Tippelen in Limburg?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Erkende tippelzone's zijn er geen meer in Limburg.... Heerlen rond station lopen regelmatig dames. Meeste niet al te fris.. Venlo kaldenkerkerweg. Ook geen frisse hennen . Vanaf station tot voetbalstadion VVV.
Vroeger waren er best leuke dames. Meeste jong.. ik heb de zaadstengel daar veel leeg laten zuigen voor weinig geld .
 
Er zijn nog maar 2 officiële tippelzones in Nederland: Arnhem en Nijmegen. Beide zones een toonbeeld van treurnis. En op sterven na dood. Dus mocht er in Limburg ergens getippeld worden, dan is het in ieder geval illegaal. Los daarvan snap ik ook niet wat je als klant zo aantrekkelijk vind aan zo'n tippelgebied, en zeker niet als je naar het huidige aanbod kijkt.
Zoals @CUMCUM al zei, vroeger kon je nog wel eens leuke meiden aantreffen, maar tegenwoordig is het allerbelabberdst.
 
Laatst bewerkt:
Jaren geleden ook eens geweest. Was weinig te doen maar wel wat. Altijd savonds was toen wel sprake van veel Politie controles.
 
Ze zag er verzorgd uit,en wist zeer zeker waar ze mee bezig was.Dus geen hoopje ellende.Als ze hier voor kiest en 4 klantjes op een dag doet maakt toch 120 euro x 5 dagen.Is toch 600 euro netto. Plus een uitkering nou dan heeft ze een zeer royaal inkomen.En dat zal haar uitgangspunt zijn denk ik dan maar.
 
Met die tippelzones is het ook één en al politiek gemotiveerde Verelendung. Utrecht ook zo'n voorbeeld. Als je simpelweg de plantsoendienst verbiedt om er het onkruid te wieden ben je alweer een stap verder om te kunnen zeggen: wat een treurnis. Daar liepen een kwart eeuw geleden ook gewoon studenten die eens wat wilden proberen. En na allerlei reguleringen alleen nog dames die van voren niet weten dat ze van achter nog leven om het niet te hebben over dames die de boel op lopen te lichten. En dan is het allemaal vrouwonwaardig, 'niet meer van deze tijd', enz. enz..

Eén ding is echter zeker: de dames die daar tippelden zijn niet opeens verdampt. Die zullen op een andere manier aan het proberen zijn hun leven te leiden.

Los daarvan trekt een tippelzone mij absoluut niet.
 
Erkende tippelzone's zijn er geen meer in Limburg.... Heerlen rond station lopen regelmatig dames. Meeste niet al te fris.. Venlo kaldenkerkerweg. Ook geen frisse hennen . Vanaf station tot voetbalstadion VVV.
Vroeger waren er best leuke dames. Meeste jong.. ik heb de zaadstengel daar veel leeg laten zuigen voor weinig geld .
Wat mooi verwoord ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan