Algemeen Tip voor beginner?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gany

Newbie
Forumpionier
6
30/06/21
0
Als first timer op zoek naar een date met een TS. Rustig starten met een massage, kussen & knuffelen, pzc bij de klant en tenslotte anaal bij sexwerker.
Heb voorlopig deze twee op mijn lijstje staan:

Asian sletje
Lulu Shemale

Iemand ervaring met deze of eventueel andere suggesties?

Alvast bedankt.
 
Ik wou deze ervaring ook eens schrappen van mijn bucketlist en had gekozen voor een date met Manow . Als je op zoek bent naar een passieve GFE en je bent zelf zeer vrouwvriendelijk dan ben je aan het goede adres. Maar niet iedereen zoekt zo een ervaring .
 
Voor mij eigenlijk dezelfde vraag. Ook ik heb nog niet eerder sex gehad met een TS. Ik zoek dus een lieve, slanke jonge TS in nederland in de driehoek: Almere, Utrecht, Amsterdam.
Ik wil graag (tong) zoenen, orale sex. (geven en ontvangen) trekken, hem/haar neuken met condoom.
 
Heb voorlopig deze twee op mijn lijstje staan:

Asian sletje
Lulu Shemale

Iemand ervaring met deze of eventueel andere suggesties?
Helaas verwijzen beide links, naar een 404 pagina, maw pagina bestaat niet(meer).

Met de hierboven genoemde Talisa, heb ik toen ze nog in Nederland werkte en Amsterdam regelmatig aandeed, een waanzinnig geile date gehad. Heerlijk klein Lolita figuurtje een indertijd ook versa. Gezien haar strap-on foto's op redlights, had ik eerst twijfels of ze inmiddels een leuk designerkutje heeft, maar even doorscrollen en je ziet foto's met een duidelijke bobbel in haar slipje. Stel je er niet al teveel van voor, in harde toestand wordt haar pikje niet groter dan zo'n 13cm en dat is eerder ruim ingeschat, dan een werkelijke 13cm. Door die strap-on heb ik wel mijn twijfels, of ze die 13cm überhaupt nog wel hard krijgt.
 
Je zal toch wat meer informatie moeten geven over wat je precies zoekt.

Sommige TS willen bijvoorbeeld enkel bottom zijn, dus als je zelf eens genomen wil worden vallen deze al af.
 
Vandaag de dag zou ik naar Mia gaan.

Heeft ook een topic op dit forum met laaiende reviews.

Echt een toppertje: vrouwelijk, lekker lijf, cute gezichtje, passioneel, GFE, actief & passief. Apparaat ook niet té groot, perfecte grootte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan