Recensie Tina (Roe), Den Haag, Hunsestraat 51 K1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beacon

Stamgast
361
05/04/22
708
16
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lang donker haar, slank en heel lief. Als je haar de eerste keer ziet komt ze niet als de knapste keuze over, maar onder haar outfit zitten twee prachtige natuurlijke borsten. Tina al meerdere keren bezocht. Ze adverteert er niet mee, maar ze gebruikt ook een strap-on en poppers. Die heeft ze niet standaard liggen maar jongens, wat kan ze daar goed mee overweg! Ze neemt je missionary en komt dan helemaal over je heen liggen. Heel intiem en geil tegelijk. Ze kijkt je ook lekker geil aan. Ze neemt de tijd en maakt er ook echt werk van. Het lijkt wel of ze er net zo van geniet als jij. Heerlijke momenten met haar gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame had een vriendelijke uitstraling dus maar ff een praatje gemaakt. Was eigenlijk op zoek naar iets jongers maar het gesprek was zo leuk met Tina dat ik heb besloten om bij haar naar binnen te gaan.
Totaal geen spijt van gehad. Ze neemt de tijd en geniet er zelf ook van. 50 euro well spent.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Yes, Tina, een voor herhaling vatbare 1e kennismaking.
Ziet er erg leuk uit, spontane reactie bij het raamgesprek, hetgeen me dan overtuigde het met haar eens te proberen.
Wel geen seconde spijt van, ze is voor veel in, ook voor kinky stuff, echter daar voor mij 1e kennismaking is, beetje bij normale experience gelaten.
Ze is gelijk lekker aan het teassen, gebruikt haar strakke body daar helemaal voor, hangt uitdagend boven me, en duurt dan ook niet lang voor we elkaar op zijn 69 beiden liggen te pleasen .... neemt ze ook uitvoerig de tijd voor, ze is geen klok kijkster, mischien ook daar het een 1e keer is...Ze lijkt er zelf ook wel pap van te lusten en je merkt aan haar lichaamstaal dat zij het ook waardeert en meegenieten, ze laat zich ook gaan...
Meerdere standjes gedaan, om met een explosief einde te finishen.
Zeker voor herhaling vatbaar, hier reis ik graag wat langer voor, wat een pleasure was het.....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de 2e keer in lange tijd bij haar geweest. Nu gelijk een uurtje met elkaar doorgebracht.
Eerst wist ze me goed te teassen door met mijn tepels te likken en te zuigen.
Kort erop ging ze uitdagend hangend boven me staan, kon ik dr heerlijke poes met de mooie lipjes bewonderen. Ja die wilden wel graag gelikt geworden. Zodoende waren we al gauw standje 69 bezig. Geruime tijd zo doorgebracht, beffen kan ik geen genoeg van krijgen. Aan haar lichaamstaal kon je goed merken dat ze ook volop mee lag te genieten.
Vervolgens diverse standjes kunnen doen.
Lang niet meer zo`n heerlijk hoogtepunt als nu met haar mogen beleven.
Daarna nog heerlijk een goed stevige massage gehad om het uur te voldoen.
Voor mij een flinke aanrader, ook zou ik tegen ieders willen zeggen, doe gewoon spontaan een bezoekje aan dr, krijg je vast geen spijt van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan