stemde ze ermee in !
.
Haar kont geneukt - kon ze wel goed aan om eerlijk te zijn - en CD gevuld.
Als je Portugees kan, kan je een gesprek voeren, anders niet.
Een adres mag ik er niet zetten, maar in dat pand zet ik geen halve teen meer binnen.
Na 17 minuten stond ik terug op straat.
Herhalingsgevaar = 0
Redelijk laat op de avond enkele dagen geleden, en één van de toppers liet me zitten
Naarstig op zoek naar een alternatief, kwam ik deze tegen. Ik had haar profiel in het verleden al eens een keertje zien passeren, maar had mijn twijfels.
Nu, de nood was hoog, ik was in de buurt, en aangezien ik haar zag passeren op QR, toch de stap gewaagd.
Aangekomen op een adres dat ik nogal eens doorgekregen had van DVP's, maar nog nooit geweest.
De nodige "veiligheidchecks" moesten gebeuren, en ik kon binnen.
De deur ging open, en ik dacht dat ik het foute verdiep had genomen…
Damn, deze had 0,0 gelijkenis met de dame op de foto.
Dan kon ik 2 dingen doen. Het afbollen, of toch eens proberen. Deze die de deur opendeed, was geen spook en mocht er best wezen, maar dat sloeg toch wat tegen als je je "verlekkert" op een andere dame…
Ze wilde er meteen aan beginnen, maar ik vroeg om eerst - al was het maar uit beleefdheid - een douche te nemen.
Een gemeenschappelijke douche voor enkele verdiepingen vermoed ik.
Ranzig, smerig, degoutant. Jammer genoeg had ik al betaald… €100 voor 30minuten met anaal.
Mij erover gezet, een megasnelle was en terug naar de kamer.
Een rood onding over mijn slappe penis, en ik kreeg een PMC van 1 minuut.
Ze wilde neuken, en ik wilde er eigenlijk ook vanaf zijn. Mijn halve slappe in haar kut gestoken, en zo wat verder stijf geneukt. Ik dacht bij mezelf :" anaal kan ik wel vergeten"….
Toch vroeg ik het haar , en wonderwel stemde ze ermee in !
Haar kont geneukt - kon ze wel goed aan om eerlijk te zijn - en CD gevuld.
Als je Portugees kan, kan je een gesprek voeren, anders niet.
Een adres mag ik er niet zetten, maar in dat pand zet ik geen halve teen meer binnen.
Na 17 minuten stond ik terug op straat.
Herhalingsgevaar = 0